Nolot vedot, Pahoittelut laatikko

Palautetta ryhmille ja järjestäjille. Jälkipelit, tulokset ja valokuvat.

Valvoja: Ylläpito

Avatar
Zaibe
Suurmestari
Viestit: 1172
Liittynyt: Keskiviikko, 01.02.2006 00:31
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Zaibe » Keskiviikko, 07.07.2010 19:34

Ruutiukko kirjoitti:Pahoitteluni sille Maahinkaisen tyypille lauantain kenttäskenaariossa huonosta käytöksestäni, ei olisi pitänyt ruveta sillälailla huutamaan.
Pahoittelut vastaanotettu ja tilanne unohdettu.
Avatar
viikinkisoturi
Herttua
Viestit: 566
Liittynyt: Maanantai, 12.03.2007 17:55
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja viikinkisoturi » Keskiviikko, 07.07.2010 19:57

Pahoittelut kaikille, jos sattui iskut naamaan keihäästä mallia 5m välillä tuli pistettyä vähän liiankin vauhdikkaasti
Kuva
Avatar
tiamanti
Kreivi
Viestit: 493
Liittynyt: Torstai, 08.04.2010 22:47

Viesti Kirjoittaja tiamanti » Keskiviikko, 07.07.2010 20:17

Pahoitteluni kaikille niille sotureille, jotka saattoivat ottaa pahasti huutamisestani lauantain metsäskenussa sekä myöhemmin - tarkoitukseni oli kannustaa taisteluun nopeammin, kun tilanne oli villinä!
Avatar
Automaattinen
Komentaja
Viestit: 1605
Liittynyt: Tiistai, 14.02.2006 23:00
Paikkakunta: Mouhijärvi

Viesti Kirjoittaja Automaattinen » Keskiviikko, 07.07.2010 20:26

Pahoitteluni nuorelle Wanainmaalaiselle tilttaamisesta niskaan tulleesta parista ylimääräisestä lyönnistä. Pahoittelut tulin kyllä kättelemällä esittämään heti kun sain tietooni kuka oli kyseessä.

Tuima flunssa, vähäinen ruoka, helle, raskaat varusteet ja pitkä marssi söivät kestoa ja pinna vaan katkesi. Lähdin siltä seisomalta pois kentältä, leirin kautta järven kautta nukkumaan riippumattoon.

Jos tein muita ikäviä, pyydän anteeks, joskin luulen että kaikki nämä hoidin ennen sotahuudosta lähtöä.
On mahdollista että ajattelen, näin ollen voin myös olla olemassa.
guletto
Nostoväki
Viestit: 1
Liittynyt: Lauantai, 21.03.2009 15:18
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja guletto » Keskiviikko, 07.07.2010 22:57

Pahoitteluni sille Kuolalaiselle jonka vahingossa kampitin lauantain iltamätöissä, yrittäessäni tikata häntä keihäällä jalkoihin.

Pahoittelut myös niille parille possulle joita löin turhankin kovaa jossain metsäskenussa.
Avatar
Luna Guardian
Ritari
Viestit: 66
Liittynyt: Sunnuntai, 02.09.2007 00:35
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Luna Guardian » Keskiviikko, 07.07.2010 23:46

Pahoitteluni hyökkääville sotureille sunnuntain toiseksiviimeisessä linnaskenussa siellä vasemmassa laidassa. Väsymys, kuumuus, taistelun kiima ja turhautuminen saivat käyttäytymään varsin typerästi kun huutelin muurin päältä teitä hyökkäämään, olisin voinut olla "hieman" asiallisempikin :(
Si vis pacem para bellum
Argaali
Soturi
Viestit: 37
Liittynyt: Maanantai, 29.03.2010 19:57
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Argaali » Torstai, 08.07.2010 00:16

Nyt asia on kaksi suuntainen, koska haluan uudestaan pyytää anteeksi tyhmää töppäystä kun menin ampumaan maahinkaisten (?) jousimiehen, vaikka oli omalla puolella (joo, on tosi tyhmä olo vieläkin :D ). Mutta sitten haluaisin tietää kuka ja ketkä oli nämä sankarit jotka viimeisessä skenussa hyökkäsivät mun kimppuun. Ensin rehellisesti hyökkäsi joku keihäsmies, tosin ehkä hieman liian kovaa tuli se isku verrattaen siihen että olin yhdellä lajalla liikkeellä, sitten takaa juoksee joku miekkasankari, joka huitaisee mua takaraivoon aivan liian kovalla voimalla kun olen jo polvella. En ole vihainen, mutta kiinnostaisi ketä saisi siitä muistella
Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo
Avatar
Tuomir
Herttua
Viestit: 539
Liittynyt: Keskiviikko, 21.05.2008 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tuomir » Torstai, 08.07.2010 23:01

Metsäriskissä kun tapoin goblinin takaapäin, kompastelin ja törmäsin kilven kera kyseisen henkilön selkään. Sanoin paikan päällä anteeksi, mutta en ole vrma kuuluiko se, joten vielä pahoitteluni siitä.

Jutulla oli muuten hupaisa jatko, jäin turalaisen (vihollinen) kanssa miettimään oltiinko samalla puolella vai ei, ja perkeleläinen (oma) tappaa minut selästä... Noh, mitäs käytin liian epämääräisiä vaatteita...
Kunnes lääkäri kieltää!
Avatar
Harmburger
Paroni
Viestit: 236
Liittynyt: Lauantai, 25.03.2006 14:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Harmburger » Lauantai, 10.07.2010 15:13

Pahoitteluni vielä kertaalleen sille Ulfnarin soturille, jonka hengiltä huitaisin sunnuntaina metsässä, vaikka samalla puolella olimmekin. Näin nopeasti sivusilmällä tabardin, jonka tulkitsin Entalian omaamaksi. Pahoitteluni, olin typerä.

Jos olen jossain vaiheessa jonkun muun mielen pahoittanut, anteeksi.
Avatar
qMp
Herttua
Viestit: 841
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 18:03
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja qMp » Sunnuntai, 11.07.2010 01:55

Noloksi vedoksi laskettakoon myös se, kun olimme juuri saaneet sunnuntaina hyväksytettyä tykin ammuksineen (ammuksia rakennettiin lauantai-ilta ja vähän yölläkin), sen täyttöosan venttiili petti. Kyllä sillä sai kivasti noin 10 testilaukausta ammuttua. vielä nolompaa on se, että tykkejä tosiaan oli kolme, eikä niistä saatu kuin yksi tuohon vaiheeseen :D
Kantti kirjoitti:Mielestäni qMp on aika jännän äärellä kommentoidessaan.
Avatar
Gitoll
Herttua
Viestit: 583
Liittynyt: Lauantai, 19.05.2007 13:03
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Gitoll » Sunnuntai, 11.07.2010 11:41

Jossakin metsäskenaariossa linjamme teki perinteisen "ladon oven" ja vihollisista läpi murrettuamme kaarroimme nopeasti vasempaan kohtaamaan vihollisrivi takaa. Löysimmekin sieltä rivin ja taistelu tuntui olevan meneillään, joten sen kummemmin tilannetta lukematta aloin tikkaamaan edessä olevaan riviin ja kohta alkoi kuulua kovaan ääneen "OMA!"-huutelua. Anteeksipyyntöni jos ehdin johonkuhun vahinkoa tekemään. Vasta myöhemmin kuulin, että koukkausosastomme oli hyvinkin tehokas ja tilanteeseen tullessani taistelua käytiin kahden rintaman väliin jääneitä muutamaa jäljellä olevaa miestä vastaan. Näin tällä kertaa.
Kuva Keihäs-Lauri
Avatar
Terba
Herttua
Viestit: 866
Liittynyt: Perjantai, 20.06.2008 07:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Terba » Sunnuntai, 11.07.2010 12:49

Gitoll: Joo se oli Valkoisen komppanian ja Coronan yhteinen linja jota aloitte tikkaamaan. Tilanne oli meidänkin näkökulmasta melko koominen, hakattiin sossilaisista ja muusta porukasta koostuvaa sakkia ja yhtäkkiä edessä onkin Maahinkaisen kilpirivi joka käy päälle, saatiin kyllä tosissaan karjua ettette juosseet meidänkin yli. Ei siinä ketään onneksi kerennyt kuolla. :)
Kuola Tier 1 Operator | Hydenin vihermädättävä mielikuvitusolento

Profiilikuva: © Jari Kuskelin 2014
Avatar
Vastapallo
Kapteeni
Viestit: 123
Liittynyt: Tiistai, 21.04.2009 15:28
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Vastapallo » Sunnuntai, 11.07.2010 16:23

Niezgrel kirjoitti:Pahoitteluni vielä kertaalleen sille Ulfnarin soturille, jonka hengiltä huitaisin sunnuntaina metsässä, vaikka samalla puolella olimmekin. Näin nopeasti sivusilmällä tabardin, jonka tulkitsin Entalian omaamaksi. Pahoitteluni, olin typerä.

Jos olen jossain vaiheessa jonkun muun mielen pahoittanut, anteeksi.
Eipä tuo haitannut. Olin jäänyt suojaamaan selustaa niiltä muutamalta viholliselta kuten varmaan sinäkin. Ja mukavaahan se oli että pääsi juomaan vettä :D Ja pyysit vielä anteeksi heti tapahtuneen jälkeen joka lämmitti mieltä. Ja sitte skenun päätyttyä tulit vielä toistamiseen pahoittelemaan joten eipä se haitannut laisinkaan että minut olit tappanut.

Mukavie herrasmiessikoja siellä possuissa muutenkin vaan on.<3 Ja nyt mut on tappanu molemmissa sohuissa missä olen olut omanpuolulainen. Pitäiskö ottaa oikeen perinne tästä :lol:
Liity armeijaan, näe maailma, tapaa mielenkiintoisia ihmisiä - ja tapa ne.
Avatar
Vincibel
Paroni
Viestit: 172
Liittynyt: Sunnuntai, 29.03.2009 14:36
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vincibel » Maanantai, 12.07.2010 00:28

Vastapallo kirjoitti:Ja nyt mut on tappanu molemmissa sohuissa missä olen olut omanpuolulainen. Pitäiskö ottaa oikeen perinne tästä.
Sä nyt vaan olet niin hämärän näkönen tyyppi. :lol:
Juhlasohu 4thewin!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”