Special Orc Servicen palaute.

Palautetta ryhmille ja järjestäjille. Jälkipelit, tulokset ja valokuvat.

Valvoja: Ylläpito

Ruutiukko
Ritari
Viestit: 60
Liittynyt: Maanantai, 30.06.2008 21:19
Paikkakunta: Espoo.

Special Orc Servicen palaute.

Viesti Kirjoittaja Ruutiukko » Sunnuntai, 04.07.2010 21:29

Palautetta tulemaan vaan, kiitos.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
Avatar
Jesua Sukaton
Herttua
Viestit: 898
Liittynyt: Perjantai, 24.03.2006 12:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jesua Sukaton » Sunnuntai, 04.07.2010 21:57

Örkit liittolaisina oli aina sellainen paikka mistä tiesi että se kyllä pitää. Sunnuntain viimeisen metsäskenaarion toiminta jäi eritoten mieleen särmänä ja tehokkaana.

(+Spartan yli rynnäköinti oli esimerkillistä epäjäätymistä)
Viimeksi muokannut Jesua Sukaton, Sunnuntai, 04.07.2010 23:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jos Steel Panthers kiinnostaa eikä häviäminen pelotan niin laita viestiä.
t: ex Corona Muraliksen keihäsmies
Avatar
Azor
Ylläpito
Viestit: 1442
Liittynyt: Keskiviikko, 25.01.2006 03:44
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Azor » Sunnuntai, 04.07.2010 22:03

SOS:n kilpirivi on Vakuuttava.

En tiedä oliko se ryhmänjohtaja vai kuka, mutta hieno mies oli joka tapauksessa: tuli selvittämään, oliko joku yksittäin ryhmäläinen ottanut osumaa huonosti ja jutteli muutenkin miten skenaariot olivat menneet.
DiabolusIgnis
Sotalordi
Viestit: 1240
Liittynyt: Sunnuntai, 31.05.2009 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja DiabolusIgnis » Sunnuntai, 04.07.2010 22:09

Ei minulla muuta kuin että vähän rajaa siihen ryntäämiseen =) Ei pahalla, mutta siinä vaiheessa kun joku kaatuu annetaan mieluummin voiton mennä turvallisuuden jälkeen vasta, ja autetaan kaatunut pystyyn tai annetaan mennä pois tieltä.

Muuten, hemmetin hyvää menoa, ja toimivaa linjaa!
SH-16 EA-vastaava
SH-15 EA-vastaava
SH-17 EA-vastaavan vasen käsi
SH-18 EA-vastaava
Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
"Water Boy"

"Hei läski, ootsä menos liikkuu?"
Avatar
kullervo
Kersantti
Viestit: 58
Liittynyt: Lauantai, 16.05.2009 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kullervo » Sunnuntai, 04.07.2010 22:21

Arkailitte vähän lauantaina metsässä, muuten kilpirivinne tankkasi vastustajia mallikkaasti. Strategisesti stabiili ryhmä, teidän tukenne oli erinomaista linnaskenaarioissa.
pseudothei
Paroni
Viestit: 193
Liittynyt: Lauantai, 30.05.2009 20:50
Paikkakunta: kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja pseudothei » Sunnuntai, 04.07.2010 22:28

ihan hyvä kilpi rintama mutta niitä osumia voisitte opetella ottamaan jos jouttu keihäällä päähän 10 kertaa tökkäämään ja jätkä ei kuole siitä huolimatta niin voisin epäillä että niitä osumia ei oteta huomioon vaikka ne tiedetään että sellanen on tullut mutta muuten hyvä jengii :)
Si vis pacem, para bellum.
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Sunnuntai, 04.07.2010 22:34

Hei. Jyränne oli aivan uskomattoman loistava! Vähän varsia lisää ja vastustaja tulee kärsimään enemmän! Saitte sitä kauhua ja kaaosta sinne minne sitä tarvittiin. Yhtenäistä ja luotettavaa toimintaa.


-a
Avatar
qMp
Herttua
Viestit: 841
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 18:03
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja qMp » Sunnuntai, 04.07.2010 23:00

Minun nuoleni laskitte erittäin mallikelpoisesti. Silloin harvoin kun vastakkain satuttiin. Useammin oltiinkin samalla puolella ja kyllä se niin on, että teidän linjaanne voi luottaa ja kilpienne takaa on todella miellyttävää työskennellä, oli se sitten keihäällä tai jousella! Vakaa linja, joka ei turhia hötkyile. Muiden takana joutuu etsimään tilaa ja paikkaa toimia, teidän kanssa vaan toimii.
Kantti kirjoitti:Mielestäni qMp on aika jännän äärellä kommentoidessaan.
Deili
Kapteeni
Viestit: 110
Liittynyt: Perjantai, 12.06.2009 22:59
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Deili » Sunnuntai, 04.07.2010 23:05

Ihan mahtava pelastus siinä lammikon reserviskenaariossa! Linja oli juuri murtumassa sen rajan yli mistä ei ollut paluuta kun selän takaa kuuluu "SOS rivi valmiiksi!" -ja sieltähän Orcit tulivat, jyräsivät ja pelastivat päivän :)
Avatar
PattiJalka
Marsalkka
Viestit: 2390
Liittynyt: Lauantai, 05.04.2008 19:22
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja PattiJalka » Sunnuntai, 04.07.2010 23:10

Skirmishaajana pyrittiin välttämään kohtaamisia teidän kaltaistenne porukoiden kanssa, mutta linjan piditte hienosti, kova porukka jok on todistanut arvonsa jo useasti.

Valitettavasti teiltäkin löytyy näitä sankareita joihin pitäisi oikeasti pamputtaa miekat rikki(okei vähän on kevytrakenteisia miekkoja mulla...) jotta saa ne osumat sinne ymmärryksen puolelle asti. Käsittääkseni nämä ovat kuitenkin yksilöitä, mutta silti, pyydän, tehkää asialle jotain. Joka vuosi samasta asiasta vääntäminen ja kääntäminen alkaa ottaa jo palloon.
Kuvaajana Juha-Matti Marjamaa
Avatar
Ahneman
Paroni
Viestit: 176
Liittynyt: Keskiviikko, 04.02.2009 14:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ahneman » Sunnuntai, 04.07.2010 23:18

Joukkue kuin kossuvissy, Samaa toimivaa kamaa vuodesta toiseen!

Vakaa ja vakuuttava ryhmä kokonaisuudessaan. Tasapaksu ja tehokas linja, joka hoitaa homman vuodesta toiseen tutuksi tulleella "Tässä seison, ettekä te muuta voi" -menetelmällä. Täytätte odotukset joka vuosi, eikä teidän rynnäköistänne vaan selviä kuolematta, tai pissaamatta housuun.
Viimeksi muokannut Ahneman, Sunnuntai, 04.07.2010 23:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keihäs on rapid fire -ase.
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Triks » Sunnuntai, 04.07.2010 23:19

Useimpien muiden ryhmien kohdalla on se ja sama, onko omalla vai vastapuolella, mutta teidän kohdalla kyllä toivoisi, että pääsisi joskus samaan armeijaan. Hurjaa menoa!
"Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja."
Kuva
Avatar
Kreivi Sinisulka
Kreivi
Viestit: 458
Liittynyt: Perjantai, 18.05.2007 21:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Kreivi Sinisulka » Sunnuntai, 04.07.2010 23:24

Vapaa, Vankka, Vakaa!

Örkit jyysti huolella ainakin lauantain linnoissa, jossa teitä näki eniten. Portti pysyi hallinnassa tai siirtyi käsiinne, riippumatta siitä, mitä ympärillä hösättiin. Vihreä muuri ei kadonnut minnekään.

Enkä ole tosiaan ikinä ilahtunut vihernahkojen näkemisestä niin paljon kuin kannastyönnössä ollessani Ottomaanien lipunkantajana jo kannasalueen rajan luona. Pelastitte päivän todella!
La vérité suivra l'épée du vainqueur
Avatar
Qoshovius
Herttua
Viestit: 840
Liittynyt: Keskiviikko, 20.06.2007 11:22
Paikkakunta: Helsinki/Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Qoshovius » Sunnuntai, 04.07.2010 23:47

SOS oli itselleni yksi positiivisimpia yllättäjiä liittolaisina. Sekin tuli selvitettyä, että örkki nähtävästi liikkuu kun sitä vähän potkii liikkumaan!

Mieleenpainuvimpia hetkiä oli ainakin lauantain linnaskenaariossa SOSin manööveri vastustajan selkään (!) sekä esimerkillinen ja hieno toiminta Maahinkaisen kanssa sunnuntain viimeisessä metsäskenussa.

Ainoana miinuksena oli taas muutama sellainen itsemurharynnäkkö, mutta nekin olivat selvästi vähentyneet viime vuosiin nähden.

Myös ne tyypit, kenen kanssa juttelin, tuntuivat olevan oikein asiallista väkeä, rispektiä teille.
Kuva

Avatar: Jari Kuskelin
Avatar
Pajatso
Kreivi
Viestit: 278
Liittynyt: Keskiviikko, 28.04.2010 19:45
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Pajatso » Maanantai, 05.07.2010 00:03

Glooria on naisten lehti! Tosiaan ehkä rennoin ja eniten samalla tinkimättömällä kurilla ja tiukalla treeniasenteelle varustettu ryhmä possujen kanssa. Hianoja miehinä vihreitä miähiä jotka sitovat ryhmiä sikamaista kutittelua varten :D
"(Say 'thank you'.) NIPPLE SALADS!! (...Close enough.)"

"Let's see how those degenerate sophisticates handle a healthy dose of pure unreasoning violence."

- Avatar kuvan ottanu rakastettu kanssapossu Satu Lahdti, thänks<3
Avatar
blite
Kreivi
Viestit: 329
Liittynyt: Tiistai, 18.07.2006 09:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja blite » Maanantai, 05.07.2010 11:40

Mieleeni jäi parhaiten sunnuntain viimeinen metsäskenaario, jossa orcit taistelivat meidän maahinkaisten kanssa linjassa. Armeijoiden liitoskohdassa oli sikin sokin orcceja ja Maahinkaisia, mutta yhteistyö sujui kuin rasvattu. Oli erittäin mukava taisteilla teidän kanssa!

Muistan jääneeni pariin kertaan Orcin kilpirynnäkön alle kuolemaan :) Niistä myös propsit, vaikka niistä tilanteista en itse niin paljoa nauttinutkaan :P
Avatar
Kommando
Herttua
Viestit: 831
Liittynyt: Perjantai, 06.02.2009 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kommando » Maanantai, 05.07.2010 11:43

+ Kilpirivi vakuuttava
+ Päättäväisesti päälle
- Huonosti otetut osumat, esim. tuikkasin yhtä tokavikassa skenussa kahesti selkään, mutta jatkoi vain Susikukon hakkaamista.
Rämäpää Rämäläinen 09-14, Etelän Imperiumin Insinööri -15, Akatemian Patterin Luutnantti -16, Valdyrin Skaldi -17-19, Etelän Imperiumin Patterin komentaja -22.

PK-seudun hullu tiedemies
Beatific kirjoitti:Tulipa rekrytoitua oikea kultakimpale Pirttimäen treenileirillä :-)
Avatar
Nubbis
Herttua
Viestit: 631
Liittynyt: Keskiviikko, 20.05.2009 12:59
Paikkakunta: Vanda

Viesti Kirjoittaja Nubbis » Maanantai, 05.07.2010 11:58

Tosi mahtava jengi olette. Me Spitaaliset olimme tänä vuonna melko paljon varsiaseilla ja teidän kilpimuurinne oli tosiaan oikea pelastava enkeli. Emme parempa liittolaista voineet toivoakkaan.
Uudenmaan Liitto - Reilua porukkaa; paskaa seuraa
Avatar
tiarAnon
Sotalordi
Viestit: 1379
Liittynyt: Torstai, 23.02.2006 14:47
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tiarAnon » Maanantai, 05.07.2010 12:05

SOS on ehdottomasti yksi tasalaatuisimmista ryhmistä skenessä; sitä saa mitä tilaa. Vakaata ja vakuuttavaa menoa. Oon monta vuotta kyllä miettinyt, että teidän taistelutyyliin sopis hyvin muutama hilpari, tukevat tiivistä kilpiriviä mukavasti, ja antavat vipuvartta rynnistys tilanteessa. Kokeilkaa, siihen jää koukkuun!
It'll be awesome.
Avatar
Gitoll
Herttua
Viestit: 583
Liittynyt: Lauantai, 19.05.2007 13:03
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Gitoll » Maanantai, 05.07.2010 12:49

Olen vähän ristiriitaisissa tunnelmissa kanssanne. Puolellanne on todella ihanaa olla ja kilpien takana on turvallinen olo. Yksi hienoimmista sotahuudon hetkistä olikin juuri Beatificin kohtaaminen sossin isojen kilpien turvissa. ;) Eteenpäin jyrääminen tapahtuu niin että kolisee ja aina vähän jännittää nähdä että milloin räsähtää.

Suru puseroon minulla tuli sitten vastapuolella. Osumien ottamisessa minulla ei ole mitään nillitettävää - porukkanne otti joka ikisen osuman minkä pitikin minun puolestani. Kyyneleet sen sijaan tulivat silmään kun selvisi kuinka monta lasikuitukeihästä meillä on katkennut tilanteissa, joissa sossin kilpimies jatkaa menoaan poikittain olevan keihään läpi. Käyttötavaraahan nämä ovat, mutta viimeisen skenaarion pitkän keihään riistotekniikka oli jotain ihan muuta kuin toivotttavaa. Siinä nähtiin porukalla kun kilpimies ryntäsi keihästä päin (poikittain, ei minua vaan ihan sitä keihään vartta kohti) ja jatkoi sen musertamista muuria vasten niin pitkään että se menee rikki.
Kuva Keihäs-Lauri
Avatar
mosillan
Kapteeni
Viestit: 115
Liittynyt: Tiistai, 18.11.2008 17:57

Viesti Kirjoittaja mosillan » Maanantai, 05.07.2010 13:00

Heitin ihan läpällä ennen tapahtumaa, että olisi hieno nähdä SOS juoksemassa. Ja kyllähän te perhana sitten päätitte siitä ovesta sitten juosta hienosti Spartan kylkeen jyräten meidät kauniisti. En tiedä kuka teitä siinä vaiheessa komensi, mutta propsit sille auktoriteetille, joka sai teidät liikkumaan ;)

Oli muutenkin kivaa ottaa monta kertaa teitä vastaan, vaikka taisimme joka kerta kuollakkin :D
Der Dexter
Soturi
Viestit: 32
Liittynyt: Maanantai, 29.06.2009 22:31
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Der Dexter » Maanantai, 05.07.2010 13:22

SOS:in hilparit oli menneitä vuosia mukaillen kylllä mukana, mutta jostain syystä säännöt oli muuttunu, eikä ketään meistä jaksanut moista huomata, ja ne oli liian pitkiä ja ei voinu käyttää.
Aliquando insanire iucundum est
orbitti
Paroni
Viestit: 226
Liittynyt: Keskiviikko, 01.02.2006 21:25

Viesti Kirjoittaja orbitti » Maanantai, 05.07.2010 13:31

To whom it might consern:

Olisi pitänyt ottaa osumat jämptimmin aivan viimeisessä skenariossa, etenkin kilven kulmasta vielä kypäärään matkaa jatkaneesta keihäästä.

Puollustuksekseni voin sanoa, että linja ei ollut samanlainen muun tapahtuman aikana.

Edit: työnteko katkaisi ajatuksen viestissä, korjattu.
Viimeksi muokannut orbitti, Maanantai, 05.07.2010 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Negatiivista gloriaa tarjolla kestotilauksena vuoden ympäri.
Avatar
horsesarse-
Sotalordi
Viestit: 1371
Liittynyt: Keskiviikko, 17.05.2006 17:56
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja horsesarse- » Maanantai, 05.07.2010 13:47

SOS oli tänäkin vuonna luotettava linja ja täytyy sanoa että teidän johtaja on erittäin asiallinen kaveri, joka pystyy hyvään yhteistyöhön. Harmi, että tänä vuonna ei ollut tavallista kohtaamista metsässä tai kenttää kuin 1 kappale, että teidän reaktioaikoja ja kylkien kestävyyttä olisi päässyt testaamaan ihan kunnolla :)
JP666
Sotalordi
Viestit: 1116
Liittynyt: Tiistai, 27.03.2007 17:48

Viesti Kirjoittaja JP666 » Maanantai, 05.07.2010 15:22

Minun mielestä teillä meni ihan ok mitä kerkesin katsoa. Nyt voin sanoa että itse en laskenut jonkun teidän kaverin lyömää osumaa.... tai siis, oltiin kentällä en muista kumpi skenun noh kuitenkin joku teistä lähtei ravamaan päälle ja minä olen suojaamassa keihästä ja otin kyseisen herran vastaan minä löin häntä kilpeen ja hän löi minua hartiaan :? onneksi toinen meidän ryhmäläinen sitten löi häntä sitten selkään 2 kertaa ja se herra lopetti sen tappelemisen saman tien. Itse tietysti otin oikean käden pois ja jatkoin noin kymmenen sekunttia siitä eteenpäin, sitten iski sellanan hetkinen :!: :?: ja laitoin merkin päälle ja lähdin kävelemään pois. Yksi tapaus oli jossa teidän kaveri ei laskenut osumaa ALUKSI sitten kun olin lyönyt häntä niin monesti että ase hajosi hän pysähtyi :lol: hauska tilanne mielestäni. Muuten te laskitte minun kohalla kaikki osumat mitä sain perille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”