Special Orc Servicen palaute.

Palautetta ryhmille ja järjestäjille. Jälkipelit, tulokset ja valokuvat.

Valvoja: Ylläpito

SaneChains
Soturi
Viestit: 23
Liittynyt: Sunnuntai, 24.05.2009 18:57
Paikkakunta: Raussila

Viesti Kirjoittaja SaneChains » Maanantai, 05.07.2010 18:16

Samanlainen toimiva jyrähän se SOS oli, miksi sen oli jo entuudestaan tiennytkin. Tuli rytinällä päälle kun kohdattiin, ja lopetti vasta kun oli paukutettu toistuvasti monesta suunnasta. Mutta ainakin minun kohdallani osumat otettiin rehdisti, ja ryhmä toimi teillä hienosti.

Päällimmäisenä porukasta jäi kuitenkin mieleen kun teikäläiset tulivat linnan keskiportista ulos, ja kaartoivat sieltä perkeleen selkään. Minut joku teistä niputti kilvellään oman kilpeni ja linnan vaneriseinän väliin miellyttävällä rysäyksellä. Ei kuitenkaan osunut miekalla, jtn kostin lyömällä vastapallona takaraivoon. Tämän jälkeen joku löi minua selkään ja kuolin, nostaen tietenkin miekan väärinpäin pääni päälle. Tämän jälkeenkin eräs teistä sukelsi kilpeni eteen, ja takoi miekalla säärille, kunnes totesin että turhaan sie kuollutta jalkaan lyöt. Että tälläsiä tarinoita.

Pohjimmiltaan SOSista jäi tänä vuonna vain hyvä fiilis. Ensi vuonna uudestaan.
Avatar
Automaattinen
Komentaja
Viestit: 1605
Liittynyt: Tiistai, 14.02.2006 23:00
Paikkakunta: Mouhijärvi

Viesti Kirjoittaja Automaattinen » Maanantai, 05.07.2010 18:53

En muista tilannetta jossa SOS ei olisi osumaa ottanut. En tosin muista montaa matsia teitä vastaan joutuneeni vääntämään kun en tällä kertaa ollut rivipaikalla kaartissa.

Parannusta viime vuosiin ilmeisesti siis havaittavissa. Tyypit on aina olleet aivan loistavan symppistä sakkia! <3
On mahdollista että ajattelen, näin ollen voin myös olla olemassa.
Avatar
Sefraim
Herttua
Viestit: 556
Liittynyt: Keskiviikko, 07.05.2008 15:41
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sefraim » Maanantai, 05.07.2010 19:35

Jämptiä menoa, armeijaliittolaisena olitte kyllä mahtava tukipilari. Meininki teillä on todella kohdallaan vuodesta vuoteen, oli vilpittömästi hienoa vetää Sohu teidän kanssanne vierekkäin; ei tarvinnut pelätä örkkinyrkkiä niinkuin aikaisempina vuosina.

Camulos kiittää myös Gloria-lehdestä, jonka saimme palkintojenjaon jälkeen erillisenä lahjana SOSilta. Toivottavasti teitä näkee Fabassa. ;)
Jos Sotahuuto olisi korttipakka, Camulos olisi jokeri. Ikinä ei tiedä mitä siitä tulee loppujen lopuksi.

Entistä Camulosin komentoporr(s)asta. Kuninkaantekijät II - Pääjärjestäjä ½.

KT2 Hauholla 16-18.8.2013!
Avatar
Rikkiviisas
Asemies
Viestit: 14
Liittynyt: Tiistai, 21.10.2008 23:36

Viesti Kirjoittaja Rikkiviisas » Maanantai, 05.07.2010 23:26

Pajatso kirjoitti:Glooria on naisten lehti! Tosiaan ehkä rennoin ja eniten samalla tinkimättömällä kurilla ja tiukalla treeniasenteelle varustettu ryhmä possujen kanssa. Hianoja miehinä vihreitä miähiä jotka sitovat ryhmiä sikamaista kutittelua varten :D
SOS ja tiukka treeniasenne ovat kyllä aika jännä käsiteyhdistelmä samassa lauseessa. :lol:
Røløløø!
Der Dexter
Soturi
Viestit: 32
Liittynyt: Maanantai, 29.06.2009 22:31
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Der Dexter » Tiistai, 06.07.2010 00:22

älä nyt, kyllähän SOS treenaa, tosin kerran vuodessa ja sekin ajoittuu kovin pahasti aina SOHUn päälle...
Aliquando insanire iucundum est
Mr McTwister
Paroni
Viestit: 217
Liittynyt: Maanantai, 05.10.2009 18:57

Viesti Kirjoittaja Mr McTwister » Tiistai, 06.07.2010 01:53

Hehe! Tuli sen naistenlehtipalkinnon jälkeen fiilis et mulla olis jotenki ollu näppini pelissä(sosin ollessa ruokakatoksessa tulin paikalle toteamaan gloorian todellisen merkityksen,liekö sekin vaikuttanut teidän valintaanne :) )
Kyllä rautanyrkki on aina rautaa. Kolminkertainen waaagh! Special Orc servicelle.
Avatar
AnttiT
Kreivi
Viestit: 384
Liittynyt: Maanantai, 17.07.2006 14:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja AnttiT » Keskiviikko, 07.07.2010 16:41

Rikkiviisas kirjoitti:
Pajatso kirjoitti:Glooria on naisten lehti! Tosiaan ehkä rennoin ja eniten samalla tinkimättömällä kurilla ja tiukalla treeniasenteelle varustettu ryhmä possujen kanssa. Hianoja miehinä vihreitä miähiä jotka sitovat ryhmiä sikamaista kutittelua varten :D
SOS ja tiukka treeniasenne ovat kyllä aika jännä käsiteyhdistelmä samassa lauseessa. :lol:
Kuulostaa minusta vähän samanlaiselta kuin possut ja tinkimätön kuri :P Tataarit, tuo sotahuudon virallinen häröpallokokoelma :-)
No plan survives the first enemy contact intact. We have no plan. Ergo, we survive the enemy contact intact.
Ceterum censeo, Rämä esse delendam.
Der Dexter
Soturi
Viestit: 32
Liittynyt: Maanantai, 29.06.2009 22:31
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Der Dexter » Torstai, 08.07.2010 00:05

jos puolittaisella valmistautumisella ja hirmuisella häröpalloilulla saa aikaan armeijan 4. sijan, niin ei se nyt ihan hukkaan mene. Auta armias, jos sitä alkais oikeesti vähä miettimään ja treenaamaan, sitähän saatttais alkaa pärjäämään...
Aliquando insanire iucundum est
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Torstai, 08.07.2010 08:42

Kuinka monta teitä oli tänävuonna? Olin ihan ihmeissäni kun mun yli ei missään vaiheessa SOS kävellyt. Olin ehtinyt jo tottumaan siihen. :)

Valitettavan harvoin olimme samalla puolella. Kilvet on kivoja. ;)
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
JouJou
Asemies
Viestit: 14
Liittynyt: Torstai, 26.06.2008 00:30

Viesti Kirjoittaja JouJou » Torstai, 08.07.2010 22:26

Näin spartalaisen näkökulmasta olitte aukottomin kilpiseinä, mitä vastaan käveli. Ei alkanut hajota ensikontaktin jälkeenkään kuten monilla muilla.
Avatar
Arskaaja
Herttua
Viestit: 677
Liittynyt: Sunnuntai, 20.04.2008 17:12
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Arskaaja » Perjantai, 09.07.2010 11:38

Hyvin veditte, luotettava ja tuhoisa linja as always :lol: . Hyvä pelisilmä etenkin siinä meidän yhteisrynnäkössä linna porteista sisään :lol: .
"After the game, the king and the pawn go into the same box"
Kuva
Avatar
AnttiT
Kreivi
Viestit: 384
Liittynyt: Maanantai, 17.07.2006 14:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja AnttiT » Perjantai, 09.07.2010 22:51

Haltia kirjoitti:Kuinka monta teitä oli tänävuonna? Olin ihan ihmeissäni kun mun yli ei missään vaiheessa SOS kävellyt. Olin ehtinyt jo tottumaan siihen. :)

Valitettavan harvoin olimme samalla puolella. Kilvet on kivoja. ;)
Lopullinen lukumäärämme vaihteli (3 pheliittiä mukaanlaskien) 19 ja 20 välillä. Oli turhan moni estynyt..

Mitä tulee Selenen ylikävelemiseen, niin en huomannut että olisitte missään vaiheessa osuneet eteen :? Jotenkin yli puolessa skenaarioista keskityimme tönimään Spartaa :D
Jos ensi vuonna tulee tilaisuus niin yritämme korjauksena napata jonkun teistä trebuchet'n vastapainoksi. Jos vaikka muistaisi ottaa heittovarrenkin mukaan.. :oops:
No plan survives the first enemy contact intact. We have no plan. Ergo, we survive the enemy contact intact.
Ceterum censeo, Rämä esse delendam.
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Lauantai, 10.07.2010 20:37

Siis sanoin, et olin tottunut siihen. Katsos, olen ex- rämäläinen (eli ylikävelty vuodesta -06 asti) ja viimevuonna teidän kilpimuuri aiheutti nopean kuoleman... ;)
Ja heittokoneen ammuksena ei olisi kiva olla, paino nyt on eri asia. :D
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”