Selenen palauteketju

Palautetta ryhmille ja järjestäjille. Jälkipelit, tulokset ja valokuvat.

Valvoja: Ylläpito

Avatar
seeprapeippo
Paroni
Viestit: 207
Liittynyt: Lauantai, 14.04.2007 15:49
Paikkakunta: Vantaa

Selenen palauteketju

Viesti Kirjoittaja seeprapeippo » Sunnuntai, 04.07.2010 20:13

Eli tänne vaan palautetta Selene jousineitojen toiminnasta. :)
This is madness! This is Rämä!!
Avatar
Rumiluntti
Herttua
Viestit: 610
Liittynyt: Sunnuntai, 06.01.2008 22:13
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Rumiluntti » Sunnuntai, 04.07.2010 20:45

Oikea piikki kunniallisen keihäsmiehen lihassa, monta helppoa tappoa jäi saamatta kun jouduin teikäläisten maalitauluksi.

Mokomat.
DiabolusIgnis
Sotalordi
Viestit: 1240
Liittynyt: Sunnuntai, 31.05.2009 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja DiabolusIgnis » Sunnuntai, 04.07.2010 21:47

Hyvää jousitoimintaa, vähän lähempää voisi ampua ettei nuolet mene turhaan ;) Kivasti häiritsitte linnaan ampumalla kun olisi itse pitänyt ampua teikäläisten maaleja.

Ja muutenkin olitte helvetin mukavaa porukkaa ihan tauoillakin! Kiitokset teille, SoHu ei olisi sama ilman!

(Ja kiitän vielä sydämmellisesti sekä vesipullosta että hedelmistä, auttoivat!!)
SH-16 EA-vastaava
SH-15 EA-vastaava
SH-17 EA-vastaavan vasen käsi
SH-18 EA-vastaava
Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
"Water Boy"

"Hei läski, ootsä menos liikkuu?"
Avatar
Azor
Ylläpito
Viestit: 1442
Liittynyt: Keskiviikko, 25.01.2006 03:44
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Azor » Sunnuntai, 04.07.2010 21:54

Mäkin sain hedelmiä!

Mieleen jäi yhteislaukaus linnapiirityksessä, jonka tunnelmavaikutus oli erinomainen (huom. keskityn juuri tällaisiin asioihin :))

Jotenkin alkoi jousi kiinnostaamaan asevalintana jännästi..
Avatar
Kantti
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 1647
Liittynyt: Tiistai, 21.02.2006 10:41
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Kantti » Sunnuntai, 04.07.2010 21:57

Azor kirjoitti: Jotenkin alkoi jousi kiinnostaamaan asevalintana jännästi..
Jousi on jännä ase. Jännästi sillä ihmisiä kohden osoittaa ja nuolen lähettää matkaan. Jännä juttu.


Olitte viime vuodesta petranneet, mutta vieläkin toivoisin teitä ampumaan suoraan rivin takaa ja röyhkeästi 5-10 metristä. Siellä ne tapot piileskelevät kuumina kesäpäivinä.
"The Almighty says this must be a fashionable fight. It's drawn the finest people."
Avatar
Athene
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 627
Liittynyt: Perjantai, 06.07.2007 17:31
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Athene » Sunnuntai, 04.07.2010 22:01

nuolikuuro on hieno, muttei järin tehokas. Koska nuolet katkeilee, ehdottaisin juuri sitä 5m etäisyydeltä läjäytettyä osumaa täyspanssaroidun keihäsmiehen kypärän silmikosta sisään. Siinä saapi parempaa vastinettä rahalle ja/tai väkertämisen vaivalle!

Naisellisena huomiona: plussaa esteettisesti miellyttävästä ulkoasusta!
Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä, ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi.
Avatar
Rackham
Kreivi
Viestit: 424
Liittynyt: Maanantai, 30.04.2007 03:09
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Rackham » Sunnuntai, 04.07.2010 22:15

Selene oli parantunut kaikilla osa-alueilla viimevuoteen nähden. Posse tuntui olevan motivoituneenpaa, tehokkaampaa ja ja ennen kaikkea tarkempaa. Haltia itseasiassa korjasi meikäläisen aika näppärästi linnassa päälakeen iskeytyneellä shotillaan, ja vieläpä aika kaukaa. Myös muut ryhmäläiset kertoivat saaneensa välillä osumaa teidän toimestanne

Tänään metsäriskissä jahtasin kahta teikäläistä ja jalkoihin jäänyttä saatoin lyödä hieman liian lujaa, ja pyydän tätä anteeksi. Toinen (nopsku?) pääsi kuitenkin livistämään.

Haltian saappaat olivat hienot.
Moskau, moskau.
Avatar
Nopsku
Herttua
Viestit: 668
Liittynyt: Maanantai, 30.01.2006 18:05
Paikkakunta: Vantaa, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nopsku » Sunnuntai, 04.07.2010 22:40

Tänä vuonna meillä oli suurimmalla osalla IDV-nuolet käytössämme, joista yksi kaikista n. 60 nuolesta löytyi katkenneena sunnuntaina. Nuoli oli katkennut siististi keskeltä tasareunaisesti metsäskenaariossa, joten uskoisin ettei sekään rikkoutunut pelkästä ylikävelystä, muut omista nuolistani kun olivat armeijan tallottavana jatkuvasti ilman vaurioita. (olen tarkistellut nuolia tässä illalla pariin otteeseen)

Yhteislaukaus oli mitä todennäköisimmin tehoton, mutta kun oli sotahuudon viimeisen päivän viimeinen taistelu, edessä on linna, on kesän kaunein sää ja mieliala on super-korkealla loistavan viikonlopun jälkeen, ei ollut juuri muuta tehtävissä. Se oli siis fiiliksen vuoksi puhtaasti. :)

Meillä oli taistelussa 7-5 tyttöä kaikissa skenaarioissa, muutamat uusia niin ryhmässä kuin lajin parissa. Röyhkeyttä lisää siis, laitettu korvan taakse! ;)

Jep Rackham se livistämään päässyt olin minä. *livistää*
"Some of us do more than Dream"
Avatar
Pertsa^
Herttua
Viestit: 793
Liittynyt: Sunnuntai, 03.06.2007 23:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pertsa^ » Sunnuntai, 04.07.2010 22:48

Nopsku kirjoitti: Yhteislaukaus oli mitä todennäköisimmin tehoton, mutta kun oli sotahuudon viimeisen päivän viimeinen taistelu, edessä on linna, on kesän kaunein sää ja mieliala on super-korkealla loistavan viikonlopun jälkeen, ei ollut juuri muuta tehtävissä. Se oli siis fiiliksen vuoksi puhtaasti. :)

Tuota joku toinenkin kommentoi tehottomaksi johon sanoin "kannattaako levy/rengaspanssarihaarniskaa pitää kun nahkapanssarilla ja lätkäkypärällä saa kolmasosapainolla saman tehon"

Kyllä asioita kannattaa tehä jo pelkästään sen takia että se on siistiä, mageeta ja luo tunnelmaa vaikkei taistelun kannalta olekaan optimia :)


Torppari raportoi kanssa ettei IDV hävikkiä hajoamiselle tullut lainkaan

Veikkaan että IDV:t tulevat yleistymään huomattavasti kun kestävät kovempaakin rähinää paljon normaaleja paremmin. Hukkuminen jää ainoaksi riskiksi.
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Sunnuntai, 04.07.2010 22:51

Nopsku kirjoitti: Meillä oli taistelussa 7-5 tyttöä kaikissa skenaarioissa, muutamat uusia niin ryhmässä kuin lajin parissa. Röyhkeyttä lisää siis, laitettu korvan taakse! ;)
Sillä allergiakentällä kerättiin erikseen tuhoojapartio hankkimaan seleneläistä päänahkaa, mutta yhdestäkään ei saatu edes näköhavaintoa. Pettymys oli suuri... :cry:
Mutta tarkkuutta tullut merkittävästi lisää, eikä sitä pahamaineista kuolleeksihuuteluakaan kuulunut.
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
Nopsku
Herttua
Viestit: 668
Liittynyt: Maanantai, 30.01.2006 18:05
Paikkakunta: Vantaa, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nopsku » Sunnuntai, 04.07.2010 23:00

Pahistonttu kirjoitti:allergiakentällä
Ainiin. Korjaus edelliseen, eli huomasimme olevamme myös suurimmaksi osaksi hyvin heinä-allergista sakkia, joten niittämätön kenttä oli pakko jättää väliin yhteistuumin. :( Tuhoojapartio olisi ollut hyvin rock, hitsi vieköön!!!
"Some of us do more than Dream"
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Sunnuntai, 04.07.2010 23:04

Ja lisättäkööt et heinänuha+ vedenloppuminen oli sen verta paha, et me tahdottiin viel sunnuntaina mättää niin tehtiin "voittajan" valinta ja mentiin uimaan... ;)
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Jenna
Asemies
Viestit: 10
Liittynyt: Maanantai, 28.09.2009 20:00
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Jenna » Sunnuntai, 04.07.2010 23:06

Ei oltais edes voida piilotella ruohikossa tai kilpien takana, tuhoojapartion olisi tarvinnut vain seurata aivastuksia...
"I am no judge, or executioner, I am just someone you can talk to."
Avatar
Cones
Asemies
Viestit: 18
Liittynyt: Torstai, 27.05.2010 17:47
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Cones » Sunnuntai, 04.07.2010 23:09

noissa viimeisissä linna skenuissa näin teidät oikeen kunnolla työ touhussa ja olis hauskaa katsella että mihin nuolet osuu :D ja se yhteis laukaus oli kyllä hieno ihan sama mitä lopputulos oli. kuten pertsa jo tuossa sanoi se luo tunnelmaa ja on siistin näköstä
Kunnon Tunteella mukaan

Banzai
DiabolusIgnis
Sotalordi
Viestit: 1240
Liittynyt: Sunnuntai, 31.05.2009 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja DiabolusIgnis » Maanantai, 05.07.2010 08:00

Haltia kirjoitti:Ja lisättäkööt et heinänuha+ vedenloppuminen oli sen verta paha, et me tahdottiin viel sunnuntaina mättää niin tehtiin "voittajan" valinta ja mentiin uimaan... ;)
Ei tuo mikään syy ollut, tiesitte vain että minäkin olin lähdössä teiän jälkeen sieltä uimaan :wink:

Takaisin asiaan: Totesin tosiaan tässä lukemalla että muistan nuo yhteislaukaukset. Ne eivät olleet hirveän tehokkaita, mutta fiilistä kasvatti senkin edestä! =) Kyllä ne naiset vaan lisää sodan iloa ^^
SH-16 EA-vastaava
SH-15 EA-vastaava
SH-17 EA-vastaavan vasen käsi
SH-18 EA-vastaava
Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
"Water Boy"

"Hei läski, ootsä menos liikkuu?"
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Maanantai, 05.07.2010 08:07

Awww... <3 Kiitti kaikki. Ootte ihquja. n_n

Ens vuonna kokeillaan jos meistä tulisi vielä kovempia. Parkitaan nahkaa. ;) tän voi ottaa ihan miten haluaa...
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Riffi
Sotilasmestari
Viestit: 84
Liittynyt: Sunnuntai, 15.03.2009 17:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riffi » Maanantai, 05.07.2010 09:07

Kiitoksia kaikille Seleneläisille, oli hauskaa jälleen taistella rinnallanne naiset. Jos vaikka ensi vuonna onnistuisin olemaan ehjä. Tänä vuonna jouduin missaamaan liian monta skenua ollessani rikki.

Pistän tämän anteeksipyynnön tähän, sillä valitettavasti en muista mille porukalle anteeksipyyntöni pitäisi osoittaa. Lauantai iltapäivän toisessa metsäskenussa Ruttolainen ja JokuMuu (tm) jahtasi ja jompainen kumpainen päätti taistoni miekalla. Iskun jälkeen rähjäsin JollekkinMuulle(tm), että pakenevaa jousiampujaa ei tarvitse iskeä täysillä selkään. Pysyn edelleen kannassani, mutta minun ei olisi pitänyt alkaa sillä tavalla rähjäämään, se oli epäurheilijamaista. Sitä rähjäämistäni pyydän anteeksi. Sillä hetkellä iskun aiheuttama tuska vain pisti vihaksi enkä ajatellut asioita loppuun asti. Se isku osui myös korvaani eikä tuntunut kivalta. Olin juuri edellisessä skenussa ottanut hellän kuoleman (kevyt kosketus ja ääniefeksi 'tuiks') täsmälleen samanlaisessa tilanteessa ja olin kiitellyt tappajani herräsmiemäisyyttä monin sanoin.
Mr McTwister
Paroni
Viestit: 217
Liittynyt: Maanantai, 05.10.2009 18:57

Viesti Kirjoittaja Mr McTwister » Maanantai, 05.07.2010 14:50

Siinä yhes mettäskenus oli niinku se yx kuolalainen joka pääs selkään mut sit joqu selene olikin jo sitä ennen ehtiny ampua sen ja sit mä en sen takia kuollukaan kun asia saatiin selväx ni se oli aika ihqua,kiitos.
Avatar
Evert
Kreivi
Viestit: 439
Liittynyt: Torstai, 22.11.2007 17:19
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Evert » Maanantai, 05.07.2010 18:16

Minähän olin yksi pisimpien kohteiden joukossa siellä taistelussa eikä tullut nuolta kertaakaan! Että kehtaatte.
En ole filosofi, mutta voin vilkaista.
Avatar
Demolicious
Kreivi
Viestit: 278
Liittynyt: Keskiviikko, 18.06.2008 21:18
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Demolicious » Maanantai, 05.07.2010 19:07

Hyvin kyllä näytitte ampuvan. En voi moittia.

Ja tais olla se mettärisk kun yhtäkkiä joku kuolasta juokee selän taakse, lahtaa kaikki siinä ja kun ollaan lähössä poispäin nii joku seleneläinen kipaisee paikalle ja selittää että kuolalainen olikin jo kuollut.
Kuka olikaan, olit kuin pelastava enkeli
Viimeksi muokannut Demolicious, Maanantai, 05.07.2010 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki on mahdollista, jopa ettei mikään ole mahdollista.
Avatar
Joni
Kreivi
Viestit: 252
Liittynyt: Keskiviikko, 10.12.2008 01:12

Viesti Kirjoittaja Joni » Maanantai, 05.07.2010 19:22

Jossain linna-skenussa, itse puolustajan, ammuin yhtä Selenä päin. Näytti siltä kuin osuma olisi tullut jalkaan, mutta sitten myöhemmin selvisi että nuoli oli osunut maahan vähän ennen Neitoa maahan. Toivottavasti asia ei harmittanut paljoa, ja anteeksipyyntöni tuli perille, vaikka osoitinkin sen toiselle Neidolle.

Niin, kyllä teillä oli niitä IDV-nuolia muutama. Pariin kertaan otitte minunkin nuoliani yhden tai kaksi. :D Ne kuitenkin löysivät tiensä minulle ennen joka skenua, mikä oli oikein kivaa.

Etenkin kun olitte linnassa, niissä torneissa, niin teitä sai pitää kunnolla silmällä. Vaikka en kertaakan teihin osunut omalla jousellani kyseiseltä tasanteelta, niin uskokaa pois että olisin halunnut.

Estetiikasta plussa, sekä kentällä että lammessa. 8)
Joni kirjoitti:Spitaaliset ovat älyttömiä, kovia Sotureita.
Par kirjoitti:Ihan naaman perusteella sanoisin sinuksi!
Avatar
Riffi
Sotilasmestari
Viestit: 84
Liittynyt: Sunnuntai, 15.03.2009 17:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riffi » Maanantai, 05.07.2010 21:18

Joni kirjoitti:Jossain linna-skenussa, itse puolustajan, ammuin yhtä Selenä päin. Näytti siltä kuin osuma olisi tullut jalkaan, mutta sitten myöhemmin selvisi että nuoli oli osunut maahan vähän ennen Neitoa maahan. Toivottavasti asia ei harmittanut paljoa, ja anteeksipyyntöni tuli perille, vaikka osoitinkin sen toiselle Neidolle.
Itse olin tuossa tilanteessa vieressä ja yritin osotella sulle, että osu maahan josta kimposi. Pääasia on, että asia tuli molemmille puolille selväksi ettei kellekkään jäänyt paha maku asiasta suuhun. Sen skenun jälkeen mietimme, että olisi kiva tavata ampuja ja kertoa mitä siinä tapahtui. Itsekkin huomasin, että ampujan silmistä tilanne näyttää joskus ihan eriltä. Kyseisessähän tilanteessa nuoli osui maahan johta se kimposi vielä varsi edellä sääreen.
Avatar
Luna Guardian
Ritari
Viestit: 66
Liittynyt: Sunnuntai, 02.09.2007 00:35
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Luna Guardian » Maanantai, 05.07.2010 21:50

Itse en saanut (muistaakseni?) nuolista osumia kertaakaan, mutta pelotevaikutus oli suuri, etenkin linnaskenuissa. Jos ei olisi löytynyt isoja kilpiä, sekä vaneerisia että lihaa ja verta olevia, joiden takana piilotella, olisi kuolo korjannut useampaan otteeseen.

Tuo heinäkentän väliinjättäminen oli Viisas Ratkaisu. Itse tuhisin ja pöhisin sen jälkeen kuin viimeistä päivää ja olin koko loppu SoHun pinna kireällä. Omaa typeryyttäni sinne menin, olisi pitänyt ottaa esimerkkiä naisista.
Si vis pacem para bellum
Avatar
goblintaikuri
Herttua
Viestit: 887
Liittynyt: Lauantai, 12.04.2008 21:01
Paikkakunta: Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja goblintaikuri » Maanantai, 05.07.2010 22:54

--
Viimeksi muokannut goblintaikuri, Tiistai, 06.07.2010 12:06. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
always FIGHTING~~
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Maanantai, 05.07.2010 23:14

Athene kirjoitti: Naisellisena huomiona: plussaa esteettisesti miellyttävästä ulkoasusta!
Miehisenä huomiona: plussaa esteettisesti miellyttävästä ulkoasusta!

Mukavaa sakkia, kivat turinatuokiot siinä kun marssittiin selenet edellä ja maahinkainen takana jonnekin metsäskenaarioon päin.

Villinä ajatuksena mietin, ottaisiko Selene yhden miespuolisen suojeliaksi ensi vuonna, kun Maahinkainen järjestää ja ajattelin ottaa emännän mukaan Sotahuutoon, jos se uskaltaa lähteä, niin saisi hänkin mukavaa juttuseuraa leirissä ja muuten. Vaihtoehtona on tuo Rutto, jossa olen kertaalleen jo ollut, mutta en tiedä raaskinko tuota viedä heidän armoilleen, kenttäkeittiöstä puhumattakaan. :lol:

Jousta en ossaa käyttää, mutta voin mä hameen pistää, jos se on ainut este. :)
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”