Ulfnarin palautelaatikko

Palautetta ryhmille ja järjestäjille. Jälkipelit, tulokset ja valokuvat.

Valvoja: Ylläpito

Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Torstai, 08.07.2010 08:44

Sudet tulee!!!! :D
Teidän logo on ihqu! Ja teidän takana oli kiva jousta kun oltiin samalla puolella. ^^
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Zinkki
Kreivi
Viestit: 460
Liittynyt: Torstai, 24.01.2008 19:22
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Zinkki » Torstai, 15.07.2010 20:59

Aikamoisen komeaa menoa oli teillä kokonaisuudessaan. En tainnut missään vaiheessa jäädä teidän jyrän alle, mutta aina välillä näin sivusilmällä miten hukka raatelee oikein olan takaa.

Pieni miinus siitä että näin monesti teidän tekevän itsemurhasyöksyjä. Näitä taisi olla sekä skenuissa että vapaissa mätöissä. Mitään turvallisuutta vaarantavia ne syöksyt eivät olleet mutta mun mielestä se on ruma tapa silti.

Pitäkää lippu korkealla myös ensi vuonna!
Avatar
Vincibel
Paroni
Viestit: 172
Liittynyt: Sunnuntai, 29.03.2009 14:36
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vincibel » Torstai, 15.07.2010 21:40

Zinkki kirjoitti:Pieni miinus siitä että näin monesti teidän tekevän itsemurhasyöksyjä. Näitä taisi olla sekä skenuissa että vapaissa mätöissä. Mitään turvallisuutta vaarantavia ne syöksyt eivät olleet mutta mun mielestä se on ruma tapa silti.
Skenuista en osaa sanoa kun olin niin keskittynyt omaan hilparointiini, mutta vapaissa mätöissä kyseinen taktiikka oli sovittu. :wink: Laitettiin iso kaveri ison kilven kanssa varsinaisen linjan eteen keräämään huomion. Muu linja meni päälle 0,5s-1s jälkeen. Homma toimi parin harjoittelun jälkeen iltamätöissä hyvin kunnes neljännellä kerralla taisivat kohteet oppia. :lol: Ja tosiaan ne eivät vaarantaneet turvallisuutta, koska se ei ollut päätöntä adrenaliinihuuruista rushia. :wink:
Juhlasohu 4thewin!
Avatar
gobliini
Kreivi
Viestit: 479
Liittynyt: Tiistai, 27.02.2007 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja gobliini » Perjantai, 16.07.2010 00:11

"itsemurhasyöksy", joka avaa vihollisen linjan, on erittäin toimiva taktiikka. Toimii monissa tilanteissa ja itse harrastan tilanteen salliessa tätä mielelläni. Mielellään siihen ei edes kuulu muuta kuin panssarimenetyksiä ja linjojen läpäisy. On tullut onnistuttua läpäisemään linja ja tapettua matkalla hyvä määrä vihollisia ja kuoltua vasta linjan takana parempaa/useampaa vastaan taistellessa. Tosiaan ei suoriteta millään höyrypäisellä agressiolla vaan aivan voimakkaalla sivuunpuskulla sopivaan rakoon. Luonnollisesti ei mikään silkkihansikastaktiikka, mutta eipä todellakaan ole porukka niillä varustettu muutenkaan.

Tyhmiä kuolemia tuli kyllä otettua myös ihan itsemurharynnäköilläkin. Muutamaan kertaan sitä tuli käytettyä joidenkin toimesta, johon tuli myös itse osallistuttua. Tämä toivottavasti korjaantuu treenaamalla.

Tosiaan Ulfnar ei treenannut yhdessä kertaakaan koko vuoden aikana. Ihmeen hyvin siis paketti toimi kokonaisuutena, vaikka suuri osa porukasta eivät olleet edes nähneet toisiaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”