spartan palaute

Palautetta ryhmille ja järjestäjille. Jälkipelit, tulokset ja valokuvat.

Valvoja: Ylläpito

Avatar
Evert
Kreivi
Viestit: 439
Liittynyt: Torstai, 22.11.2007 17:19
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Evert » Keskiviikko, 07.07.2010 20:32

Juu ei sattunut pahasti, olen iso Mörri :D
En ole filosofi, mutta voin vilkaista.
Avatar
Nightingale
Kreivi
Viestit: 406
Liittynyt: Keskiviikko, 25.06.2008 10:07
Paikkakunta: Vantaa, Tikkurila

Viesti Kirjoittaja Nightingale » Keskiviikko, 07.07.2010 20:47

Oikein hyvä ^^
Kuninkaantekijät II Hauholla 16-18.8! Tulkaa sinne!
Facebook: https://www.facebook.com/events/1676545 ... 2/?fref=ts
Foorumi: http://forum.sotahuuto.fi/viewforum.php?f=189
Avatar
Hesekiel
Kapteeni
Viestit: 130
Liittynyt: Torstai, 19.11.2009 12:10
Paikkakunta: Iitti-Myllykoski -akseli

Viesti Kirjoittaja Hesekiel » Keskiviikko, 07.07.2010 21:51

Evert kirjoitti:
Nightingale kirjoitti:Gnomus:

Tietenkin kuolleet poistuvat heti kun pääsevät, mutta ymmärsin että tässä oli nimenomaan kyse elävistä spartalaisista jotka saattavat jäädä rynnäköivien kavereiden alle. Näitä alarivin miehiä on nimenomaan koulutettu sikiöasennolla jotta he eivät satuta itseään jos vastustaja vahingossa kaatuu heidän päälleen.
Tätä et meille kertonut :( Sattui olkapäähän :D
Juu, tuo jäi meille opettamatta; itse olin metsäriskissä sen verran onnekas että kuoltuani ja kaaduttuani tajusi vastustaja kuitenkin kiertää ystävällisesti ohitse. Tosin tuossa vaiheessa Spartan linja taisikin murtua kokonaan, eikä vihollisella ollut linjalle enää niin suurta tarvettakaan... Toisella spawnauskerralla minut sitten onkikin kahakan keskeltä tarkkasilmäinen EA-henkilö pois taistelun keskeltä. Ensi kerralla tietääkin sitten paremmin.
Viimeksi muokannut Hesekiel, Keskiviikko, 07.07.2010 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Par
Kreivi
Viestit: 466
Liittynyt: Maanantai, 05.07.2010 23:13
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Par » Keskiviikko, 07.07.2010 23:29

Kohtasin Spartan vastustajana vain pari kertaa, ja niistä jäi vähän sellainen fiilis, että jäitte tuleen makaamaan. Yli kolmimetrisellä keihäällä sain rauhassa tikkailla. Tämä oli tilanteissa, kun monikerroksisen kilpimuurin pystyttäminen ei ollut mahdollista. Eli aggressiivisemmin eteenpäin (tai taaksepäinkin, jos eteenpäin ei ole mahdollisuus). Toisaalta sitten, kun Sparta oli samalla puolella, niin oli hienoa nähdä Sparta menemässä rohkeasti päälle ja vielä ensimmäisenä. Sellainen nosti ainakin minun moraaliani.

Tiivistettynä: ajoittaista jäätymistä? Liikaa luottamusta kilven suojaan?
Undbitr
Paroni
Viestit: 164
Liittynyt: Sunnuntai, 01.11.2009 16:29
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Undbitr » Keskiviikko, 07.07.2010 23:30

Annoitte hyvän suojan meidän leskien keihäille ja yhteistyö sujui tosi hyvin. Toivottavasti ollaan samalla puolella ens sohussa.
Argaali
Soturi
Viestit: 37
Liittynyt: Maanantai, 29.03.2010 19:57
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Argaali » Torstai, 08.07.2010 12:25

Sparta veti hyvin. Ei hirmuisesti näkynyt tämän jousimiehen silmiin teitä, joka sinäänsä on jo pieni ihme, mutta hyvähän se on :) Kiitoksia myös tälle yksittäiselle spartalaiselle joka tuli suojaamaan mua yhdessä linna skenussa siihen possukilven kanssa, jonka ansiosta saatiin pidettyy sellanen 10 taistelijaa etulinjassa paikallaan. Kaunis kiitos <3
Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo
Avatar
Siritys
Asemies
Viestit: 12
Liittynyt: Maanantai, 31.05.2010 16:03
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siritys » Tiistai, 13.07.2010 10:52

Itse kiitän Spartaa vikasta mätöstä missä sain seistä teidän isojen kilpien takana ampumassa ^^ Homma toimi hyvin ja jaksoitte kannustaa ensikertalaista jolla on vuosia takana siitä kun viimeksi jousella on ampunut ja jonka nuolet lensivät tosi huonosti. (Onneksi sitten kuolleelta kaverilta lainatut nuolet lensivätkin jo paremmin, ensi vuodeksi pitää tehdä kunnon nuolia. )

Mutta oli mahtava tunne seistä rauhassa ja tähtäillä ilman vihollisten pelkoa kun edessä oli nätti rivi kilpiä, oli oman sohuni parhaita hetkiä kyllä. Kiitos.
Kaikki mitä teet on tehty, kaikki mitä näet on nähty
kaikki mihin kosketat on monin käsin kosketeltu
muttei sinun käsilläsi, muttei sinun silmilläsi
muttei sinun sisälläsi ennen kuin on itse tehty

CMX: Kuoleman risteyksestä kolme virstaa pohjoiseen
Avatar
Arttu
Ritari
Viestit: 68
Liittynyt: Keskiviikko, 22.07.2009 11:59
Paikkakunta: Helsinki

jee :D

Viesti Kirjoittaja Arttu » Keskiviikko, 14.07.2010 00:14

Kiva lukea palautetta oman ryhmän toiminnasta näin ensikertalaisena sohussa.
pseudothei
Paroni
Viestit: 193
Liittynyt: Lauantai, 30.05.2009 20:50
Paikkakunta: kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja pseudothei » Keskiviikko, 14.07.2010 00:49

miks sul arttu on rämän kilpi tossa logona
Si vis pacem, para bellum.
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Keskiviikko, 14.07.2010 17:57

Nightingale kirjoitti: Voisit näyttää minulle sieltä säännöistä sen kohdan jossa sanotaan että käsikupit pitää pehmustaa.
Sotahuudon säänöt kirjoitti: Missa sellaisissa osissa joilla voi osua vahingossa, esimerkiksi miekan lape, pehmustetta on oltava vähintään 15mm.
Käsikuppi voi vahingossa osua vastustajaan.

Ettei menisi aivan ohi aiheen: Harjoittelemanne muurinylitys kavereita hyödyntämällä oli vaikuttavaa katseltavaa, viela vaan lisää treeniä, niin siitä tulee jo sulava ja nopea ylitystapa jopa taistelussa.
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
Nightingale
Kreivi
Viestit: 406
Liittynyt: Keskiviikko, 25.06.2008 10:07
Paikkakunta: Vantaa, Tikkurila

Viesti Kirjoittaja Nightingale » Torstai, 15.07.2010 11:49

Päätimme olla toteuttamatta ylitysmanööveriä suuremmassa mittakaavassa sen ilmeisen vaarallisuuden takia. Kaverin selänpäällä tasapaino on huona ja vastapalloon tuleva keihään isku olisi saattanut aiheuttaa yllättävää tutustumista muurin reunan kanssa. Coolius factoriahan siinä toki oli ^^
Kuninkaantekijät II Hauholla 16-18.8! Tulkaa sinne!
Facebook: https://www.facebook.com/events/1676545 ... 2/?fref=ts
Foorumi: http://forum.sotahuuto.fi/viewforum.php?f=189
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”