Valvoja: Ylläpito
Taidan valitettavasti tunnistaa itseni tilanteesta ja myöntää olleeni lyöjän asemassa. Täytyy pyytää nöyrästi anteeksi. Teko ei missään suhteessa ollut oikein ja näin ei olisi saanut tapahtua.Riffi kirjoitti: Pistän tämän anteeksipyynnön tähän, sillä valitettavasti en muista mille porukalle anteeksipyyntöni pitäisi osoittaa. Lauantai iltapäivän toisessa metsäskenussa Ruttolainen ja JokuMuu (tm) jahtasi ja jompainen kumpainen päätti taistoni miekalla. Iskun jälkeen rähjäsin JollekkinMuulle(tm), että pakenevaa jousiampujaa ei tarvitse iskeä täysillä selkään. Pysyn edelleen kannassani, mutta minun ei olisi pitänyt alkaa sillä tavalla rähjäämään, se oli epäurheilijamaista. Sitä rähjäämistäni pyydän anteeksi. Sillä hetkellä iskun aiheuttama tuska vain pisti vihaksi enkä ajatellut asioita loppuun asti. Se isku osui myös korvaani eikä tuntunut kivalta. Olin juuri edellisessä skenussa ottanut hellän kuoleman (kevyt kosketus ja ääniefeksi 'tuiks') täsmälleen samanlaisessa tilanteessa ja olin kiitellyt tappajani herräsmiemäisyyttä monin sanoin.
"Water Boy"Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
Awww.... n_n <3Sus Scrofa Domestica kirjoitti:on se mukavaa kilpirivissä möllöttäessä kattella kun nuolet kaataa miestänaisenergiaa sotahuudossa ei koskaan ole liikaa