Wanainmaan pajapäivä

Tänään historia kirjoitetaan uudelleen!

Valvoja: saloneju

Avatar
Partanauraja
Sotilasmestari
Viestit: 90
Liittynyt: Sunnuntai, 09.12.2007 23:54
Paikkakunta: Hämeenlinna

Wanainmaan pajapäivä

Viesti Kirjoittaja Partanauraja » Sunnuntai, 13.06.2010 09:33

Wanainmaa järjestää pienimuotoisen ''pajapäivän'' 19.6. Hämeenlinnassa, Miemalan koululla ( Alikyläntie 10, 13430 Hämeenlinna ) klo 10.00 alkaen. Tarkoituksena olisi tehdä hiukan panssaria niille, joilla sitä ei vielä ole, mm splinttejä ja ainakin yksi visby väsätään, ja aseita, kuten uusia kilpiä yms. Koululla on myös pieni kenttä ja hiukan metsäaluetta, joita voi käyttää taistelutarkoituksessa.

Pajapäivä on avoin kaikille muillekin kuin Wanainmaalle, mutta tapahtumaan on itse tuotava materiaaleja ja työkaluja. Käytössä on koulun puutyöluokka ( pieni metellintyöstöhuone myös ) ja piha-aluetta, jolla panssareita voi vääntää. Kuumennuslaitteita ei oikein ole käytössä...

Tapahtuma on ilmainen ja jokaisen tulee ottaa omat eväät mukaan. Paikalla on mahdollisesti ainakin pallogrillejä.

Jos olet kiinnostunut tulemaan, ota minuun yhteys puhelimitse tekstiviestillä numeroon 0400 776155 viimeistään perjantaina 18.6. Laita viestiin nimi ja ryhmä. Jos paikalle saapuu isompi ryhmä, niin joku voisi laittaa viestin kaikkien puolesta.

Terveisin

Risto
Wanainmaan veteraani, nykyinen perkele. Jos buhurt kiinnostaa, ota yhteyttä.
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Sunnuntai, 13.06.2010 11:32

Itse oon Jyväskylässä tuohon aikaan siskon valmistujaisissa, eli kiitos kutsusta ja toiseen kertaan sitten.. :wink:
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Teme
Sotahuuto '15 -järjestäjä
Viestit: 169
Liittynyt: Maanantai, 02.07.2007 17:03
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Teme » Sunnuntai, 13.06.2010 14:11

Ohi aiheesta, mahtuuko yksi perkeleläinen hämeenlinnasta kyytiin sohuun ja takaisin hämeenlinnaan?
Avatar
Lacery
Herttua
Viestit: 594
Liittynyt: Torstai, 26.06.2008 13:32
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Lacery » Sunnuntai, 13.06.2010 17:19

Vau, itseppähän en tuonne ole tulossa mutta jos kerran Risto käy foorumeilla, niin laitappa tilitietojasa mulle päin että voin maksaa sulle sen SH-maksun. S-postiin tai yv:nä ois kiva, sposti parempi.
Lalli kirjoitti: Kaikki vastakkaiset mielipiteet on joko kateellisten panettelua, väsynyttä meininkiä tai Halmisen :P
Avatar Jari Kuskelinin ottama.
Avatar
Lilli
Soturi
Viestit: 21
Liittynyt: Tiistai, 11.12.2007 09:29

Viesti Kirjoittaja Lilli » Tiistai, 15.06.2010 22:49

ohi aiheesta myös mäkin, mutta laitappa kyydin kaipaaja yv:tä mulle
When I'm home alone and I hear a voice, I suddenly go ninja.
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Kreikan keisarikunta”