Pakko päästä kehittämään 1v1 tekniikkaa jossain. Tunti viikossa EI RIITÄ

Valvoja: Ince
Olet myös käytännössä oikeutettu käyttämään vapaavuoroja.Itsehän olen vuosimaksun jo maksanut ja siten periaatteessa oikeutettu käyttämään vapaavuoroja Cool
Ja juuri tätä arvelen kyllä itsekin.mutta pehmomiekkojen status olisi
kyseenalaisempi vaikka itse harjoitteet ja mindset olisivat samat,
maailma on ihmeellinen paikka.
Emme taida tipahtaa kumpankaan kategoriaan? Mutta jos sali on koko viikon suljettu, niin eipä tuolla väliä.Pääsiäistauon aikana yliopistoliikunnalla ei ole mitään toimintaa kampuksen alueen liikuntatiloissa -- Pääsiäistauko koskee myös ainejärjestövuoroja.
Voin kysellä virastomestarilta, mutta muistaakseni Ryhtilässä ei ole sähkölukkoja. Normaalia avainta tuskin antavat.Peltokorppi kirjoitti:Nyt vittu mitä paskaa. Eikö niko tai joku voi oikeest ikysellä niitä avaimia. Ne tilat on siellä lämmitettynyä turhanpäälle niin kenellekkään ei varmasti oo onkelma jos niitä käytetään.
Siellä on kai lumihankea vielä, silta saattaa olla ihan hyvässä kunnossa, sillä siitä ravaa koiranulkoiluttajat talvellakin. Itse asiassa näen tästä ikkunasta aika hyvin tonne, melkeen suoraan tohon sillalle.Foe kirjoitti:Ulkomättöä siis, vai onko meillä vaihtoehtoja? Onko edes ulkotreenipaikkaa?
Voin käydä kyllä tarkastamassa tuon lähiryteikön mutakentän kunnon (variskukkula, vai mikä lie olikaan), jossa on aiemmin ulkokausi treenattu.
Tuolla sataa lunta(?!?). Ainakin itse olen tänään ulkona (treeneistä siis, pysyttelen sisätiloissa) vaikka aloittaisittekin.Foe kirjoitti:Ulkomättöä siis, vai onko meillä vaihtoehtoja? Onko edes ulkotreenipaikkaa?
Voin käydä kyllä tarkastamassa tuon lähiryteikön mutakentän kunnon (variskukkula, vai mikä lie olikaan), jossa on aiemmin ulkokausi treenattu.
Eipähän mene kamppeet kuraan jos tulee kompuroituaolho kirjoitti:Tuolla sataa lunta(?!?). Ainakin itse olen tänään ulkona (treeneistä siis, pysyttelen sisätiloissa) vaikka aloittaisittekin.Foe kirjoitti:Ulkomättöä siis, vai onko meillä vaihtoehtoja? Onko edes ulkotreenipaikkaa?