Sain juuri tietää, että sain kuin sainkin opiskelupaikan Jyväskylän ammattikorkeasta ensilukukaudelle ja näin ollen tulen muuttamaan jykylään tässä kahden-kolmen kuukauden sisällä. Fiilis tästä on aika h*lvetin hyvä

toisin sanoen hyppypompin riemusta ympyrää ja pärisen sinistä rakkautta ympäri universumia xD
Muttamutta muutakin asiaa oli kuin halua mainostaa riemuani, nimittäin haluaisin kuulla mitä kaikkea mahtavuutta jykylään muuttoon liittyy?
Jyväskylähän on tunnettu Suomen boffomekka(kiitos legendaaristen maahinkaisboffotreenien -jotka muuten olivat häpeilemättä yksi syistä miksi hain sinne), mutta miten muuten lajin ja lähilajien piirissä siellä päin? Rottinkimättöä olemassa? Historiallista miekkailua?
Olen ajatellut aloittaa kendon tuossa muuton jälkeen kuhan alkeiskurssit alkavat, kenelläkään tietoa näistä?
Olen sosiaallinen joka paikassa pyöriä ja yleisesti rakastan kaiken maailman eventtejä & sosiaallisia tapahtumia, joten luonnolisesti heti nuuskin kaiken mitä selville sain JAMKO:sta. Tarinoita tästä organisaatiosta?
Tietoa ja mainosta JAMK:ista yleensä?
Yleisesti jotain isompia tapahtumia/mahtavia paikkoja Jyväskylästä mistä olisi hyvä tietää? Mahtavia baareja(oma suosikki atm Ruma

Muuta hienoa/jännää?
Myykää mulle jyväskylä!
Thääänks