Fanfic: Kuninkaan Narri

30.7.-1.8.2010 Hauholla (http://fantasybattle.ryhmarama.fi)
Avatar
Arttu
Ritari
Viestit: 68
Liittynyt: Keskiviikko, 22.07.2009 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Fanfic: Kuninkaan Narri

Viesti Kirjoittaja Arttu » Torstai, 15.07.2010 00:13

Istuin yksin peilin edessä. Katselin itseäni siitä. Siinä palavassa kaupungissa. Olin herrojeni tanssisalissa. Tanssijat olivat poissa. Soittimet olivat tulessa.

Tänne minä tulin,... kuin turvaan,... täällä halusin olla.

Täällä olin monta juhlaa juhlinut. Herrojeni vieraita naurattanut, tanssia heille opettanut ja tanssi kappaleita soittanut... Illemmalla härskejä lauluja laulanut vielä viattomille neidoille.

Vaan nyt ei kukaan minulle nauranut. Ei kukaan laulanut. Ei kukaan humalassa laahustanut.

"Voi minua pientä narria. Ei ole edes ketään jota pilkata. Itseäni saan peilistä katsoa. parhaassa seurassa kuolla... Voi voi minua, kenelle kohta laulan lauluja? Eikö tuonpuolen naureta? eikö kolikolla hauskuuttajaa palkita?"

"Pelottaako sinua pientä?"

Kuvittelin seonneeni... peilikuvani puhui...

Se sanoi: "Äh, älä naurata. Et minua voi sinä narrata. Olemme samanlaisia.
Minäkin osaan tanssia ja juonia punoa. Tuhmia lauluja laulella ja neitokaisia haluan minäkin maistella.
Mennään pitämään hauskaa,... Voidaan kuningasta tanssittaa ja linnan neitoja naurattaa... Lumeorin hovissa hauskuttaa."

...

Niin olen taas kauniissa puvussa. Kuninkaan jalkojen juuressa. Syön herkku ruokia. Kuuntelen suunnitelmia. Annan omia neuvoja...
...Ah ja saan vielä hauskuttaa. Siis tansseja toivokaa. Mitä mieleenne juolahtaa, sillä ennen taisteluita tanssitaan.
Avatar
mosillan
Kapteeni
Viestit: 115
Liittynyt: Tiistai, 18.11.2008 17:57

Viesti Kirjoittaja mosillan » Torstai, 15.07.2010 00:47

Haluaa tanssia! <3 Arttu!
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Fantasy Battle II - Pimeyden Sodat”