Halukkaita kauppaajia markkinoille?

30.7.-1.8.2010 Hauholla (http://fantasybattle.ryhmarama.fi)
Avatar
Pertsa^
Herttua
Viestit: 793
Liittynyt: Sunnuntai, 03.06.2007 23:17
Paikkakunta: Helsinki

Halukkaita kauppaajia markkinoille?

Viesti Kirjoittaja Pertsa^ » Tiistai, 27.10.2009 16:49

Fantasy battle II yhteydessä tullaan järjestämään lauantaina minimarkkinat jossa boffoskenen taitavat käsityöläiset saavat kaupata tuotteitaan käteiskaupassa.

Alustava arvio myyntiajankohdalle on lauantaina 18-21 välillä ja kojut sijotettanee illanviettoalueen reunalle


Auki on vielä tehdäänkö yksi iso koju jossa on pari myyjää jotka myyvät kaikkien tuotteita vai annetaanko muutamille omat kojut joissa saavat myydä omia tuotteitaan.

Myytäväksi kelpaa kaikki keskiaikaa & boffausta sivuavat tuotteet, panssarit, vaatekappaleet, juomaleilit, vyöt, korut yms

Kertokaa tähän ketjuun mitä olette väsänneet ja mitä haluaisitte tuoda myytäväksi ja haluaisitteko itse kaupata vai antaa tehtävän jollekin muulle ja hinnoitella tuotteet valmiiksi
Viimeksi muokannut Pertsa^, Maanantai, 02.08.2010 01:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Tiistai, 27.10.2009 23:50

Alustavasti kiinnostaa. :wink: En todennäköisesti haluaisi käyttää hyvää iltaa ja tunnelmaa kojulla istumiseen itse, mutta en panis pahitteeksi jos joku myisi vamiiksi hinnoiteltuja kamoja mun puolesta vaikka pienellä provikalla.
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
[Scout]
Ritari
Viestit: 65
Liittynyt: Maanantai, 20.04.2009 13:11
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja [Scout] » Keskiviikko, 28.10.2009 07:40

Täällä ollaan kiinostuneita... en viellä tiedä miten isolla porukalla oltais tulossa mutta alustavasti ainakin 2 henkeä tulossa myymään takotuotteita
Avatar
Jehuletti
Paroni
Viestit: 231
Liittynyt: Tiistai, 22.07.2008 14:15
Paikkakunta: kuusankoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jehuletti » Keskiviikko, 28.10.2009 13:59

Itse olisin alustavasti kiinnostunut tekemään jotain cahini kamaa (huppu,paita jne.) tosin en niitä kovin montaa pysty saamaan aikaiseksi omani lisäksi, joten tässä tapauksessa olisi hyvä joku isompi koju/ joku toinen joka ottaa tällaista kamaa myytäväksi. :)
Pyry Veteli
Sotahuuto '10 -järjestäjä
Viestit: 889
Liittynyt: Perjantai, 09.05.2008 11:39
Paikkakunta: Helsinki/Sonkajärvi, Iisalmen Gallia Cisalpina

Viesti Kirjoittaja Pyry Veteli » Torstai, 29.10.2009 19:08

Multa voi tulla jotain huonosti(?) myyvää hist.sälää, kuten Hnefatafl-settejä (nahkainen/puinen lauta, puiset nappulat ja sääntälehtinen) ja ehkä vaatteita. Diggaisin jos nämä voisi jättää jollekin isommalle kojulle istumaan, kuitenkaan ei mitään turhan isoa pisnestä.

Esimerkinomaisesti; Lautapeliseuran tapahtumissa on perinteisesti myyntipöytä jolle itse kukin voi jättää tavaraansa näytille hintalapin ja mahd. yhteystietojensa kanssa. Ratkaisu on mielestäni hirmu nätti, mutta ei välttämättä toimiva sh-skaalan tapahtumassa ainakaan ilman vähintään yhtä valvojaa jatkuvasti paikalla. Ehkä koju jolla yksinään suht vähän tavaraa myyvät vuorottelevat tiskivuoroa ei olisi ihan mahdoton? Luonnollisesti ollen vuorollaan vastuussa kaikesta tavarasta, etukäteen tehdään selkeä yhteystietolista jne.
''Irschrikstu gerne/ keyn fechten nymmer lerne''
...missä rahat ja miks minua oikein kutittaa?
Avatar
Azor
Ylläpito
Viestit: 1442
Liittynyt: Keskiviikko, 25.01.2006 03:44
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Azor » Torstai, 29.10.2009 19:36

Lautapeliseuran tapahtumissa on perinteisesti myyntipöytä jolle itse kukin voi jättää tavaraansa näytille hintalapin ja mahd. yhteystietojensa kanssa.
Jos tähän konseptiin lähdetään, se voisi toimia infon Valvovan ja Kaikkinäkevän Silmän alla Härkälinnan sisätiloissa.
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Torstai, 29.10.2009 22:48

Periaatteessa olisi optimi lanseerata lateksiasemarkkinat tuolla, mutta pitää katsoa riittääkö aika. Olisi materiali ja know-how mutta kuitenkin.

Ja tietysti näitä voi myydä http://kuvablogi.com/nayta/2308091/ :D


-a
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja olho » Perjantai, 08.01.2010 06:42

Korujen myynnistä tuli mieleen, että miten niiden luvat nykyään menee? Itse kuullut urputusta siitä ettei koruja saisi markkinoilla suoraan myydä vaan pitäisi olla etukäteen luvat hankittuna. Tuskin näistä kukaan oikeasti välittää, mutta kunhan tuli mieleen. Nopealla googletuksella en mitään löytänyt.
Avatar
Sudenkaataja
Paroni
Viestit: 166
Liittynyt: Perjantai, 27.02.2009 11:18
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Sudenkaataja » Perjantai, 08.01.2010 21:43

olho kirjoitti:Korujen myynnistä tuli mieleen, että miten niiden luvat nykyään menee? Itse kuullut urputusta siitä ettei koruja saisi markkinoilla suoraan myydä vaan pitäisi olla etukäteen luvat hankittuna. Tuskin näistä kukaan oikeasti välittää, mutta kunhan tuli mieleen. Nopealla googletuksella en mitään löytänyt.
Tuo taisi koskea lähinnä jalometalleja ja mennä niin että jos korun paino ylittää rajan x (olisikohan ollut 10g???), sitä ei saa myydä jalometallina, ellei korussa ole pitoisuus sun muita leimoja, eli pitäisi olla leimausoikeudet.
Camulosin äänekäs ja vikkeläjalkainen jousiampuja.

Kuva
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Fantasy Battle II - Pimeyden Sodat”