Oli kyllä ihan mielenkiintoista juttua tuolla sivuilla. Vähän ja vielä auki toi demonien konsepti. Onko ne siis vain entistä ilkeämpiä camorralaispiraatteja vai jotain siivekkäitä, sarvipäisiä pirulaisia?
Haluan kuitenkin johtaa sitä! OLEN JOHTAJAKSI TARKOITETTU, TÄMÄ ON KOHTALONIsankrimus kirjoitti:Mulle taas tuli idea lumenorilaisista koostuvasta fanaatikkoryhmästä, jotka keksivät taistella pahuutta ja kaaosta vastaan niiden omilla aseilla, ja ovat luonnollisesti mieleltään ja käytökseltään pirun epävakaita. Tämmönen ryhmä voisi harrastaa esimerkiksi kipuaistin turruttamista alkemian keinoin, mikä saa tyypit muistuttamaan zombeja. Menisi jonkinlaisen erikoisjoukon puolelle tämäkin.DiabolusIgnis kirjoitti:Pitänee perustaa Lumenorille ihka oma salaliittoinen-palvotaan-salassa-pahoja-voimia-kulttiyksikkö! Ja minä haluan johtaa sitä!
"Water Boy"Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
Viime vuonna säännöissä ei tunnettu raajan käyttökelvottumuuksia, vaan peli-ilon ja taistelun sujuvuuden takaamiseksi käytettiin kokonaiskestopisteitä. Eli taistelua sai jatkaa aivan normaalisti (tai roolipelata haluamallaan tavalla), kunnes panssaripisteet ja lopulta kestopisteet oli menetetty. Sääntöä tuskin muutetaan tänä vuonna.ja nämä voisivat siis vaikka osumasta huolimatta käyttää raajaa tjms
FaBa koostuu rakkaimmista fantsukliseistä. Ja kun vähiten odotat, se tekeekin jotain omituista. Kaikelle on aina selitys, joskus se vain on valheiden verkon takana piilossa.One Ring to rule them all?
Pirulaisia, todeksi tulleita painajaisia, varjoja, muuttuneita ihmisiä. Enkeli kanavoi magiaa ja antaa voimia tietyille tahoille. Koska koko systeemissä on rakentava virhe, eivät seuraukset voi olla kovin hyviä. Demonien konseptista lisää myöhemmin.Vähän ja vielä auki toi demonien konsepti. Onko ne siis vain entistä ilkeämpiä camorralaispiraatteja vai jotain siivekkäitä, sarvipäisiä pirulaisia?
Miksi toisaalta tässä vaiheessa ei menis suoraan Demoneiden tai epäkuolleiden armeijaan?sankrimus kirjoitti:Mulle taas tuli idea lumenorilaisista koostuvasta fanaatikkoryhmästä, jotka keksivät taistella pahuutta ja kaaosta vastaan niiden omilla aseilla, ja ovat luonnollisesti mieleltään ja käytökseltään pirun epävakaita. Tämmönen ryhmä voisi harrastaa esimerkiksi kipuaistin turruttamista alkemian keinoin, mikä saa tyypit muistuttamaan zombeja. Menisi jonkinlaisen erikoisjoukon puolelle tämäkin.DiabolusIgnis kirjoitti:Pitänee perustaa Lumenorille ihka oma salaliittoinen-palvotaan-salassa-pahoja-voimia-kulttiyksikkö! Ja minä haluan johtaa sitä!
Noku tuolla on kaikkea antagonistista tonttuarmeijaa, muumioundadeja ja ties mitä siistiä tulossa muille niin kai lumenorilaisetkin saa hieman repäistä.Ahneman kirjoitti:Miksi toisaalta tässä vaiheessa ei menis suoraan Demoneiden tai epäkuolleiden armeijaan?![]()
Pidetään ne ritarit ritareina...
Vapaaehtoisia? Ääh, kysy joltai ruttolaiselta, käy sulle jostain nappaamasta. Kuola vois olla vielä parempi, mut niillä pirulaisilla taitaa olla liian hienot helmat moiseen rötökseen.Rumiluntti kirjoitti:Löytyykö vapaaehtoisia jotka saa sitoa paaluun kaiken mätön ajaksi? (ja roolipelaamisen takia myös leirissä)
Anyone? huhuu?
Kuolalaiset ovat neidonryöstäjiä.Misumasu kirjoitti:Vapaaehtoisia? Ääh, kysy joltai ruttolaiselta, käy sulle jostain nappaamasta. Kuola vois olla vielä parempi, mut niillä pirulaisilla taitaa olla liian hienot helmat moiseen rötökseen.
Jaa, no mä taidan ainakin ottaa mukaan akustisen kitaran. Jos pääsen siis. Jos jotakuta kiinnostaa heittää settiä minun kaa, nii pistäkää yv:tä, ja suunnitellaan siitä biisejä ja sen semmosta. Osaan kai myös vähän laulaakin.sankrimus kirjoitti:Vaadin siis Fantasybattleen jälleen musiikkia, että saadaan vähän festarifiilistä illaksi. Letkajenkkaa ja semmosta.
"Water Boy"Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
tämä piraatti on (fanficin mukaisesti) painajaisten ja demonien possessoima epäihminen. jotain rujoa koitan saada aikaiseksi. kivaa tulee!Vibelius kirjoitti:Höh, eipäs kun epäkuolleissa tietenkin! Watch out for undead pirates!Azor kirjoitti: Varsinaiset piraatit taistelisivat todennäköisimmin nyt Viimeisen Ihmiskaupungin (Lumenor) riveissä, kostosta, vapauttaakseen kotikaupunkinsa yms.
Tulossa on. Tälläkertaa älkää antako Hydeenin voittaa. Voima on teissä!Peltokorppi kirjoitti:Vaadin mutapainia. Perkele että annoitte hydeenin voittaa...
"Use the Force!"Haltia kirjoitti:Tulossa on. Tälläkertaa älkää antako Hydeenin voittaa. Voima on teissä!Peltokorppi kirjoitti:Vaadin mutapainia. Perkele että annoitte hydeenin voittaa...