Sotahuutoon jatkossa ruokailuttomia rannekkeita?

Keskustelua tapahtuman, sääntöjen ynnä muun kehittämisestä sekä asioista, jotka vuonna 2011 tulisi huomioida.

Valvojat: Ylläpito, Järjestäjät

Ensi vuodeksi ruokailuttomia rannekkeita Sotahuutoon?

Äänestys päättyi Perjantai, 04.09.2009 23:53

Kyllä!
105
72%
Ei
40
28%
 
Ääniä yhteensä: 145
Haiden
Sotalordi
Viestit: 1393
Liittynyt: Maanantai, 02.04.2007 08:33

Viesti Kirjoittaja Haiden » Tiistai, 11.08.2009 21:08

Jos joku pyörtyy kyllä sudet sen sieltä syö.


Voiko joku tosissaan kertoa minulle miksi minä en saa päättää omaa mielipidettä haluanko syödä massatuotanolla tehtyä ruokaa, josta en tykkää vai omia hyviä ruokia? (ravintolakokin gurmee herkkuperse poika.) Minä otan itse vastuun omasta syömisestä ja sen ei pitäisi olla muiden päätettävissä?

Plus kukaan ei ole niin tyhmä oikeasti, että jättäisi syömättä sohussa. Isoin ongelma on tällä hetkellä että ihmiset eivät juo vettä tarpeeksi, mutta onko ihmiset pyörtyileet ja joutunut menemään sairaalaan?

Ihmisen keho varoittaa kyllä, jos ei ole energiaa kehossa.
Tässä on lista.
1. Nälän tunne.
2. Ei jaksa enään tehdä mitään ja väsymys.
3. Heikko olo (pakko huomata tässä vaiheessa.)
4. Tämän jälkeen alkaa pyörtyminen.

Ei maalata piruja seinille.
Wanhan ajan kyytiketju
Archibald
Musiikki on elektroninen. Tästä ei keskustella.
sankrimus
Herttua
Viestit: 739
Liittynyt: Keskiviikko, 13.05.2009 05:50
Paikkakunta: Kuopio/Siilinjärvi/Juankoski

Viesti Kirjoittaja sankrimus » Tiistai, 11.08.2009 21:29

Mielestäni Sohun ruoka oli aika onnetonta hiilarihöttöä. Päivän viimeisen aterian pitäisi olla tuhdimpa tavaraa, mutta onneksi illan grillailut pelastivat. Päiväseltään skenaarioiden välillä kevyt ruoka on omiaan, mutta silloin kannattaisi olla MAUSTEITA, esim. suolaa tarjolla, jota voi halutessaan lisätä. Tottahan sitä on kiusaus vetää verensokerin laskuun suklaatia, mutta hikoilevat ihmiset kaipaavat myös suolaa.

Tosin minä en tajua mikä järkä oli pistää metsäskenaarioiden välille sapuskaksi hernesoppaa. Tunnetusti monet saavat siitä ilmavaivoja tai vatsansa sekaisin. Bajamajoja oli ruhtinaallisesti yksi ja sieltäkin vessapaperi loppu. :shock:
Dente lupus, cornu taurus petit.
Avatar
atoivola
Paroni
Viestit: 163
Liittynyt: Maanantai, 10.07.2006 21:46
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja atoivola » Keskiviikko, 12.08.2009 11:20

sankrimus kirjoitti:Bajamajoja oli ruhtinaallisesti yksi ja sieltäkin vessapaperi loppu. :shock:
Ottamatta kantaa mihinkään muuhun edellä olevaan keskusteluun korjaan sentään tämän yksityiskohdan. Kävin itse metsäruokailupaikan bajamajassa ruokailun jälkeen, ja paperia oli vielä täysi rulla. Se tosin oli telineessä tyhjän rullan päällä - sen saaminen esille kesti melkein puoli minuuttia. Kun yksi sanoo, että paperia ei ole, kaikki muut uskovat? Näin ne huhut saavat alkunsa...
sankrimus
Herttua
Viestit: 739
Liittynyt: Keskiviikko, 13.05.2009 05:50
Paikkakunta: Kuopio/Siilinjärvi/Juankoski

Viesti Kirjoittaja sankrimus » Torstai, 13.08.2009 23:22

atoivola kirjoitti:Ottamatta kantaa mihinkään muuhun edellä olevaan keskusteluun korjaan sentään tämän yksityiskohdan. Kävin itse metsäruokailupaikan bajamajassa ruokailun jälkeen, ja paperia oli vielä täysi rulla. Se tosin oli telineessä tyhjän rullan päällä - sen saaminen esille kesti melkein puoli minuuttia. Kun yksi sanoo, että paperia ei ole, kaikki muut uskovat? Näin ne huhut saavat alkunsa...
Itse asiassa asia oli juuri niin kuin sanoin, ja ihan itse olin siellä paikalla vishna-grimiläisen ja noin viiden muun kanssa ihmettelemässä asiaa.

Ihan mitenkään mustamaalaamatta järjestäjiä. :)
Dente lupus, cornu taurus petit.
Mahti
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 1684
Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Mahti » Tiistai, 18.08.2009 15:37

Ropeconi on merkittävästi raskaampi fyysisesti, kuin sotahuuto. Juuri koskaan ei ole niin hirvittävää päänsärkyä ja heikotusta, kuin aina ropeconin jälkeen.

Kaikensorttiset kauhuskenaariot voi unohtaa. Jos 15 täyttänyt ihminen ei osaa lapioida ravintoa naamariin, niin on melkoista onnea että on selvinnyt niinkin vanhaksi. Jos jollain jää skenaario tai kaksi heikotuksen vuoksi väliin, niin voi voi. Jos ei ehdi syödä ennen skenaarion alkua, niin ikävämpi homma. Tiukat aikamääreet ruokailuissa auttaa kummasti. Ei kyseessä ole oikeasti mikään vaikea homma.
Sotahuuto 2012 pääjärjestäjä

Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
Avatar
Sefraim
Herttua
Viestit: 556
Liittynyt: Keskiviikko, 07.05.2008 15:41
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sefraim » Tiistai, 18.08.2009 16:20

Mahti kirjoitti:
Kaikensorttiset kauhuskenaariot voi unohtaa. Jos 15 täyttänyt ihminen ei osaa lapioida ravintoa naamariin, niin on melkoista onnea että on selvinnyt niinkin vanhaksi. Jos jollain jää skenaario tai kaksi heikotuksen vuoksi väliin, niin voi voi. Jos ei ehdi syödä ennen skenaarion alkua, niin ikävämpi homma. Tiukat aikamääreet ruokailuissa auttaa kummasti. Ei kyseessä ole oikeasti mikään vaikea homma.
Aamen. Ihmiset pitävät toisia ihmisiä kyllä kumman tyhminä. O.o
Jos Sotahuuto olisi korttipakka, Camulos olisi jokeri. Ikinä ei tiedä mitä siitä tulee loppujen lopuksi.

Entistä Camulosin komentoporr(s)asta. Kuninkaantekijät II - Pääjärjestäjä ½.

KT2 Hauholla 16-18.8.2013!
Avatar
tiarAnon
Sotalordi
Viestit: 1379
Liittynyt: Torstai, 23.02.2006 14:47
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tiarAnon » Perjantai, 21.08.2009 11:15

Sefraim kirjoitti:
Mahti kirjoitti:
Kaikensorttiset kauhuskenaariot voi unohtaa. Jos 15 täyttänyt ihminen ei osaa lapioida ravintoa naamariin, niin on melkoista onnea että on selvinnyt niinkin vanhaksi. Jos jollain jää skenaario tai kaksi heikotuksen vuoksi väliin, niin voi voi. Jos ei ehdi syödä ennen skenaarion alkua, niin ikävämpi homma. Tiukat aikamääreet ruokailuissa auttaa kummasti. Ei kyseessä ole oikeasti mikään vaikea homma.
Aamen. Ihmiset pitävät toisia ihmisiä kyllä kumman tyhminä. O.o
Oisit sääkin menny armeijaan, niin oisit oppinut pitämään toisia ihmisiä TODELLA tyhminä. :D Uskon kuitenkin, että boffaajat ovat keskiverto solttupoikaa fiksumpia tapauksia, ja jos isi ja äiti tietää, ettei pikku-esko osaa syödä kun tulee nälkä, niin maksavat sitten sen ruokailullisen rannekeen...
It'll be awesome.
Avatar
KatkaChee
Kreivi
Viestit: 346
Liittynyt: Torstai, 08.02.2007 04:08
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KatkaChee » Maanantai, 14.09.2009 12:49

Se on jännää, että 15-vuotiaana on minut kyllä päästetty yksin asumaan, ja piti ihan itse käydä ruokakaupassa ja tehdä ruokaa enkä nyt sitten enää ensi SoHun aikaan 17-vuotiaana saisikaan viikonlopun verran käydä itse ruokakaupassa ja tehdä ruokaani ilman että äiti antaa luvan? Ehkä hämmentyisin jääkaapin ja mikron puutetta, kun en voi roiskeläppää lämmittää.

Veikkaan, että jos alaikäinen haluaa ruokailuttoman rannekkeen, hänellä on pätevät syyt siihen. Omat pätevät syyni ovat kettuuntuminen kasvisruuan huonoon laatuun. Uskon saavani aikaan paljon parempaa ja ravitsevampaa kasvisruokaa tekemällä itse. Fabankin kohdalla ruuat olivat minulle pettymys. Loppupeleissä tuo alaikäisen huoltajan allekirjoittama lupalappu on aika huonohko idea. Ainoa mahdollinen toimintatapa on oikeastaan toimittaa se paikan päälle, ja kun se unohtuu eikä ruokailua ole muilla keinoin saatavilla voi sitä järjestäjää joka joutuu huoltajille soittelemaan. Jos haluatte hyysätä, niin perustakaa ilmainen ruokajono SoHuun illalla, jossa ruokaa jaetaan kaikille, joilla on ruokailuton ranneke. Eipähän kukaan ainakaan nälkää näe koko viikonloppua.
Avatar
Azor
Ylläpito
Viestit: 1442
Liittynyt: Keskiviikko, 25.01.2006 03:44
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Azor » Keskiviikko, 30.09.2009 16:59

Keskustelu näyttää junnavan paikoillaan. Oma mielipiteeni:

Tarvitseeko ihmisiä holhota? Kaikki varmasti ymmärtävät, että tarvitsevat ruokaa, jos haluavat jaksaa mättää koko viikonlopun?

FaBan kokemuksien perusteella monet valitsevat silti yhteisruokailun. Yhteismuona on soturille helpoin ja vähiten vaivallisin tapa pitää itsensä ravittuna. FaBassa melko harva valitsi ruokailuttoman vaihtoehdon, eli en tiedä onko sen tarjoamisessa pienelle porukalle tarvetta. Toisaalta sen tarjoamisesta ei synny (juurikaan) mitään ylimääräistä vaivaa.
a) pyörtyvät ravinnonpuutteeseen ja haastavat sotahuudon oikeuteen
Ei kai ihan tuolla vielä oikeuteen asti voi lähteä? ;) "Syytän Sotahuutoa siitä, että en tajua, että ihmisen pitää syödä pysyäkseen pystyssä?"
Avatar
Hiisi
Herttua
Viestit: 556
Liittynyt: Keskiviikko, 10.05.2006 13:15
Paikkakunta: Kuopijo

Viesti Kirjoittaja Hiisi » Perjantai, 02.10.2009 08:51

Azor kirjoitti: FaBan kokemuksien perusteella monet valitsevat silti yhteisruokailun. Yhteismuona on soturille helpoin ja vähiten vaivallisin tapa pitää itsensä ravittuna. FaBassa melko harva valitsi ruokailuttoman vaihtoehdon, eli en tiedä onko sen tarjoamisessa pienelle porukalle tarvetta. Toisaalta sen tarjoamisesta ei synny (juurikaan) mitään ylimääräistä vaivaa.
Fabassa tulokset ovat todennäköisesti pahasti vääristyneet poikkeuksellisen onnistuneen menun ansiosta.
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Perjantai, 02.10.2009 09:55

Hiisi kirjoitti:
Azor kirjoitti: FaBan kokemuksien perusteella monet valitsevat silti yhteisruokailun. Yhteismuona on soturille helpoin ja vähiten vaivallisin tapa pitää itsensä ravittuna. FaBassa melko harva valitsi ruokailuttoman vaihtoehdon, eli en tiedä onko sen tarjoamisessa pienelle porukalle tarvetta. Toisaalta sen tarjoamisesta ei synny (juurikaan) mitään ylimääräistä vaivaa.
Fabassa tulokset ovat todennäköisesti pahasti vääristyneet poikkeuksellisen onnistuneen menun ansiosta.
Juu. Jos sotahuudossa olisi oikeasti yhtä hyvät safkat kuin fabassa ja yhtä paljon kuin Sotahuudossa niin ruokailuttomia rannekkeita ei tarvitsisi edes pohtia :)
Avatar
horsesarse-
Sotalordi
Viestit: 1371
Liittynyt: Keskiviikko, 17.05.2006 17:56
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja horsesarse- » Perjantai, 02.10.2009 17:28

Me boffaajat vissiin pidetään toisiamme aika tyhminä. Toisaalta ihan ymmärrettävää: aikuiset ihmiset leikkii ritaria metässä leikkimiekoilla, lol... Pitäs kerätä auto täyteen amisystäviä ja juosta alasti niitten leirin läpi niin oppisivat...

Ruokailuttomia rannekkeita vastustetaan kun arvellaan ettei äly riitä syömiseen.
Selkäänpuukotussääntöä vastustettiin kun arveltiin ettei äly riitä iskemään muutenkuin täysiä niskaan.
Jokeripistettä vastustetaan kun joku ei välttämättä osaa laskea 1+2
Saunajuomia vastustettiin, kun joku riehuu sit kännissä ja aiheuttaa tuhoa ja juottaa raakaa viinaa teineille ja ja ja.... :roll:
Avatar
Jesua Sukaton
Herttua
Viestit: 898
Liittynyt: Perjantai, 24.03.2006 12:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jesua Sukaton » Perjantai, 02.10.2009 22:24

Ruokailumaton ranneke on kannatettava vaihtoehto. Fabassa otin sen mutta tuskin (mökki maksoi eikä Rämän valkea miehen paratiisi kertonut kasvimenusta ennalta) sohussa.
Jos Steel Panthers kiinnostaa eikä häviäminen pelotan niin laita viestiä.
t: ex Corona Muraliksen keihäsmies
Undbitr
Paroni
Viestit: 164
Liittynyt: Sunnuntai, 01.11.2009 16:29
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Undbitr » Maanantai, 02.11.2009 14:09

Ei sitä trangiaa tarvii kantaa mukana jos on armeijan ruokailupakki ja esbitti. Tällä kombinaatiolla saa tehtyä ruokaa kohtuu nopeasti ja tiskaaminen/kasaaminen on myös nopeampaa kuin trangialla.
Itse siis kannatan ruuattomia rannekkeita, koska olen nirso joitakin ruokia kohtaan.
Avatar
Evert
Kreivi
Viestit: 439
Liittynyt: Torstai, 22.11.2007 17:19
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Evert » Keskiviikko, 25.11.2009 16:32

Undbitr kirjoitti:Ei sitä trangiaa tarvii kantaa mukana jos on armeijan ruokailupakki ja esbitti. Tällä kombinaatiolla saa tehtyä ruokaa kohtuu nopeasti ja tiskaaminen/kasaaminen on myös nopeampaa kuin trangialla.
Itse siis kannatan ruuattomia rannekkeita, koska olen nirso joitakin ruokia kohtaan.
Ikinä ei nirsoilla. Itse syön (melkein) mitä tahansa mikä ei lähde karkuun. Ja osan niistäkin mitkä koettavat juosta vielä viimeisillä voimillaan.

SoHun ruoka ei tietenkään välttämättä ehkä ihan melkein aina maistu kaikille kun se on välillä ehkä hieman välttävän makusta.

Tarinan opetus oli että kannatan ruoattomia rannekkeita, mutta itse en ota sellasta!!
En ole filosofi, mutta voin vilkaista.
Avatar
Sefraim
Herttua
Viestit: 556
Liittynyt: Keskiviikko, 07.05.2008 15:41
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sefraim » Keskiviikko, 13.01.2010 01:10

Ajattelin nyt vielä nostaa tätä sen verran pöydälle, että MIKSI EI?

Keksikää jokin yksi pätevä hyvä perustelu. (Ei, perustelu "jos ihmiselle ei kanna ruokaa naaman eteen se ei tajua syödä ja kuolee" ei ole hyvä perustelu. Ihmiset eivät ole ihan niin tyhmiä.)

Ideana olisi siis ihan buffata tämä läpi.
Jos Sotahuuto olisi korttipakka, Camulos olisi jokeri. Ikinä ei tiedä mitä siitä tulee loppujen lopuksi.

Entistä Camulosin komentoporr(s)asta. Kuninkaantekijät II - Pääjärjestäjä ½.

KT2 Hauholla 16-18.8.2013!
Avatar
Nubbis
Herttua
Viestit: 631
Liittynyt: Keskiviikko, 20.05.2009 12:59
Paikkakunta: Vanda

Viesti Kirjoittaja Nubbis » Keskiviikko, 13.01.2010 20:42

No ei kai mitään hyvää syytä ole miksi ei. Onpahan kivempi piestä nälkäsiä boffaajia jotka unohti trangiansa/termarinsa/voileipänsä leiriin! :D
Uudenmaan Liitto - Reilua porukkaa; paskaa seuraa
Avatar
Hiisi
Herttua
Viestit: 556
Liittynyt: Keskiviikko, 10.05.2006 13:15
Paikkakunta: Kuopijo

Viesti Kirjoittaja Hiisi » Torstai, 14.01.2010 12:34

Onhan noita ongelmia:

*Nopea ja aikaa säästävä maastoruokailu hankalampi järjestää, ei ole kauhean mielekästä kantaa trangelia ja carbonaraa jossain repussa koko päivää kun leipä ja metukka ovat puolestaan pääruoaksi taas kovin ankeat.

*Ruokailun valvonta, ruokailu hidastuu jos ranteita pitää ruveta syynäämään. Ihmisillä on kuitenkin vaatteita/panssaria päällä ettei välttämättä ihan pelkällä vilkaisulla näe

*Jos valvonta lipsuu petolliset pummiboffaajat syövät muiden pöperöt ja nälkä tulee vieraaksi väärille ihmisille

*Jos paljon ruokailemattomia, kallistuuko ruokailevien pöperöt?

Kyllä se vähän extra suunnittelua vaatii että kaiken saa toimimaan jouhevasti kaikkien kannalta. Järjestäjien resurssien tuhlaaminen tähän tuntuu omasta mielestäni turhalta kun ollaan hienosti pärjätty vanhalla mallilla. Tosin mikäs siinä jos aikaa ja jaksamusta riittää.
Avatar
Automaattinen
Komentaja
Viestit: 1605
Liittynyt: Tiistai, 14.02.2006 23:00
Paikkakunta: Mouhijärvi

Viesti Kirjoittaja Automaattinen » Torstai, 14.01.2010 17:56

Itse olen tässä kyllä komppaamassa Hiisiä.

Yksi ja ainoa ranneke on vaan niin paljon helpompaa järjestäjille kuin erillisten vahtaaminen ja edellä mainitut vaarat. Luulisi että kerran vuoteen ei tämä niin mahdoton kulu kenenkään kassalle ole etteikö voisi osallistua kun kerran hyvissä ajoin vielä tietää..
On mahdollista että ajattelen, näin ollen voin myös olla olemassa.
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Perjantai, 15.01.2010 08:07

No, FaBassa ei ainakaan havaittu mitään ongelmia rannekkeiden kanssa. Toisaalta miksi kieltää jotain mitä ei olla koskaan edes kokeiltu?
Mututuntumalta en menisi tekemään mitään päätelmiä toimisiko uusi ratkaisu vai ei. Kokeilun ja onnistumisen/epäonnistumisen kautta voittoon...
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Automaattinen
Komentaja
Viestit: 1605
Liittynyt: Tiistai, 14.02.2006 23:00
Paikkakunta: Mouhijärvi

Viesti Kirjoittaja Automaattinen » Lauantai, 16.01.2010 00:02

Eipä sitä kieltää tarvitse, tiedän vaan tapahtumia järkänneenä että jos joku haluaa luimia ruokajonoon väärällä rannekkeella, ei ole helppoa ja tehokasta tapaa saada kontrolloitua syöjien liikehdintää, ellei sitten aitaa aluetta josta ruokaa haetaan ja näin tarkasta jokaisen rannekkeen joka tarjoilualuetta lähestyy.

Ei silti, kyllä varmaan rehtiyden nimissä valtaosa ainakin noudattaa valitsemaansa rannekkeen osoittamaa tietä. Jos tarkkoja ollaan, minulle on melko samantekevää syökö joku noita SoHu:n ruokia vai eikö, kunhan eivät syö sitten tosiaan niitä..
On mahdollista että ajattelen, näin ollen voin myös olla olemassa.
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Sunnuntai, 17.01.2010 06:45

No siis. Paras tapa saada porukka pysymään aisoissa on säännöt. Jos menet ja syöt ilman rannekatte toisen ruokia, saat lähteä kotiin. Tälläisessä tapahtumassa mitä vähemmän idiootteja sitä parempi.

Myös esim. ostamalla kirkkaankeltaiset rannekkeet niille joilla ei ruokaa ja vaikka mustat niille joilla on ruoka, helpotetaan elämää.

Ei tää oikeasti vaikeaa ole.

Jos porukka on hyvä, se osaa puhua itselleen halvemman cateringin. Ei pahalla, mutta viimevuonna ruokailu oli todella kallista. Mielummin oikeasti valmistan oamlle porukalleni ruokaa ihan itse...
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Maanantai, 18.01.2010 16:00

Poistettu liudallinen asiaan liittymättömiä viestejä. Pidetääs keskustelu piparitalojen sijaan ruokailuttomissa rannekkeissa :wink:
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
Nubbis
Herttua
Viestit: 631
Liittynyt: Keskiviikko, 20.05.2009 12:59
Paikkakunta: Vanda

Viesti Kirjoittaja Nubbis » Maanantai, 18.01.2010 16:33

Piparkakuista tuli vaan mieleen että jonkin sortin jälkiruoka olisi kiva (olen tämmönen herkkupeppu). Toisi varmaan myös lisämotivaatiota ruokailu-rannekkeen ostamiseen!
Uudenmaan Liitto - Reilua porukkaa; paskaa seuraa
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Triks » Maanantai, 18.01.2010 17:29

Nubbis kirjoitti:Piparkakuista tuli vaan mieleen että jonkin sortin jälkiruoka olisi kiva (olen tämmönen herkkupeppu). Toisi varmaan myös lisämotivaatiota ruokailu-rannekkeen ostamiseen!
Ja maksaa tuhatmiljoonaa euroa ylimääräistä. Helpompaa, kuin jokainen tuo omat karkitsipsitsunmuut itse, jos niitä kokee tarvitsevansa.
"Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja."
Kuva
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Kehitysideat”