Sotahuutoon jatkossa ruokailuttomia rannekkeita?

Keskustelua tapahtuman, sääntöjen ynnä muun kehittämisestä sekä asioista, jotka vuonna 2011 tulisi huomioida.

Valvojat: Ylläpito, Järjestäjät

Ensi vuodeksi ruokailuttomia rannekkeita Sotahuutoon?

Äänestys päättyi Perjantai, 04.09.2009 23:53

Kyllä!
105
72%
Ei
40
28%
 
Ääniä yhteensä: 145
DiabolusIgnis
Sotalordi
Viestit: 1240
Liittynyt: Sunnuntai, 31.05.2009 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja DiabolusIgnis » Maanantai, 18.01.2010 20:01

Triks kirjoitti:
Nubbis kirjoitti:Piparkakuista tuli vaan mieleen että jonkin sortin jälkiruoka olisi kiva (olen tämmönen herkkupeppu). Toisi varmaan myös lisämotivaatiota ruokailu-rannekkeen ostamiseen!
Ja maksaa tuhatmiljoonaa euroa ylimääräistä. Helpompaa, kuin jokainen tuo omat karkitsipsitsunmuut itse, jos niitä kokee tarvitsevansa.
Jeesh, ei tuohon ruokailuun mielestäni tarvitse kuin ihan vain ravintoa, ja loput saa itse tuoda jos haluaa. Ja jollei tuo ravinto kelpaa, tehkööt itse. Eikai järjestäjillä ole velvollisuutta hoitaa ruokailua, ymmärtääkseni?

Kannatan ruokailumattomia rannekkeita, ja toivon että asia voitaisiin myös tällä tavalla hoitaa. En tosin jätä väliin vaikkei hoidettaisikaan :wink:
SH-16 EA-vastaava
SH-15 EA-vastaava
SH-17 EA-vastaavan vasen käsi
SH-18 EA-vastaava
Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
"Water Boy"

"Hei läski, ootsä menos liikkuu?"
Sapfon
Kreivi
Viestit: 470
Liittynyt: Lauantai, 24.05.2008 19:27
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Sapfon » Maanantai, 18.01.2010 20:05

DiabolusIgnis kirjoitti:
Triks kirjoitti:
Nubbis kirjoitti:Piparkakuista tuli vaan mieleen että jonkin sortin jälkiruoka olisi kiva (olen tämmönen herkkupeppu). Toisi varmaan myös lisämotivaatiota ruokailu-rannekkeen ostamiseen!
Ja maksaa tuhatmiljoonaa euroa ylimääräistä. Helpompaa, kuin jokainen tuo omat karkitsipsitsunmuut itse, jos niitä kokee tarvitsevansa.
Jeesh, ei tuohon ruokailuun mielestäni tarvitse kuin ihan vain ravintoa, ja loput saa itse tuoda jos haluaa. Ja jollei tuo ravinto kelpaa, tehkööt itse. Eikai järjestäjillä ole velvollisuutta hoitaa ruokailua, ymmärtääkseni?

Kannatan ruokailumattomia rannekkeita, ja toivon että asia voitaisiin myös tällä tavalla hoitaa. En tosin jätä väliin vaikkei hoidettaisikaan :wink:
Samaa mieltä siitä että perusruokaa vaan, mikä tarjoaa mahdollisimman hyvin oikeanlaista energiaa, niin hiilareita kuin protskuja. Ei mitään kikkailuja tai jälkiruokia kaivata. Jos joku haluaa mutustaa jotain pipareita niin ostakaan paketti...

Sohussa ruoan tärkein tehtävä on olla siinä määrin ravitsevaa että sillä jaksaa päivän riehua ilman, että syö omia pieniä välipalojaan joka välissä. Silti kannustan ihmisiä pähkinöiden, hedelmien, myslipatukoiden yms ostamiseen täydentävänä pikkupurtavana, mutta ei niin että niitä olisi pakko syödä jaksaakseen.

Tosin olen ollut tyytyväinen 08 ja 09.
Etelän Imperiumin organisaattori, jos on asiaa voi laittaa viestiä

Alas! How many noble and valiant knights we've lost.

Kuva
sankrimus
Herttua
Viestit: 739
Liittynyt: Keskiviikko, 13.05.2009 05:50
Paikkakunta: Kuopio/Siilinjärvi/Juankoski

Viesti Kirjoittaja sankrimus » Maanantai, 19.04.2010 13:53

Olisiko tänä vuonna mahdollista pitää narikkaa, johon voi jättää jotain lippusta tai lappusta vastaan omat arvokkaimmat tavaransa skenaarioiden ajaksi, kuten lompakon ja lääkkeet. Ne alastomat amisroguet ovat vielä tuoreessa muistissa.
Dente lupus, cornu taurus petit.
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Maanantai, 19.04.2010 18:00

Eiköhän joka porukalla ole ainakin se yksi auto, johon voi ryhmäläisten tavaroita pistää lukkojen taakse? Järjestäjillä on kyllä ilman narikkaakin riittämin tehtävää.
Avatar
pt
Sotahuuto '10 -järjestäjä
Viestit: 348
Liittynyt: Maanantai, 21.05.2007 15:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja pt » Tiistai, 20.04.2010 10:00

Jos on enemmän tarvetta, voimme järjestää itsepalvelu-narikan johonkin nurkkaan, mutta amisheilta suojautumiseen auttaa kyllä sekin että tänä vuonna käytössä on metsän keskellä oleva tapahtumapaikka jonka ainoa sisäänajotie on puomilla suljettava (ja yöksi se tosiaan myös suljetaan).
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Tiistai, 20.04.2010 13:53

pt kirjoitti:Jos on enemmän tarvetta, voimme järjestää itsepalvelu-narikan johonkin nurkkaan, mutta amisheilta suojautumiseen auttaa kyllä sekin että tänä vuonna käytössä on metsän keskellä oleva tapahtumapaikka jonka ainoa sisäänajotie on puomilla suljettava (ja yöksi se tosiaan myös suljetaan).
Höhöö, sinne pääsee kevarilla tai mönkijällä hyvin: "Ette voi estää, meil on oikeus ajaa!" "...kännissä!" "...boffokasojenne yli!"
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Tiistai, 20.04.2010 15:09

Ja uskokaa huviksenne, maskulaiset ja varsinkaan raisiolaiset (naapurikunta) teinit eivät ole siitä fiksuimmasta päästä. :roll:

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Keksikeijo
Herttua
Viestit: 571
Liittynyt: Torstai, 11.09.2008 16:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Keksikeijo » Tiistai, 20.04.2010 15:54

Ainahan sitä jossain on näitä penaalin teroittamista tarvitsevia kyniä, määrät vaan vaihtelee :P
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Tiistai, 20.04.2010 19:31

Ja uskokaa huviksenne, maskulaiset ja varsinkaan raisiolaiset (naapurikunta) teinit eivät ole siitä fiksuimmasta päästä.
jos lupaamasi pitää paikkansa niin voisin tulla sohuun järkkäriksi...
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Kehitysideat”