Nolot

Tänne palautetta tapahtumasta, ryhmien toiminnasta ja järjestelyistä.

Valvojat: Ylläpito, Järjestäjät

Akzu91
Asemies
Viestit: 15
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 15:17
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Akzu91 » Tiistai, 07.07.2009 00:07

Minähän toisessa kenttä skenussa kun oli jalka mennyt jonkun jousiampujan vuoksi niin horjahdin sinne ojaan kun pompin possuja karkuun.
Mitäköhän tähänkin kirjottaisi?????Ehdotuksia
Inerva
Nostoväki
Viestit: 8
Liittynyt: Sunnuntai, 28.01.2007 18:18
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Inerva » Tiistai, 07.07.2009 00:27

Juoksin lauantai-iltapäivän ekassa metsäskenussa suoraan vasemmalta koukanneen Vishnan syliin kun unohdin että ne oli vihollisia. Ne katto mua vähän ihmeissään :lol:
Avatar
MrBigMr
Sotalordi
Viestit: 1085
Liittynyt: Torstai, 01.06.2006 11:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MrBigMr » Tiistai, 07.07.2009 02:03

Pitäisi kai mainita, että löin SoHussa tasan yhden iskun koko tapahtuman aikana. Se oli ekassa skenussa hilparilla Sipiä päähän, jonka seurauksena hilpari katkesi (ja Sipi pääsi iholle miekkansa kanssa). Jouduin armeijalipun kantajaksi pariin seuraavaan skenuun, jonka jälkeen vietinkin loput ajasta EA-tiimissä.
Beatings will stop once morale improves.
Avatar
gobliini
Kreivi
Viestit: 479
Liittynyt: Tiistai, 27.02.2007 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja gobliini » Tiistai, 07.07.2009 02:40

Olin kumpanakin yönä viimeisiä nukkumaanmenijöitä (sunnuntain herätykseen mennessä yhteensä 3h unta) ja kun viellä itse joutuisin auton ajamaan takaisin totesin, että pakko nukkua sunnuntain aamuskenaariot läpi :?
tepes
Paroni
Viestit: 165
Liittynyt: Tiistai, 10.02.2009 23:19

Viesti Kirjoittaja tepes » Tiistai, 07.07.2009 12:59

itseä hututtaa kans hieman että nukuin sunnuntaina ruokailuun asti, mutta ainaki olin sitten freeshinä kenttäriskissä.
Oli vaan kuulemma ollu hyvää mettämättöö sillon aamusella...
Sipi
Kreivi
Viestit: 324
Liittynyt: Sunnuntai, 10.05.2009 23:18
Paikkakunta: iisalami

Viesti Kirjoittaja Sipi » Tiistai, 07.07.2009 15:28

Kaksi päivää olen häpeissäni vaiennut teoistani, mutta nyt omatuntoni on sikäli raskas, että saan rauhan vain ripistä.
Sotahuudon taisteluiden aikana hakkasin naista suljetulla nyrkillä ja kähmin toista. Miten niljaista.

Lauantain kenttätaistelussa hyökkäsin gamulosin karjujen keskelle miekka viuhuen. Hetken huiskittuani pudotin miekan ja pistelin puukolla. kun yht`äkkiä tajusin vapaan käteni vaeltaneen torjumaan iskuja sinimaalisen neidin rinnuksille. Hämmästyin kauhistuin ja kuolin. pof pof.

Sunnuntain riskin alkupuolella vihainen villikarju juoksi ohitseni ja löi napakasti rautapaitaani. Nopeasti liikuin hänen tielleen niin, ettei hän päässyt karkuun ja pistin parikertaa puukolla. Samalla selenen sankaritar älysi tilaisuutensa ja ryntäsi tappamaan minua jummittaessani puukkopainissa. Astuin taakse niin, että gamulossin sikailija jäi minun ja saaliinhimoisen villinaisen väliin. kuolleen karjun yli ylsin pitkäkätisenä puukottamaan vihollista ennenkuin hän oli luonani. En kuitenkaan nähnyt minne löin ja löydessäni osuin puukon terän lisäksi selenen päähän myös nyrkilläni. -tämä kuulema sattui.

Kummaltakkaanhäiriköintini uhrilta en älynnyt paikan päällä pyytää kylliksi anteeksi ja rikosteni selvittämättömät haamut vainosivat minua tähän viestiin asti. Olen pahoillani ja en tehnyt sitä tarkoituksella-niisk-
Rahat on loppu ja kutittaa
Avatar
Automaattinen
Komentaja
Viestit: 1605
Liittynyt: Tiistai, 14.02.2006 23:00
Paikkakunta: Mouhijärvi

Viesti Kirjoittaja Automaattinen » Tiistai, 07.07.2009 15:51

Kovin asiallisesti tunnustettu kyllä.

Toivotaan että saat anteeksi vielä. :D

Tässä oon itse odotellut omaa anteekspyyntöäni kuitattavaksi SOSin puolelta, tosin voi olla ettei koskaan tule kuitatuksi koska läppäisyni ei ollut kovin kova ja kypärä taas oli. Voi siis olla ettei sitä edes huomattu.
On mahdollista että ajattelen, näin ollen voin myös olla olemassa.
Keksikeijo
Herttua
Viestit: 571
Liittynyt: Torstai, 11.09.2008 16:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Keksikeijo » Tiistai, 07.07.2009 16:02

400 respaa skenussa ammuin omaa kilpimiestä käteen kun hän oli lyömässä :oops:
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja olho » Tiistai, 07.07.2009 17:10

Keksikeijo kirjoitti:400 respaa skenussa ammuin omaa kilpimiestä käteen kun hän oli lyömässä :oops:
400 respaa skenussa Graalin Hurtat ikävästi ympäröi siellä metsässä minua, possuja ja muita random skirmaajia, tilanne oli aika hektinen, enkä uskaltanut ampua etäisyyden sekä sitä seuraavan suojattomuuden takia. Mihinkään en oikein myöskään osannut juosta. Sitten yhtäkkiä näin sivusilmällä jotain oranssia! Käännyin, näin TRAUMAn (Ruton treenikumppani) tyypin tulevan kohti pelkästään miekka kädessä. Aivot ruksuttivat tyhjää n. sekunnin ajan ja päästin irti jänteestä. Suora vatsaosuma panssaroimattomaan käsipuolikaveriin. Tajusin sen aivan samalla hetkellä ja pyysin anteeksi, jonka jälkeen oikea hurtta tuli ja tappoi minut. Ei ehkä kirkkain hetkeni.
Avatar
Amileontti
Herttua
Viestit: 566
Liittynyt: Maanantai, 16.10.2006 01:36
Paikkakunta: Hki.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amileontti » Tiistai, 07.07.2009 17:28

Tapoin Skylarkin vikassa Riskissä, vaikka Rämä samalla puolella olikin. Ei helvvv.. Onneksi oli respat. Luulis että kolmessa sekunnissa ehtis yhdistää joukkuevärit.
Varmalla sydämellä
Avatar
Partanauraja
Sotilasmestari
Viestit: 90
Liittynyt: Sunnuntai, 09.12.2007 23:54
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Partanauraja » Tiistai, 07.07.2009 19:14

Tonne possujen palautteeseen jo laitoinkin tosta kilttitempusta.

Vaikka kilttitemppu onkin possujen juttu, niin wanainmaa oli tänä vuonna varustautunut kiltein, koska oli skotlannnin armeijassa. ERäs kaverini teki tempun tuolla metsäriskissä vilauttaen munat rämän rivistölle - hyvät ilmeet rämäläisillä.

Toinen hauska oli viimeisessä kenttäriskissä. lähdimme rynnäköimään kohti turaa ja jotain muuta vastaavaa ja nämä juoksivat ojan yli toiselle puolelle. Ojan reunalla liukastuin ja lensin päälleni ojaan ja kiltin helma nousi korviin. kaveri huusi perästä, että '' ripa, hyi sua!''.
Wanainmaan veteraani, nykyinen perkele. Jos buhurt kiinnostaa, ota yhteyttä.
Avatar
Encore
Herttua
Viestit: 661
Liittynyt: Maanantai, 26.06.2006 00:15
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Encore » Keskiviikko, 08.07.2009 12:11

Ah.. Sohussa kyllä sattuu ja tapahtuu. Tämänvuotisen parhaimmat kömmähdykset ovat kyllä tulleet kuperkeikkojen muodossa. Metsäriskissä loikin onnellisesti kantojen ja risujen yli, tavoitteenani Visnalaisten kylki. Ei kai siinä sitten käynytkään niin heerosmaisesti kun olin olettanut. Piilokanto kamppasi ja kypäräni visiiri kolahti alas lukiten samalla bevourin pystyyn. Siinä maassa kieriessäni tunsin ensin iskun päähän ja selkään. Kun kypärän silmikko loksahti kuin loksahtikin auki seisoin keskellä turalaisryhmää vishnojen kävellessä kuolleina toisaalle.

Samassa skenaariossa yritimme Pyryn kanssa saada vielä kunnon kilpailun pystyyn viimeiselle neljälle minuutille. Kymmenen tappoa ensin saanut voittaisi. Suunnattomassa rynnäkössä silmikkoni läsähti alas ja jouduin nakkaamaan sen pois, ja nappasin yhden perkeleen hetkeä myöhemmin. Hetken päästä olimme selkä selkää vasten toverini kanssa. Totesin hänelle "yksi" ja hän vastasi samoin. Samalla tuli pisto keihäällä vasemmalta suoraan suojaamattomaan päähäni. Epic fail.
Avatar
Säätäjä
Paroni
Viestit: 193
Liittynyt: Sunnuntai, 01.07.2007 20:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Säätäjä » Keskiviikko, 08.07.2009 14:34

:**D ekassa riskissä pääsin vihollisten linjojen taakse, mutta jäin vaan töllää, et mitä vittua eiks noi ookkaa mun puolella ja sit tuli nuppiin keihäs. Olisin siis päässy ainaski viiden selkään. xD
SH 07,08,09,10 ja 11
Kuva
Avatar
Vastapallo
Kapteeni
Viestit: 123
Liittynyt: Tiistai, 21.04.2009 15:28
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Vastapallo » Keskiviikko, 08.07.2009 20:33

Aattelin pitää ihan vaan omana tietonani nää nolot tilanteet mutta kerrotaan nyt muillekkin. :lol:

Eli siis siinä skenussa missä rämä oli piiloutunut sinne kahen mäen nyppylän väliin. (eli se missä lancasterin piti saada mahd. paljon porukkaa ulos)

Eli Rämän johtaja? (susikukko) Pyysi Ulf Vasaraa tulemaan siihen mäen päälle ja sopivassa kohtaa liikkumaan sivulle vasemmalle. Varmaan ettei rämää huomattaisi. Niin oikea aika koitti ja siellä vastassa oli kallokasseja ja muuta porukkaa. Sieltä vierestä lähtee jonkin verran rämää myös hyökkäämää ja aattelen et nyt noi tapetaan helposti tästä. Tapan ainakin yhden NagalOghailin siitä ja toista olen mukana tappamassa. Sit ei tainnut olla enää vihollisia lähellä. Aattelen et lähen menemään sinne nyppylälle päin takas ja huomaan et siin on jotku pari tyyppiä edessä joita en oo ennen nähnyt (El muerte, selviää myöhemmin että ne on omalla puolella :lol:) Lähen siis niitä muerte laisia tappamaan. Tai ainakin yritän ei siitä kyllä mitään tullut sillä siinä oli keihäs ja miekka/kilpi ja keihäällä oli se muertalainen joka oli edellisenä iltana ollu yksilo turnauksessa. :lol: Muertalaista vastaan menetän torso panssarin itse en saa mitään aikaseks ja päätän ottaa jalat alle. Ja just kun olin ottanut pari askelta taaksepäin huomaan sen rämäläisen "PAM!" torsoon ja huudan OMA. (vähän myöhään :lol:) Ei sillä enää siinä väliä ollut :?


Sitten on näitä ihaniä mahalaskuja kun oon yrittämässä flankkaamista tai oon ryssimässä jotain vihuja vastaan. Esimerkiksi se Kun siinä metän respaskenussa (ei 400 respa) oon päässyt melko hyvään paikkaan päästä tappamaan pari rämäläistä linjasta. Niin lähen siitä rynnäkköön. Sitten just puol metriä rämäläisiin niin alan kompuroida siinä ja sit huomaankin seuraavaks huudon rämäläisiltä et "Sä oot kuollut jo!" Ase väärinpäin ja takas respalle enkä tossakaan saanut mitään aikaan :oops:

Perkule kun siellä oli liukasta :evil:
Liity armeijaan, näe maailma, tapaa mielenkiintoisia ihmisiä - ja tapa ne.
Avatar
E.Hirvelä
Herttua
Viestit: 985
Liittynyt: Maanantai, 02.10.2006 20:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja E.Hirvelä » Keskiviikko, 08.07.2009 20:47

Vastapallo kirjoitti:...ja keihäällä oli se muertalainen joka oli edellisenä iltana ollu yksilo turnauksessa.
Jaa samuli vai? :lol:
Quadruple silver clubin jäsen.
Avatar
Vastapallo
Kapteeni
Viestit: 123
Liittynyt: Tiistai, 21.04.2009 15:28
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Vastapallo » Keskiviikko, 08.07.2009 21:16

E.Hirvelä kirjoitti:
Vastapallo kirjoitti:...ja keihäällä oli se muertalainen joka oli edellisenä iltana ollu yksilo turnauksessa.
Jaa samuli vai? :lol:
Ainakin sama kypärä sillä oli kun siellä turnauksessa olleella :wink: Eli sama kaveri varmaan...
Liity armeijaan, näe maailma, tapaa mielenkiintoisia ihmisiä - ja tapa ne.
Stugane
Soturi
Viestit: 38
Liittynyt: Maanantai, 26.05.2008 18:40

Viesti Kirjoittaja Stugane » Keskiviikko, 08.07.2009 22:21

On lähinnä vaan selvitys, ei niinkään nolo juttu:

Olikohan eka tai toka mettäskenu jossa taisteltiin harjun rinteessä/sen lähellä. Olin paria heittokeihäsmiestä vastassa hilparilla ja toinen heitti keihäänsä väistin menemällä mahdollisimman pieneksi kohteeksi vetäisten kädet rinnanpäälle ristiin. Heittokeihäs paiskautui suoraan toiseen braceriin(en tajunnut näyttää braceriani siinä tilanteessa). Tämä on voinut näyttää siltä, että se osui rintaani. Samantien toinen heittokeihäs tulee päin ja väistän sitäkin, mutta se osuu minua kännynkantohäkkyrään(jesaria ja teippiä ;)), jota kannoin ea-tehtävien takia. Se ei olisi osunut minuun vaikka kännynkantohäkkyrää ei olisi ollut, joten en laskenut sitäkään osumaksi johtuen nakin pakottamasta velvollisuudesta olla tavoitettavissa. Toivottavasti kyseiset keihäänheittäjät eivät antaneet miinusglooriaa possuille tuosta :)
Apa
Kersantti
Viestit: 52
Liittynyt: Sunnuntai, 08.06.2008 12:16
Paikkakunta: Mikkeli/Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Apa » Keskiviikko, 08.07.2009 23:47

Taisi olla lipun saatto metsässä kun perkele jonkin satunnaisen rähinän jälkeen käskettiin riviin risteyksen tuntumaan. Päädyin itse toisen pyörökilven kanssa tien vasemmalle puolelle jossa rämäläinen oli taistelemassa minusta katsoen poikittain (selkäänsä esitellen) 2m päässä meistä. Valitettavasti väliin osui tilanteesta pihalla ollut vishnan kuvaaja joka esti minua lyömästä. Koitin rämäläisen vetäydyttyä päästää kuvaajaa ohitseni pois rivien välistä, mutta sain kiitokseksi (kaiketi rämän) keihäästä suoraan suojaamattomaan naamaan kun en keskittynyt taistelun kulkuun. Se siitä skenusta.
Kuva
Avatar
atoivola
Paroni
Viestit: 163
Liittynyt: Maanantai, 10.07.2006 21:46
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja atoivola » Torstai, 09.07.2009 00:27

Lauantain riskissä otin jousen sijaan miekan ja kilven säästääkseni nuoliani vielä sunnuntaille. Harjanteen tuntumassa näin jousimiehen omien sivustassa ja kuvittelin meneväni kilven kanssa kimppuun, niin kuin (kilpimiehille) on aina opetettu. Jousimies tosin oli hilpari- ja kilpimiehen seurassa (arviointivirhe nro 1). Vilkaisin taakseni, joku oma oli parin metrin päässä hommassa mukana. Hyvä, menoksi. Hippastellaan jousimiehen kanssa ampumaetäisyydellä (minuun tosin ei kannattanut nuolia tuhlata, tokikaan), kunnes jousen kilpimieskaveri tulee minua kiusaamaan ja tilanne päättyy kahteen hellään taputukseen selkääni "tap-tap". Vilkaisen ylärinteeseen ja huomaan olevani vihollisarmeijan rivin kohdalla. Perääntyivätkö omat joukot vai liikuinko minä innoissani liian eteen? Epäilen vahvasti jälkimmäistä :oops: . Ikinä en enää jousestani luovu, oli sitten riskiä tai ei.
sanuka
Nostoväki
Viestit: 2
Liittynyt: Torstai, 25.06.2009 19:55

Viesti Kirjoittaja sanuka » Torstai, 09.07.2009 13:19

Keksikeijo kirjoitti:Viimesessä riskissä olin Lancasterin vasemmalla laidalla skirmaamassa kun huomasin yhden Rämän kilpimiehen jolla ei ollut kai panssaria. Juoksin hänet kiinni ja löin kai yläselkään aika kovaa, koska samassa kaaduin pieneen heinäkasaan :oops: Toivottavasti ei sattunut se lyönti, olithan sentään reilusti pienempi ja kauniimman sukupuolen edustaja :)
Heh, se taisin olla minä, luultavasti ainut panssaroimaton rämäläinen. :D Ei se lyönti ainakaan muistaakseni sattunut, enemmän sattui joidenkin randomien miekalla päähän takominen.
Avatar
Co
Nostoväki
Viestit: 9
Liittynyt: Perjantai, 17.10.2008 12:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Co » Torstai, 09.07.2009 15:44

Enpä nyt tiedä onko niin noloa mutta olen pahoillani liiallisesta voimankäytöstä.

Vikassa skenussa joku vihreä hilparimies tuli yksin meidän koko linjaa kohti. Blokkasin sen kilvellä ja annoin vähän vauhtia, ja seuraavaksi näin sen keräävän kamojaan siellä linjojen välissä. Pahoitteluni, mutta eipä se nyt kyseiseltä herralta ollut kaikista kovin veto hyökätä kun muut omasta linjasta pakittaa... :roll:
Avatar
Nopsku
Herttua
Viestit: 668
Liittynyt: Maanantai, 30.01.2006 18:05
Paikkakunta: Vantaa, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nopsku » Torstai, 09.07.2009 16:22

Sipi kirjoitti: En kuitenkaan nähnyt minne löin ja löydessäni osuin puukon terän lisäksi selenen päähän myös nyrkilläni. -tämä kuulema sattui.

Kummaltakkaanhäiriköintini uhrilta en älynnyt paikan päällä pyytää kylliksi anteeksi ja rikosteni selvittämättömät haamut vainosivat minua tähän viestiin asti. Olen pahoillani ja en tehnyt sitä tarkoituksella-niisk-
Anteeksi annettu! Ei se mitään, kyllähän se sattui julmetusti, mutta ei siitä muuta jäänyt kuin kuhmu. Kyllähän sinä silti pyytelit anteeksi, jopa laitoit käden olkapäälle ja sanoit "En ihan oikeasti huomannut". :) Yleensä käytän kyllä kypärää lähitaistelussa, mutta Riskissä en jaksanut jäädä odottelemaan nuolien loppumisen jälkeen vaan ryntäsin ilman panssaria miekka kädessä taisteluun. Oma vikani siis myös tavallaan, se olkoon myös nolo tunnustukseni. :P
"Some of us do more than Dream"
Sipi
Kreivi
Viestit: 324
Liittynyt: Sunnuntai, 10.05.2009 23:18
Paikkakunta: iisalami

Viesti Kirjoittaja Sipi » Torstai, 09.07.2009 19:30

Kypärää?!.. , no tavallaan kävi minulla tuuri, kai. Toissen onni ja toisen mitenkäseoli.
Olen iloinen, että asia selvisi viimeistään tällä foorumilla. Lisäsin puukkoon julmetusti väistintä ja nyt uskallan taas tapella.
Rahat on loppu ja kutittaa
Gebu
Herttua
Viestit: 544
Liittynyt: Keskiviikko, 01.11.2006 18:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gebu » Torstai, 09.07.2009 20:22

Kenttäriskissä tuli kyllä aika hieno kuolema, ei niinkään nolo. Olin jonkin aikaa sitten heittänyt panssarit pois, ja ajauduin jossain vaiheessa Lancasterista katsoen vasempaan laitaan. Heiluin siinä sitten keihään kanssa(vai glaiven, ei muista) ja vastaan asettui spartalainen. Katson että otan tän tilanteen nyt rauhallisesti, tökkään päähän, kilpi nousee. Ja spartalainen tekeekin tajuttoman siistin piston keihäällään kilpensä ali, jota jäin ihmeissäni tuijottamaan. Sitten se olikin jo keihäs rinnassa. Olisi pitänyt vaan sen panssarin päällä :wink:
Norretian äänitorvi
Avatar
Minardil
Herttua
Viestit: 664
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Minardil » Lauantai, 11.07.2009 16:10

Lauantaina lipunsaattoskenaariossa possurivi ahdisti Corona Muralista rajusti taaksepäin. Olen juuri käskemässä poppooni iskemään kiinni kun kompastun ja kaadun suoraan eteenpäin tippakilpeni päälle. Yritän ninjakierähtää pois keihäänkantamalta melkein rikkoen käteni kun kilpi ei liikukaan maasta ja sitten tulikin jo keihäästä.

Nolompi olikin sitten lauantaina kahden tulen välissä-skenaario. Possuille oli annettu tehtäväksi juosta hilipatihippan-kyytiä alueen reunalla ollutta tietä kohti pysäyttämään Walesin oletettu ryntäys pääarmeijansa luo. Lähden painamaan pöpelikköön aikamoista vauhtia ja puolivälissä matkaa toinen possukomentajista pysäyttää joukon ja alkaa kokoamaan porukkaa klimppiin. Itse olen jo sen verran edessä että näen kaukana Walesin armeijan juoksevan tietä pitkin ja huudan kaikkia kuulevia juoksemaan niin kovaa kuin pystyvät. Pääsen ensimmäisenä tielle kahden muun juoksupossun kanssa Walesin armeijan ollessa vielä sadan metrin päässä. Muut possut ovat kuitenkin vasta matkalla joten huima yhden kilven ja kahden hilparin rivimme ei kauaa Walesia pelottele vaan he lähtevät juoksemaan päälle. Otan partioni tien sivuun valmiina hörkkimään sivustoja ja hidastamaan juoksua ja olen juuri lähdössä tekemään näin kun yllätys yllätys, kompastun ja kaadun just keihäänkantamalle. Eihän sitä mitään ehtinyt saada aikaan.
Harhamainparvi since 2019.
Your Tapio "Tapio" Tapio is free. See him running in the distance.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja jälkipelit”