Nolot

Tänne palautetta tapahtumasta, ryhmien toiminnasta ja järjestelyistä.

Valvojat: Ylläpito, Järjestäjät

Avatar
Leipe
Sotilasmestari
Viestit: 85
Liittynyt: Lauantai, 27.06.2009 14:00

Nolot

Viesti Kirjoittaja Leipe » Maanantai, 06.07.2009 19:15

Tänne vaan sitten kaikki, mitä tuli tehneeksi, mikä jäi kaduttamaan tai nolottamaan.
tepes
Paroni
Viestit: 165
Liittynyt: Tiistai, 10.02.2009 23:19

Viesti Kirjoittaja tepes » Maanantai, 06.07.2009 19:20

aika vähäpätöinen on oma noloiluni, mutta ainoa minkä muistan nyt oli kun hypättiin metsästä hiekkatielle ja kompastuin suoraan naamalleni siihen pölyävään helvettiin :D...

kerran huusin vastapuolelle myös notta 'kuolit', vaikka pyrinkin välttämään moista. Toivottavasti kukaan ei joko kuullut tai ainakaan ottanut nokkiinsa :roll:
Haiden
Sotalordi
Viestit: 1393
Liittynyt: Maanantai, 02.04.2007 08:33

Re: Nolot

Viesti Kirjoittaja Haiden » Maanantai, 06.07.2009 19:21

Örkkiläisen lyönti kasseille...

Sain haukkariin reiän kun törmäsin omaan panssariin ja repeäsin itseni siitä irti.

Sitten tuonen korppilaisen tilanteen kanssa kun hän löi minun säären kirosin epäonnea vähän aikaan sitten muistin että minulla olikin panssari. Toivottavasti sinulle ei jäännyt paha mieli.

Myöskin huuto "Sulta meni jalka!" tajusin pari sekenttia myöhemmin että tällä rämäläisellä olikin panssaria. (olin se arvuuttaja keihäsmies) Anteeksi pyyntöni.
Wanhan ajan kyytiketju
Archibald
Musiikki on elektroninen. Tästä ei keskustella.
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Maanantai, 06.07.2009 19:26

Perjantaina Ulfvasaran treeneissä: "Ja flankkaamaan lähdetään sitten näin", kesken juoksun liukastun märällä nurmella komeasti naamalleni ja porukka sai röhöttää. :)

Sitten on tietty tämä legendaarinen skenaarion ensimmäiseen nuoleen kuoleminen. En edes tajunnut että possut olivat vastapuolella, vasta kun nuoli kopsahti suoraan kasseille niin tajusi taas että "Ai niin, nuolia vois koittaa varoa." Täydellinen laukaus, propsit siitä. :P

Sitten RISK:ssä pääsin hyvin vihollisen linjojen taakse ja edessä häämötti Leviaattanin ja Graalin lipunkantajat. Juoksen täyttä juoksua kohti, torjun muertelaisen keihäänpiston ja pamautan Leviaattanin lipunkantajaa. Miekkani jäi ilmeisesti hetkellisesti lipunrangan ja lipunkantajan kilven väliin ja miekka lensi komeasti kädestä. Sitten tämä em. muertelainen tulikin viimeistelemään aseettoman mynämäkeläisen. :roll:

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
MrBigMr
Sotalordi
Viestit: 1085
Liittynyt: Torstai, 01.06.2006 11:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MrBigMr » Maanantai, 06.07.2009 20:03

Taisi olla ensimmäinen metsäskenu, jossa olin EA-henkilönä, kun istuin muurahaispesään. Se oli jonkinmoinen mättään alainen laho kanto, jonka sellaiset lähes sentin mittaiset paskiaiset olivat päättäneet asuttaa. Tajusin vasta kun neulasten pistely muuttui jomottavaksi poltteluksi, että nyt ei ole ihan kaikki kunnossa.
Beatings will stop once morale improves.
Sipi
Kreivi
Viestit: 324
Liittynyt: Sunnuntai, 10.05.2009 23:18
Paikkakunta: iisalami

Viesti Kirjoittaja Sipi » Maanantai, 06.07.2009 20:35

Tapahtui jo perjantaina ja ei siksi ole oikea sohumuisto. Kerron kumminkin:
Englanti piti viimeiset reeninkit metsäskenualueen laidalla. Tapellessa hartiahuppuni huiskahti silmille, enkä hetkeen nähnyt mitään. Olin viuhalaskosketxsissa, joten hätäännyin ja huiskin VALtavalla miekallani ympäriinsä hetken. Osumaa tuli ja löin samaan paikkaan kun siinä lykästi. Aikanani älysin laskea hupun silmiltä ja tarkistaa tapponi: taistelu oli siirtynyt n. 5 metriä ja olin hätäpäissäni mouskuttanut mäntyä. Toivottavasti sen kasvu ei häiriintynyt. Teipit meni uusiksi.
Rahat on loppu ja kutittaa
sankrimus
Herttua
Viestit: 739
Liittynyt: Keskiviikko, 13.05.2009 05:50
Paikkakunta: Kuopio/Siilinjärvi/Juankoski

Viesti Kirjoittaja sankrimus » Maanantai, 06.07.2009 20:36

Ensimmäisessä skenaariossa kesken rynnäkön kaaduin suorilta jaloilta tantereeseen pitkin pituuttani liian ison kilpeni kanssa, ja ilmat pamahtivat pihalle. Kukaan ei jostain syystä nauranut, johtuisko siitä että edustan naissukupuolta (prkl), joten kukaan ei edes yllättynyt kun meikä ryssii ensimmäisen Sotahuutonsa ensimmäisen skenaarion noinkin eeppisesti. :P
Dente lupus, cornu taurus petit.
Avatar
ipa
Sotalordi
Viestit: 1034
Liittynyt: Perjantai, 03.11.2006 11:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ipa » Maanantai, 06.07.2009 20:45

Noniin, jokohan nyt olisi oikea threadi... :)

Itselleni oli hieman noloa se, kun metsäriskissä ryhmätoverini kanssa törmäsimme corona muraliksen muutamaan soturiin ja aloimme perääntymään. Pian kuulin takaa toverini uhoavan coronalle, ja kun käännyin katsomaan, oli hänellä jo jalat pois alta.
Lähdin sitten pelkurimaisesti pakoon tilanteen näyttäessä omalta kannaltani huonolta, ja jälkeenpäin toverini hieman irvaili tuosta.
- Iiris Louhelainen
Eglardion
Kreivi
Viestit: 411
Liittynyt: Keskiviikko, 29.10.2008 11:12
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eglardion » Maanantai, 06.07.2009 20:54

Ensimmäisessä metsäskenussa tuhosimme Vishnan skirmaus osaston. Tässä taistelussa minulta irtosi kuitenkin kenkä. Nilkutin sitten tielle sitomaan kengännauhoja ja jouduin katselemaan sivusta kun muut kallokassit ryntäsivät vihollisen kylkeen.
There is no good, no evil - Only decisons and consequenses.
DiabolusIgnis
Sotalordi
Viestit: 1240
Liittynyt: Sunnuntai, 31.05.2009 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja DiabolusIgnis » Maanantai, 06.07.2009 21:05

Viimesessä Risk-skenussa tuli keihäs leukaan kun katsoin hetken oikeaa flankia.

Taisi muuten olla riittämättömästi pehmustettu, kun tuntu putki ja kaikki läpi, hyvä ettei menny leuka sijoiltaan lyönnistä. :?
Viittiikö kukaan tunnustaa?
SH-16 EA-vastaava
SH-15 EA-vastaava
SH-17 EA-vastaavan vasen käsi
SH-18 EA-vastaava
Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
"Water Boy"

"Hei läski, ootsä menos liikkuu?"
Avatar
Rumiluntti
Herttua
Viestit: 610
Liittynyt: Sunnuntai, 06.01.2008 22:13
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Rumiluntti » Maanantai, 06.07.2009 21:10

siinä vihoviimosessa riskissä ku jumitettiin siinä ojalla, loikkasin ojan yli karjuen kaikkia muitakin tönöttäjiä vyörymään eteenpäin.

Lopputulos: 6 keihään osumaa päähän (taisin tömäyksestä päätellen olla muutaman hilparinkin kantamalla) ja entistä varmemmin paikalleen jämähtänyt kilpirivi.
Keksikeijo
Herttua
Viestit: 571
Liittynyt: Torstai, 11.09.2008 16:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Keksikeijo » Maanantai, 06.07.2009 21:19

Viimesessä riskissä olin Lancasterin vasemmalla laidalla skirmaamassa kun huomasin yhden Rämän kilpimiehen jolla ei ollut kai panssaria. Juoksin hänet kiinni ja löin kai yläselkään aika kovaa, koska samassa kaaduin pieneen heinäkasaan :oops: Toivottavasti ei sattunut se lyönti, olithan sentään reilusti pienempi ja kauniimman sukupuolen edustaja :)
Avatar
Shireh
Nostoväki
Viestit: 1
Liittynyt: Maanantai, 06.07.2009 21:08
Paikkakunta: Raasepori

Viesti Kirjoittaja Shireh » Maanantai, 06.07.2009 21:30

Ensimmäisessä skenaariossa pääaseeni putosi kesken juoksun. Jouduin sitten rynnäköimään kahden heittokeihään kanssa. Sunnuntain ensimmäisessä metsäskenaariossa riekaileiksi revitty hameeni putosi nilkkoihin kesken juoksun ja jouduin heittäytymään maahan jotta sain sen pois.

Sitten minua itseäni jäi kaduttamaan viimeisen skenaarion jälkeen. Ylitin ojan Perkeleen riveissä ja kilven kanssa yritin torjua keihäsmiesten hyökkäystä. Kaksi osumaa tuli päähän ja nostin aseeni ylös merkiksi että osumia on tullut riittävästi. Katsoin, että vierelläni on sen verran melskettä ja päätin sitten odotella pienen hetken jotta siitä pääsisi turvallisesti pois alta (en tiedä oliko siinä kuinka paljon melskettä mutta silmäkulmissa näytti olevan paljon liikettä). Yhtäkkiä iskuja sateli lisää päähän ja joku keihäsmiehistä huutaa että "kuolit jo!" tai jotain vastaavaa. Karjaisin takaisin, "että sen takia mie sen miekan nostinkin ylös". Jäi sitten nolottamaan kun merkkini ei ollut tarpeeksi selvä ja turhaan karjahdin vastustajalle. Olisin voinut yrittää liikkua tilanteesta pois nopeammin. Jos joku tunnistaa tilanteen niin pyydän anteeksi. Mie en muista keitä tilanteessa valitettavasti oli joten en voinut aikaisemmin käydä anteeksipyytelemässä.
Avatar
keredwel
Kapteeni
Viestit: 102
Liittynyt: Keskiviikko, 22.03.2006 20:48

Viesti Kirjoittaja keredwel » Maanantai, 06.07.2009 21:37

400respan skenussa olin keihäällä, tuli nuoli käteen, vetelin jonkin aikaa yksikätisenä ja varamiekalla kunnes tarjouduin ottamaan Turan lipun paremman tekemisen puutteessa. Tässä vaiheessa mulla ei ollut enää mitään asetta. No enhän tiennyt yhtään mihin vipeltää sen kanssa kun en eläissäni lipunkantajana ole ollut. Next thing I know Rämä + Vishna on päässyt hetkellisesti valtaamaan sen pisteen, ja yksi Vishna lähestulkoon kävelee viereeni ja naputtaa kevyen herrasmiesmäisesti minua kaksi kertaa lippukäteen. Hölmistyneenä ojennan sen sitten vain hänelle ja nolona lähden respaamaan.

Onneksi joku Perkeleestä sai sen lähes heti palautettua meille takaisin, kiitos siitä.
where have all the river pirates gone?
Avatar
Firafury
Ritari
Viestit: 69
Liittynyt: Maanantai, 04.05.2009 21:17
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Firafury » Maanantai, 06.07.2009 21:42

Viimeisessä suuressa taistelussa olin se tyttö siellä ojassa naamallaan, kun Hold! huudettiin.

Olin kilven kanssa linjassa ja joku nykäisi kilvestä eteenpäin, kun saavuimme ojalle. Vieruskaveri horjahtaa vasemmalta päälle ja hupskeikkaa! Kilpeni on alimmaisena ojassa ja minä ja vieruskaveri sen päällä. Kiitoksia vain sille, joka pysäytti tapahtumat ennen kuin kukaan vyöryi yli, koska en päässyt tuossa asennossa irti kilvestäni.
Keksikeijo
Herttua
Viestit: 571
Liittynyt: Torstai, 11.09.2008 16:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Keksikeijo » Maanantai, 06.07.2009 21:55

400respan skenussa olin keihäällä, tuli nuoli käteen, vetelin jonkin aikaa yksikätisenä ja varamiekalla kunnes tarjouduin ottamaan Turan lipun paremman tekemisen puutteessa.
Taisinpa muuten olla minä joka ammuin :wink: Olit kai siinä Turan ja Perkeleen linjan yhtymäkohdassa?
Räyhähenki
Paroni
Viestit: 208
Liittynyt: Perjantai, 27.06.2008 20:04
Paikkakunta: Kalliola

Viesti Kirjoittaja Räyhähenki » Maanantai, 06.07.2009 21:56

Oltiin parin puolulaisen kanssa siinä metsäriskissä lähdössä vahvistamaan hurttariviä, huusin siinä mahtipontisesti että "oma rivi kaipaa tukea, juostaan loppumatka" Käännyn eteenpäin ja lyön aseeni puuhun siten että se tippuu kädestäni, siinä ehkä 2 metriä ehti juosta ennen kuin tajusi mitä tapahtui ja lähdin hakemaan asetta takaisin... :roll:
Ei V.ttu
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Maanantai, 06.07.2009 22:06

Kuulin metsäriskissä "HOO!"-huudon ja nohevasti toistin sen "Holdina!" eteenpäin. Onneksi kukaan muu kuin oma ryhmä ei kuullut kun ääni oli jo käheänä komentamisesta. Yritin huutaa perään eiollutkaan, mutta onneksi koko homma taidettiin ignorata. Hurtat tais vaan naureskella vieressä :lol:
Avatar
E.Hirvelä
Herttua
Viestit: 985
Liittynyt: Maanantai, 02.10.2006 20:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja E.Hirvelä » Maanantai, 06.07.2009 22:08

saloneju kirjoitti:Kuulin metsäriskissä "HOO!"-huudon ja nohevasti toistin sen "Holdina!" eteenpäin. Onneksi kukaan muu kuin oma ryhmä ei kuullut kun ääni oli jo käheänä komentamisesta. Yritin huutaa perään eiollutkaan, mutta onneksi koko homma taidettiin ignorata. Hurtat tais vaan naureskella vieressä :lol:
Haa! Et ollut ainoa, itse myös samassa skenussa luulin jonkun huutavan holdin ja toistin. Onneksi kukaan ei kuullut ja ajattelin, että oli kai vain oma kuulo huono.
Quadruple silver clubin jäsen.
Medal
Herttua
Viestit: 626
Liittynyt: Maanantai, 07.04.2008 14:19
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Medal » Maanantai, 06.07.2009 22:09

Naurettiin makiasti ja pitkään :lol: onsiinäki meillä johtaja
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Maanantai, 06.07.2009 22:28

Vikassa metsäskenussa yritin aloittaa Turan kilpimiehen pyörittämisen kuin jostain puskasta ilmestyi Ruttolainen ja teki minusta jauhelihaa. En edes yhtä nuolta ehtinyt koko skenun aikana ampua. Nolo.
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Jesua Sukaton
Herttua
Viestit: 898
Liittynyt: Perjantai, 24.03.2006 12:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jesua Sukaton » Maanantai, 06.07.2009 23:10

Viimeisessä metsäskenussa rynnäkköä Spartaa vastaan menetin keihääni. Sama toistui myöhemmin Riskissä, paitsi että tällä kertaa se jäi kuolleen rämäläisen selkään kiinni.
Jos Steel Panthers kiinnostaa eikä häviäminen pelotan niin laita viestiä.
t: ex Corona Muraliksen keihäsmies
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Maanantai, 06.07.2009 23:37

Hävisin selenen akoille prkl.
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
Avatar
Dragonaerr
Kersantti
Viestit: 52
Liittynyt: Perjantai, 11.07.2008 14:35
Paikkakunta: Noituus

Viesti Kirjoittaja Dragonaerr » Maanantai, 06.07.2009 23:46

Viimisessä RISK:issä oltiin hajanaisessa rivissä vastapuolta vastaan, kun viimeisetkin linjat murtuivat ja meikä lähti kaartamaan urheasti keihäsmiehen kylkeen, satuinkin lentämään oikean jalan kautta komiasti selälleen. Kilpi kropan päälle, nousen ylös puolihuolimattomasti ja miljoona keihääniskua naamaan :roll:
Myrsky ja mylväys!
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Maanantai, 06.07.2009 23:53

Peltokorppi kirjoitti:Hävisin selenen akoille prkl.
Joo mikä helvetti toi oli? Lauantai 3:n pisteen metsä-risk. Minä bannerin (ja miekan!) kanssa, edessä 4 seleneä lähitaisteluasein vastaan muutama rutto all-stars... häh? Siinä vain seisoitte.


-a
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja jälkipelit”