Fantasy Battle 21.-23.8.2009 Hauholla

21.-23.8.2009 Hauholla (http://fantasybattle.ryhmarama.fi)
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Maanantai, 24.08.2009 23:12

Tosiaan, en ainakaan itse onnistunut muodostamaan välinäytöksien ja briiffien pohjalta hirveän hyvää kokonaiskuvaa tapahtuman juonesta. Saisikohan tänne foorumeille vaikka omaan ketjuunsa juoniselostuksen siitä mitä Härkälinnassa oikein tapahtui ja miten voitetut / hävityt taistelut vaikuttivat juoneen kunkin osapuolen kohdalla tai jotain? Oli kuitenkin ainakin omasta mielestäni sen verran mielenkiintoinen lore tapahtumalla että olisi hauska tietää että miltä me se maailma nyt taas pelastettiin. :)

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
mosillan
Kapteeni
Viestit: 115
Liittynyt: Tiistai, 18.11.2008 17:57

Viesti Kirjoittaja mosillan » Maanantai, 24.08.2009 23:15

Olen samaa mieltä Falcatan kanssa, vaikka itse pysyinkin vähän paremmin perillä, kun Ajattaren vieressä pääsi kävelemään ja puhumaan NPC:den kanssa.
Avatar
Azor
Ylläpito
Viestit: 1442
Liittynyt: Keskiviikko, 25.01.2006 03:44
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Azor » Tiistai, 25.08.2009 01:09

http://forum.sotahuuto.fi/viewtopic.php?p=90400#90400
Yritän toimia nopeasti, kun kerran toivotaan. ;)
Avatar
Arttu
Ritari
Viestit: 68
Liittynyt: Keskiviikko, 22.07.2009 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Santsaus palautteeseen vastaus.

Viesti Kirjoittaja Arttu » Tiistai, 25.08.2009 12:45

Poimin muutaman ruuan santsaamiseen liittyvän kommentin palaute lomakkeesta. Ne vaativat minua vastaamaan ja selittämään.

----------------------------------------------------------------------------------
"Sinänsä triviaalina pikkuseikkana täytyy mainita, että vähän paha maku jäi ruokailuista suuhun santsikierrosjupakan takia, kun sunnuntaina menimme (ruokailun toimittajan pyörittämältä) linjastolta hakemaan santsia, ja todettiin ykskantaan että santseja ei tule. Tuli vähän sellainen mitä helvettiä olo? Jos ruokaa on kerran valmistettu sen verran kuin mitä sitä on maksettu, minkä ihmeen takia santseja ei sitten jaettu? Tämä ei siis palautteena järjestäjille, vaan lähinnä ruokailun alihankkijalle."

"Muonan laatu oli erinomaista, mutta oli jokseenkin kummallista, ettei jo maksettuja, mutta tapahtumasta poistumisen takia lunastamattomia muonia jaettu muille."

"Santsi jonotus pitäisi sallia!"
--------------------------------------------------------------------------------------

Ja muitakin kommentteja aiheesta olemme saaneet joten haluan selittää.

Ruokailusta oli maksettu yksityisyrittäjälle per aterialle osallistuja. Oltiin sovittu niin päin, että lasku tulee jälkikäteen, kun tarkka määrä tiedetään.
(Esim, laskimme osallistujat sunnuntain ruokailulle.) Yksityisyrittäjämme teki noin 15h työpäivät molempina päivinä plus ruuan etukäteen hankkiminen.
Hän oli varannut mukaansa tietyn määrän ruokaa. En ole tietoinen kykenikö hän myymään yli jääneen ruuan muualle, mutta me emme olleet tilanneet
ruokaa tiettyä kilomäärää, vaan oletetun annosmäärän ja olimme sitoutuneet maksamaan vain per annos.

Santsia haluttaessa tuli kiire neuvotella lopun ruuan hinnasta ja emme millään ehtineet laskea miten meillä riittää raha.
(Jotenkin on niin että kaikkea ei vaan tajua ajoissa, mikä on säälittävää inhimillisyyttä)

Monia tapahtumia ,joissa olemme itse laittaneet noin sadalle hengelle ruokaa, järjestäneenä, tiedän ettei palveluntarjoajamme ole voinut jäädä
juuri yhtään voitolle. (Ainakaan jos laskee tuntipalkkaa). Sillä kun olen itse hankkinut tukusta ruokaa ja hyväksi käyttänyt ammattitaitoista vapaaehtoistyövoimaa, en ole selvinnyt halvemmalla.
Kun tilanne oli päällä ja santsia vongattiin tyydyin sanomaan että "ei heru" ja olin tyly sekä epäkohtelias. Se oli tarpeetonta. Minulla vain ei ollut energiaa selittää tilannetta.

Haluan vielä mainita, että ruuanjakajat eivät olleet tästä politiikasta tietoisia. Tilanteessa olleet henkilöt eivät kaikki ymmärtäneet, miksi linjaus oli tehty.

Tästä kuitenkin opimme fiksummiksi ja yritämme jatkossa neuvotella etukäteen, sekä olla avoimempia teidänkin suuntaanne.

Teidän palveluksessanne.
Arttu (apu nakki) Peltoniemi
Mr McTwister
Paroni
Viestit: 217
Liittynyt: Maanantai, 05.10.2009 18:57

Viesti Kirjoittaja Mr McTwister » Maanantai, 05.10.2009 19:33

En tiiä minne muualle tästä nyt kirjoittaisin mutta onko jo järjestäjien syvissä aatoksissa ollut se pidetäänkö ensi vuonna faba vai ei?
Avatar
Kakure
Kreivi
Viestit: 364
Liittynyt: Tiistai, 10.07.2007 13:35
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakure » Maanantai, 05.10.2009 20:19

Aika varmasti tuo jatko-osa on tulossa. Ihmiset piti, jatko-osakin on nimetty ja kukapa ei härkälinnaa haluaisi?
"Ei mistään tule mitään, jos ei ole verenmaku suussa"
Avatar
Pertsa^
Herttua
Viestit: 793
Liittynyt: Sunnuntai, 03.06.2007 23:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pertsa^ » Maanantai, 05.10.2009 23:49

uus tapahtuma tulee ens kesänä. lisää tietoa kun ajankohta varmistuu
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Maanantai, 12.10.2009 16:07

Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Fantasy Battle I - Menneisyyden Kaiku”