Varhainen tilannekatsaus

21.-23.8.2009 Hauholla (http://fantasybattle.ryhmarama.fi)
Mahti
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 1684
Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Mahti » Torstai, 19.03.2009 04:03

Tässä on aika jänniä pelkoja. Pelätään että selkäänpuukottaja saa osuman uhriltaan. Omituista, koska itse pärjään taistelukentällä suurimmalle osalle vastustajista vaikka ne tulisivat edestäkin päin. Ehkä parannan taktiikkaani tästä eteenpäin ja panssaroituna karjuna käännän selkäni aina viholliselle ja maagisella pyörähdyksellä tapan tämän. Kamoon jäbät. Itse muistan yhden kerran koko buffalointivuosiltani jossa minut on niitattu, kun olen ollut lyömässä kaveria selkään. Ja silloinkaan en ehtinyt saamaan omaa osumaani edes perille, joten käytetyllä sääntösysteemillä ei olisi ollut väliä.
Sotahuuto 2012 pääjärjestäjä

Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Torstai, 19.03.2009 04:15

Yleensä kun kohde tajuaa että selkään tullaan niin seurauksena on varsin nopea äkkikäännös, vaikka ne kaksi iskua olisi jo ehtinyt tulla. Siinä sitten kun kääntyillään ja yritetään torjua ja lyödä niin siinä on äkkiä kyynärkuppi vieruskaverin leuassa. Ei välttämättä niinkään sen backstabbaajan. Backstabbaajan kannattaa kiinnittää huomio enemmänkin kilvenkulmaan, joka ei kuitenkaan pehmustettuna saa mitään hirmuisuuksia aikaan.

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Fantasy Battle I - Menneisyyden Kaiku”