Naaraat

Yleistä keskustelua liittyen Sotahuutoon.

Naaraat

Kyllä, olen nainen.
20
20%
Itse en tunnusta, mutta tiedän jonkun.
41
41%
Naisia? Mit...
39
39%
 
Ääniä yhteensä: 100
Avatar
Meorgor
Kersantti
Viestit: 55
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 03:08
Paikkakunta: Hameenlinna

Viesti Kirjoittaja Meorgor » Lauantai, 15.04.2006 01:23

Viime vuonna ainakin meidan Wanainmaa-Maahinkainen akseli pesi vihollis komppaniat usempaan kertaan melko vaivatta. Ja kun sita viime vuoden piste taulukkoakin vilkaisee niin otan ihan oikeudekseni hiukan rintaa royhistaa, ei siella kovin montaa kaartia ole ykkospaikalla :wink: En toki vaita, ettei valtakunnasta muita kova tasoisia kaarteja loytyisi, mutta Wanainmaa ja Maahinkainen samalla puolella oli valilla melko turpasaunaa viholliselle. Ei tule vissiinkaan toistumaan tana vuonna..
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Joukkioiden vahvuudesta

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Lauantai, 15.04.2006 03:20

Meorgor kirjoitti:Viime vuonna ainakin meidan Wanainmaa-Maahinkainen akseli pesi vihollis komppaniat usempaan kertaan melko vaivatta. Ja kun sita viime vuoden piste taulukkoakin vilkaisee niin otan ihan oikeudekseni hiukan rintaa royhistaa, ei siella kovin montaa kaartia ole ykkospaikalla :wink: En toki vaita, ettei valtakunnasta muita kova tasoisia kaarteja loytyisi, mutta Wanainmaa ja Maahinkainen samalla puolella oli valilla melko turpasaunaa viholliselle. Ei tule vissiinkaan toistumaan tana vuonna..
Itse vastasin viime vuonna pistelaskusta ja muistutan tosiasiasta, että lauantain jäljiltä pistetilanne oli hyvin tasainen. Vaikka rinta aiheestakin rottingilla kulkeva Wanainmaa jo tuolloin pitikin selvää kärkeä oli seuraavilla sijoilla hienosti taistelleita vastapuolen joukkioita.

Todelliset dramaattiset ratkaisut tulivat vasta sunnuntaina ja tuolloin osa taistelijoista oli jo poistunut tapahtumasta. Näiden vajailla tiimeillä käytyjen muutamien lyttäystaistelujen pohjalta ei kannata vielä hirveästi vetää johtopäätöksiä - varsinkaan kun tänä vuonna nähdään varmasti aivan uudistuneita ja entistä hurjempia joukkioita. Lisäksi mukana on uusia porukoita, joita viime vuonna ei nähtykään. Myös väkimäärä tulee olemaan huomattavasti suurempi joten yksittäisten joukkioiden ja erityisesti yksittäisten poikkeuksellisten taistelijoiden painoarvo vähenee strategian ja yhteistoiminnan taas muuttuessa merkityksellisemmäksi.

Niille joita tapahtuman taso on mietityttänyt: Suurin osa tapahtumaan tulijoista on treenannut sangen vähän. Jos porukka osaa toimia yhdessä, ei yksilöiden tarvitse olla tavattoman taitavia. Toisaalta jos omia vahvuuksia ja heikkouksia ei tiedosteta voi vahvoista yksilöistä koostuvalle porukallekin käydä hullusti. Mutta siitä lisää joskus muulloin ja jossain aivan muussa viestiketjussa, nyt sanon vain että kokemaan kannattaa tulla, hauskaa Sotahuuto 2006:ssa tulee olemaan. :D
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
Ketku
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 1097
Liittynyt: Sunnuntai, 26.02.2006 23:31
Paikkakunta: Hämeenlinna / Tampere

Viesti Kirjoittaja Ketku » Lauantai, 15.04.2006 18:09

Itse ainakin olen sitä mieltä, että olkoon kuinka monta hyvää tahansa, niin paras pitää aina yrittää ja sitten lähtee katsomaan kuinka pitkälle se riittää. Eniten tietenkin harmittaa se että sieltä saattaa poistua porukkaa lauantai-iltana. Tämähän jättää ryhmienjohtajat aika ikävään tilanteeseen, kun pitäisi koittaa jostain koota se ryhmä taistelemaan ja edustamaan omaa juokkoaan. No toivotaan että näin ei pääse käymään.
Älä selitä, siten et voita ainakaan.
Avatar
alqua
Soturi
Viestit: 39
Liittynyt: Torstai, 20.04.2006 23:07
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja alqua » Torstai, 20.04.2006 23:43

tifa- kirjoitti:Minäkin taidan tuohon "naaras"-kategoriaan sijoittaa itseni.. Kuulostaa siltä, että olemme hyvin edustettuina näinkin miehisessä tapahtumassa, mitä nyt näitä viestejä lueskelin. :)
Se on tosiaan ihan ilahduttava tieto, ettei tarvitse yksinään haistella miehisen urhouden tuoksuja. Kyllä heikommallakin sukupuolella riittää tahtoa lähteä mukaan... :)
Avatar
Pimeyden Ritari
Kreivi
Viestit: 441
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 10:02
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pimeyden Ritari » Perjantai, 21.04.2006 19:56

Mutta meidän karismamme suorastaan jyrää nuo haisevat, brutaalit barbaarit, jotka ajattelevat vain... tiedätte kyllä mitä.

Meillä on omat naiselliset keinomme pärjätä isoille köriläille.
Avatar
Grislan
Paroni
Viestit: 178
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 17:29
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Grislan » Maanantai, 24.04.2006 15:27

Meillä on omat naiselliset keinomme pärjätä isoille köriläille.
Epäreilua...naiset suunnittelevat ilmiselvästi paljastelevansa itseään ja kiinnittävänsä vastustajien (ja ehkä omienkin!) huomion t..eiku itseenä! Mä en ala.
Härifrån tvättas!
Bianco
Ritari
Viestit: 77
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 18:47
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Bianco » Maanantai, 24.04.2006 16:16

Ja jos täällä ruvetaan suunnittelemaan jotain keltit vs. naiset itsensäpaljastelukilpailuja, niin minen kyllä tule! :roll:
Let others rise
To take our place
Until the earth is free!
Avatar
Wizzyli
Herttua
Viestit: 632
Liittynyt: Perjantai, 24.03.2006 23:48
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wizzyli » Maanantai, 24.04.2006 16:45

Bianco kirjoitti:Ja jos täällä ruvetaan suunnittelemaan jotain keltit vs. naiset itsensäpaljastelukilpailuja, niin minen kyllä tule! :roll:
Kukin tavallaan. Kelttien idea tosin ei olle niinkään kiinnittää huomiota itseensä (vaikka niin saattaa käydäkin), vaan pikemminkin kääntää huomio toisaalle.
Kuva ALL HAIL MIGHTY CELESTIAL
Avatar
SaunaChum
Kersantti
Viestit: 47
Liittynyt: Keskiviikko, 01.02.2006 10:56
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja SaunaChum » Torstai, 27.04.2006 12:39

Keskustelun taso on täälläkin noussut huippuunsa.
Kelttien itsensäpaljastelutaktiikka voi tietenkin herättää vihollisriveissä kauhunsekaisia reaktioita, mutta huono puoli on että näin tapahtuu myös luultavimmin omissakin riveissä. Että ehkä ne voisi jättää väliin :wink:

Naisille annan täysin vapaat kädet toimissaan, kyllähän kauniit neidot saavat miehen puolustamaan omaa maataan entistä kovempaa :twisted:
-Maikkeli-
Kreivi
Viestit: 319
Liittynyt: Keskiviikko, 08.02.2006 22:32
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Maikkeli- » Torstai, 27.04.2006 16:57

Mutta myös vihollisen hyökkäämään puolustavien sotureiden kimppuun naishuumassa. :wink:
Mutta noh... toivoa saattaa etteivät siilinjärveläiset tee dejá vui.ta.
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Torstai, 27.04.2006 17:28

-Maikkeli- kirjoitti:Mutta myös vihollisen hyökkäämään puolustavien sotureiden kimppuun naishuumassa. :wink:
Mutta noh... toivoa saattaa etteivät siilinjärveläiset tee dejá vui.ta.
Nyt jätkät ihan rauhassa. Ja pöljänpuhuminen seis, ei täällä kuitenkaan olisi ihan kaikkia naisia tapahtumasta karkoittaa. Kunnoitusta siis.
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
Danzara_666
Kersantti
Viestit: 45
Liittynyt: Tiistai, 11.04.2006 08:55
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja Danzara_666 » Perjantai, 28.04.2006 10:04

lähtevät viimeistään siinä vaiheessa kun jutut jatkuvat samanlaisena livenä. Olen niin optimistinen :)
There is no gravity, the world just sucks.
Conan
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 643
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 01:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Conan » Perjantai, 28.04.2006 12:27

-Maikkeli- kirjoitti:Mutta myös vihollisen hyökkäämään puolustavien sotureiden kimppuun naishuumassa. :wink:
Mutta noh... toivoa saattaa etteivät siilinjärveläiset tee dejá vui.ta.
Siilinjärveläiset?
"Varo mäyrää."
Avatar
Keisari_P
Ylläpito
Viestit: 2524
Liittynyt: Lauantai, 28.01.2006 14:04
Paikkakunta: Helsinki

Naiset mukaan SH06:een

Viesti Kirjoittaja Keisari_P » Perjantai, 28.04.2006 14:23

Uskoisin kaikesta huolimatta naisten osuuden nousevan tapahtumassa vähintään 10%:iin tai jopa 20%:iin. Suurempikin osanotto olisi toivottavaa, mutta laji näyttää innostavan enemmän miespuolen edustajia.

Mitä naisten edellytykseen tapahtumassa pärjäämiseen tulee, en usko että sukupuolella on oleellista merkitystä. Nopsku (6vuoden kokemuksella) ainakin on aivan minun veroiseni bofferoija eikä naapurin 10-vuotias poika edes uskalla otella häntä vastaan kun "se lyö niin kovaa". :) Laji sopii kyllä hyvin aloittelijoikin, mutta suosittelen varsinkin aloittelijoille kypärää joka suojaa pärstän. Kokemuksen karttuessa ymmärtää myös itse paremmin varautua koviin pääosumiin käyttämällä kypärää. Havaintojeni mukaan kypärää yleisimmin käyttääkin juuri erittäin kokeneet boffaajat joille on jo ehtinyt muutaman kerran tulla kova isku päähän. Vahinkoja taasen mielestäni eniten sattuu melko kokeneille boffaajille jotka omiin kykyihinsä luottavaisina uskaltautuvat ilman suojuksia vaikeisiin tilanteisiin.

Mikäli perjantain tanssit saadaan aikaiseksi (ja miksi ei saataisi), olisi kerrankin tilanne niin harvinaislaatuinen, että miespuolisia tanssijoita olisi varmaankin naisia enemmän (vaikka suurinta osaa miehistä tanssi ei kiinostaisikaan).
Avatar
alqua
Soturi
Viestit: 39
Liittynyt: Torstai, 20.04.2006 23:07
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja alqua » Perjantai, 28.04.2006 14:28

Onpahan naisilla sitten enemmän partnerivaihotehtoja, eikä tule varmaan hetkeäkään kun täytyisi seistä seinäkukkasena... :D
Kuullostaa kaiken kaikkiaan hauskalta, pistäkää hommalle pyörät alle.
"The cynic knows the price of everything and the value of nothing."
-Oscar Wilde
-Maikkeli-
Kreivi
Viestit: 319
Liittynyt: Keskiviikko, 08.02.2006 22:32
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Maikkeli- » Perjantai, 28.04.2006 15:14

Conan kirjoitti:Siilinjärveläiset?
Muistelisin että iso osa KuoLasta olisi Siilinjälveltä. En nyt aivan vama ole. Viisaampi kertoo.
Conan
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 643
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 01:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Conan » Perjantai, 28.04.2006 17:09

-Maikkeli- kirjoitti:
Conan kirjoitti:Siilinjärveläiset?
Muistelisin että iso osa KuoLasta olisi Siilinjälveltä. En nyt aivan vama ole. Viisaampi kertoo.
Ei ole kuin pari jamppaa Siilinjärveltä. Sitä paitsi tällä kertaa me ollaan suoraselkäisiä teutoneita.
"Varo mäyrää."
-Maikkeli-
Kreivi
Viestit: 319
Liittynyt: Keskiviikko, 08.02.2006 22:32
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Maikkeli- » Perjantai, 28.04.2006 21:43

Asia selvä. Iso virhe asuinpaikassa. Minun moka.
No pystyyhän sitä muustakin vitsiä vääntämään kuin moraalista...
"NAPOLIII!"
Avatar
vesmurmel
Paroni
Viestit: 153
Liittynyt: Maanantai, 03.04.2006 15:28
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja vesmurmel » Lauantai, 29.04.2006 10:06

Voi että, ny tais lohjeta, hihhih.
Miust o just siistii jos joku flikka larppaa ja viel tulee tommosee mättö tapahtumaa mukaa. Semmosil ei voi muut ku hattuu nostaa, ainaki miu mielest :P
Kyl täälpäi mei porukas yks tyttö myös todel innokkaast huitelee ja hihhuloi, vissii tulee mukaa sotahuutoo mukaa.
Kuha ei anna armoo, ku toine on tyttö. Oon semmosiaki tapauksii nähnynnä, mut mie en armoa anna, eik lirise yhtää tytöille eik pojillekkaa, hahaa :twisted:
Hmm...
Kehvo
Paroni
Viestit: 234
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 20:28
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kehvo » Lauantai, 06.05.2006 21:01

Meidän larppaus porukan hurjin soturi oli joskus naaras, joka usein teurasti äijiä kasoittain ihan yksinään. Kerran väijytti yksin kuusi miestä, joista vain yksi onnistui pakenemaan kauhuissaan metsään. Omasta kokemuksesta voin siis sanoa, että ei kannata aliarvioida naisten taistelutaitoja.
Bianco
Ritari
Viestit: 77
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 18:47
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Bianco » Lauantai, 06.05.2006 22:34

Kehvo kirjoitti:Meidän larppaus porukan hurjin soturi oli joskus naaras, joka usein teurasti äijiä kasoittain ihan yksinään. Kerran väijytti yksin kuusi miestä, joista vain yksi onnistui pakenemaan kauhuissaan metsään.
No joo, tuosta voisi ottaa tavoitetta itsellekin. :) Vielä ei ihan taidot riitä.
Let others rise
To take our place
Until the earth is free!
Avatar
Korinttolainen
Soturi
Viestit: 22
Liittynyt: Perjantai, 19.05.2006 00:46
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Korinttolainen » Perjantai, 19.05.2006 05:36

Olen tyttö ja tykkään boffaamisesta. Tämä seikka ei ole koskaan ollut mikään mediaihme, eikä niin pidä ollakaan. Minusta on typerää sekä miehiltä että naisilta tuudittautua siihen ajatukseen, että tytöt ovat ja myös saavat olla "huonompia" mättämisessä kuin pojat ja "kestävät" raisumpaa meininkiä jotenkin vajaammin. Näin ei nimittäin oikeasti ole. Tai jos onkin, niin ainoastaan juuri niin kauan kuin ajatellaan, että tyttöjen ei edes tarvitse uskaltaa antaa tai ottaa vastaan kunnon iskuja. Kuka siinä sitten rupeaa kehittymään ja harjoittelemaan ajatuksen kanssa.

Ja muutenkin, erityistarkkailuin kohteena oleminen olisi jotenkin tosi ärsyttävää. :D Meinaan, tosi liikuttavaa näin ajatuksen tasolla jos omat pojat sitten tilanteessa suojelisivat minua ihanaa neitokaista kaikelta vaaralta syöksyen itse epäröimättä omaan tuhoonsa, mutta tytöt voi nauttia rajusta ja lievän väkivaltaisesta adrenaliiniurheilusta siinä missä pojatkin, ja minä maksan osallistumismaksuni täysipainoisesta mätöstä. Thank God nämä ovat maahinkaisella jo suurimmaksi osaksi unohtaneet, että koskaan minut naisena näkivätkään

Ja hei älkää viitsikö minä ainaki tykkäsin Kuolan kaartista! hihi pervoja setiä <3
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Keskiviikko, 24.05.2006 22:38

vesmurmel kirjoitti:Voi että, ny tais lohjeta, hihhih.
Miust o just siistii jos joku flikka larppaa ja viel tulee tommosee mättö tapahtumaa mukaa. Semmosil ei voi muut ku hattuu nostaa, ainaki miu mielest :P
Kyl täälpäi mei porukas yks tyttö myös todel innokkaast huitelee ja hihhuloi, vissii tulee mukaa sotahuutoo mukaa.
Kuha ei anna armoo, ku toine on tyttö. Oon semmosiaki tapauksii nähnynnä, mut mie en armoa anna, eik lirise yhtää tytöille eik pojillekkaa, hahaa :twisted:
Juuh sanoo hemmo, joka viime vuonna oli mukana siinä naisen kaappauksessa :twisted:

"Olen tyttö ja tykkään boffaamisesta. Tämä seikka ei ole koskaan ollut mikään mediaihme, eikä niin pidä ollakaan. Minusta on typerää sekä miehiltä että naisilta tuudittautua siihen ajatukseen, että tytöt ovat ja myös saavat olla "huonompia" mättämisessä kuin pojat ja "kestävät" raisumpaa meininkiä jotenkin vajaammin. Näin ei nimittäin oikeasti ole. Tai jos onkin, niin ainoastaan juuri niin kauan kuin ajatellaan, että tyttöjen ei edes tarvitse uskaltaa antaa tai ottaa vastaan kunnon iskuja. Kuka siinä sitten rupeaa kehittymään ja harjoittelemaan ajatuksen kanssa.

Ja muutenkin, erityistarkkailuin kohteena oleminen olisi jotenkin tosi ärsyttävää. :D Meinaan, tosi liikuttavaa näin ajatuksen tasolla jos omat pojat sitten tilanteessa suojelisivat minua ihanaa neitokaista kaikelta vaaralta syöksyen itse epäröimättä omaan tuhoonsa, mutta tytöt voi nauttia rajusta ja lievän väkivaltaisesta adrenaliiniurheilusta siinä missä pojatkin, ja minä maksan osallistumismaksuni täysipainoisesta mätöstä. Thank God nämä ovat maahinkaisella jo suurimmaksi osaksi unohtaneet, että koskaan minut naisena näkivätkään

Ja hei älkää viitsikö minä ainaki tykkäsin Kuolan kaartista! hihi pervoja setiä <3"

No kyllähän sitä nyt jokaisen herrasmiehen omaa tuntoa soimaa, jos on oma isku osunut mujakasti vastakkaisen sukupuolen edustajaan :?
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Avatar
Korinttolainen
Soturi
Viestit: 22
Liittynyt: Perjantai, 19.05.2006 00:46
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Korinttolainen » Keskiviikko, 24.05.2006 23:55

Misumasu kirjoitti: No kyllähän sitä nyt jokaisen herrasmiehen omaa tuntoa soimaa, jos on oma isku osunut mujakasti vastakkaisen sukupuolen edustajaan :?
Voih ._. mitä voin tohon sanoo, ei herrasmiehen elkeisiin voi enää vastata millään protestilla :D mut älä suotta hätäänny kyllä vissiin jos tyttö meinaa lähtee tollaseen mukaan niin saakin tottua vähän. boffereissa on kato sellanen idea et ei oikeesti satu juu nou, jos pelaa sääntöjen mukaan
Avatar
tiarAnon
Sotalordi
Viestit: 1379
Liittynyt: Torstai, 23.02.2006 14:47
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tiarAnon » Torstai, 25.05.2006 11:21

Se on jännä juttu, että kun tekee jotain herrasmiesmäisyyden tai ritarillisuuden nimiin, se on vain ihanaa, mutta jos sen tekee puhtaasti sovinismista, niin mies on sika... :wink:
It'll be awesome.
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”