Mitä sellaista tuli tapahtumassa tehtyä, joka nyt hävettää?

Yleistä keskustelua liittyen Sotahuutoon.
Avatar
Nevechoirwen
Kapteeni
Viestit: 120
Liittynyt: Torstai, 04.05.2006 15:21
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Nevechoirwen » Tiistai, 18.07.2006 21:08

Hävettää vähän, kun en saanut paljon aikaan missään skenaariossa :roll: , kunhan juoksin mukana ja tein, mitä ehdin ennen kuolemaani. Ehkä ensi vuonna olen tehokkaampi.
Ja se että pamautin yhtä Saulkrastilaista selkään, vaikka samalla puolella olimme. Pahoitteluni.
Viimeksi muokannut Nevechoirwen, Torstai, 20.07.2006 21:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-Maikkeli-
Kreivi
Viestit: 319
Liittynyt: Keskiviikko, 08.02.2006 22:32
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Maikkeli- » Tiistai, 18.07.2006 22:28

Mutta älkää surko, Kuolan lipunkantajapappi voi varmaan antaa teille synninpäästln kaikista noista mokista... :wink:
Itse en muista kummoisempia mokia itseltäni (mutta kyllä, niitä taisi tulla pari tehtyä).
Kyllä minä jonkun mokan vielä keksin... kyllä minä...
Conan
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 643
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 01:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Conan » Tiistai, 18.07.2006 23:11

-Maikkeli- kirjoitti:Mutta älkää surko, Kuolan lipunkantajapappi voi varmaan antaa teille synninpäästln kaikista noista mokista...
Karhunaali...
"Varo mäyrää."
Avatar
MrBigMr
Sotalordi
Viestit: 1085
Liittynyt: Torstai, 01.06.2006 11:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MrBigMr » Tiistai, 18.07.2006 23:58

Piispa Karhumus sez:
"10 Ave Mariaa per moka ja muutama anepullo ohrapirtelöä uhrattuna bannerille St. Sandelsin silmien alla"
Beatings will stop once morale improves.
tinkle
Nostoväki
Viestit: 9
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 22:13
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tinkle » Torstai, 20.07.2006 20:16

Mä kettuilin Possuille useammassakin kohtaa skenaarioiden välissä jotain tyyliin "koittakaas nyt tekin pysyä elossa" jne. Oikeasti se oli ihan hyväntahtoista läppää jouselta jouselle, ja uskoisin että myös arvon Karjut ymmärsivät tämän. Jos kuitenkin sattui niin etteivät, niin pahoittelut, en tarkoittanut sillä ketään loukata.

Todellisuudessa kyllä ihailin Karjuja ja on tosi harmi ettei päästy kertaakaan samalle puolelle. Seuraavassa SH:ssa pidän kyllä huolen siitä että päästään edes kerran samalle puolelle Karjujen kanssa. (Sijoitun Herra Iso Herra Ascenin välittömään läheisyyteen järjestäjäporukassa ;))
Avatar
tiarAnon
Sotalordi
Viestit: 1379
Liittynyt: Torstai, 23.02.2006 14:47
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tiarAnon » Torstai, 20.07.2006 20:22

Ärähdin turhan ehkä turhan pahasti jollekin maahinkaiselle Risk-skenaariossa tämän saatua nuolesta silmäänsä. Ärsytti sillon, kun heppu jäi vielä riviin olemaan tiellä, mutta olisi siitä asiallisemminkin voinut huomauttaa. Tämä nyt jäi mieleen, kyllä sitä paljon muutakin tuli mokailtua. Anteeksi kollektiivisesti kaikesta.
It'll be awesome.
Avatar
Beatific
Kuningas
Viestit: 2797
Liittynyt: Keskiviikko, 05.07.2006 09:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Beatific » Torstai, 20.07.2006 22:24

Hätäilin ja tapoin pienikokoisen Ruttolaisen (omalla puolella) pistämällä kevyesti selkään lauantain vikassa skenussa.

Mutta karman laki hoiti homman kotiin, ja vain muutamaa hetkeä myöhemmin Saulkrastilainen tappoi minut (kun olin ääneen iloinnut elossa oloani :-)
Assassiini skeittaa Kartanolinnan mailla ympäri vuoden
Avatar
Pimeyden Ritari
Kreivi
Viestit: 441
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 10:02
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pimeyden Ritari » Lauantai, 22.07.2006 18:58

tinkle kirjoitti:Todellisuudessa kyllä ihailin Karjuja ja on tosi harmi ettei päästy kertaakaan samalle puolelle. Seuraavassa SH:ssa pidän kyllä huolen siitä että päästään edes kerran samalle puolelle Karjujen kanssa. (Sijoitun Herra Iso Herra Ascenin välittömään läheisyyteen järjestäjäporukassa ;))
Näin imartelevan anteeksipyynnön jälkeen tuskin kukaan Possukoista on sinulle kiukkuinen. ;) Noo... Otimme kaiken vittuilun leikillä. Ainakin minä.

Itse pahoittelen eräässä kenttätaistelussa (taisi olla näitä merkityksettömiä iltakahakoita, jossa Possut änkesivät keskelle etulinjaa ja lähtivät itsemurharynnäkköön) tekemääni turhan kovaa rynnistystä. Juoksin varsin lujaa päin vastustajani kilpimuuria. Liian lujaa... :oops:
Tosin sain rangaistukseni välittömästi kompastuessani johonkin tuiskahtaen polvilleni.
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Sunnuntai, 23.07.2006 22:00

Eniten varmaan itseä hävettää, kun en mennyt tappelemaan 1v3, kun toimin viimeisessä skenaariossa tiedustelijana. Siinä oli vastassa 2 soturia ja se veteraani jousimies (kaikki kunnia hänelle!), siinä sitten seisoskeltiin jaherjauksia jaeltiin.. Olisi voinut kenties (kun he olivat hieman erossa) tapella yksitellen, mutta ei ollut tarpeeksi uskallusta.. No toivottavasti ensivuonna tapaamme ja tappelemme :wink:

P.S Oli muuten ihan refleksi torjunta se ainut nuoli :lol: :oops:
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Taalapörriäinen
Kapteeni
Viestit: 127
Liittynyt: Keskiviikko, 22.03.2006 19:15
Paikkakunta: Polvijärvi

Viesti Kirjoittaja Taalapörriäinen » Sunnuntai, 23.07.2006 22:06

Ja minä oisin voinut tulla apuun siinä, sillä satuin paikalle, mutta kuten olimme ryhmän kanssa päättäneet, ei lähdetä hakemaan henk. koht. glooriaa ja tapattamaan itseämme... Jos Misumasu muistaa olin se Mantulainen joka seurasi sivummalta sitä uhoa...! :)
Jos vanhempasi eivät pystyneet saamaan lapsia, on hyvin todennäköistä, ettet sinäkään saa.
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Sunnuntai, 23.07.2006 22:09

Taalapörriäinen kirjoitti:Ja minä oisin voinut tulla apuun siinä, sillä satuin paikalle, mutta kuten olimme ryhmän kanssa päättäneet, ei lähdetä hakemaan henk. koht. glooriaa ja tapattamaan itseämme... Jos Misumasu muistaa olin se Mantulainen joka seurasi sivummalta sitä uhoa...! :)
Juu kyllä siellä joku Mantulainen taisi vipeltää, kyllä taisin hihkaista, että oltaisiin kahteen pekkaan lahdattu nuo, mutta ei sitten :?

Noo, eipä tullut kuoltua, ja sai (HÖM) arvokasta tietoa mistä tulee ja minkä verran..
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Taalapörriäinen
Kapteeni
Viestit: 127
Liittynyt: Keskiviikko, 22.03.2006 19:15
Paikkakunta: Polvijärvi

Viesti Kirjoittaja Taalapörriäinen » Sunnuntai, 23.07.2006 22:48

Minä siitä lähdinkin vipeltämään kertomaan pääjoukoille siitä miten puola-liettuan 3/4 armeijasta oli tulossa meidän pitämää lippupistettä kohti!! Ja kyllähän meidät sitten lahdattiin...
Jos vanhempasi eivät pystyneet saamaan lapsia, on hyvin todennäköistä, ettet sinäkään saa.
Avatar
Morhgoz
Paroni
Viestit: 186
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 10:40
Paikkakunta: Hiidensalmi

Viesti Kirjoittaja Morhgoz » Tiistai, 25.07.2006 16:29

kylläpäs tiällä surraan kuin kissa kaatunut maetovatia... Mitä mitä mitä..?

Itse tapoin vahingossa tai varmuuden vuoksi useita liittolais -palkkasotureita, tapatin/uhrasin muitten komppanjoitten kilvenkantajia surutta säilyäkseni hengissä tai suojellakseni linjaa, näytin karvaista persettäni koko vihollisen armeijalla useaan otteeseen ja irstailin julkisesti. Mutta anteeksi en pyytele, vaan muistelen menneitä partaani myhäillen... :wink:
Tärkeintä ei ole voitto vaan mahdollisimman iso kasa verisiä kalloja...
...vaikka omia, jos ei muita...

O ksei angellein lakedaimonios hoti tede
keimatha tois remasi peithomenoi
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Tiistai, 25.07.2006 16:34

Morhgoz kirjoitti:kylläpäs tiällä surraan kuin kissa kaatunut maetovatia... Mitä mitä mitä..?

Itse tapoin vahingossa tai varmuuden vuoksi useita liittolais -palkkasotureita, tapatin/uhrasin muitten komppanjoitten kilvenkantajia surutta säilyäkseni hengissä tai suojellakseni linjaa, näytin karvaista persettäni koko vihollisen armeijalla useaan otteeseen ja irstailin julkisesti. Mutta anteeksi en pyytele, vaan muistelen menneitä partaani myhäillen... :wink:
Kyllä tuo sun allekirjoitukses osuu aivan oikeaan :D
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Avatar
Morhgoz
Paroni
Viestit: 186
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 10:40
Paikkakunta: Hiidensalmi

Viesti Kirjoittaja Morhgoz » Sunnuntai, 30.07.2006 19:36

Jep. Ainakin se ylempi virke...
Tärkeintä ei ole voitto vaan mahdollisimman iso kasa verisiä kalloja...
...vaikka omia, jos ei muita...

O ksei angellein lakedaimonios hoti tede
keimatha tois remasi peithomenoi
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”