Lempipaikkasi taistelussa

Yleistä keskustelua liittyen Sotahuutoon.
Avatar
s_kettu
Paroni
Viestit: 180
Liittynyt: Keskiviikko, 01.03.2006 23:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja s_kettu » Maanantai, 03.07.2006 16:51

Kyllä noi kamikazetkin voi toimia itse pääsin viime vuonna siltatyönnössä vaitustajien rivin läpi kusettamatta :twisted:
Notre victoiries écrasantes sont incessant.
JP
Paroni
Viestit: 157
Liittynyt: Keskiviikko, 08.03.2006 19:31
Paikkakunta: vihtavuori

Viesti Kirjoittaja JP » Maanantai, 03.07.2006 22:54

s_kettu kirjoitti:Kyllä noi kamikazetkin voi toimia itse pääsin viime vuonna siltatyönnössä vaitustajien rivin läpi kusettamatta :twisted:
En usko.
Räyh!
Avatar
s_kettu
Paroni
Viestit: 180
Liittynyt: Keskiviikko, 01.03.2006 23:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja s_kettu » Maanantai, 03.07.2006 23:09

Niin kumminkin kävi :D olin itsekkin niin yllättynyt että en heti tiennyt mitä tehdä tapoin sitten pari vastaan tulijaa ja kuolin pois :(
Notre victoiries écrasantes sont incessant.
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Tiistai, 04.07.2006 08:26

s_kettu kirjoitti:Niin kumminkin kävi :D olin itsekkin niin yllättynyt että en heti tiennyt mitä tehdä tapoin sitten pari vastaan tulijaa ja kuolin pois :(
Kaveri pääsi vastustajan linjan taakse jotenkin ryömimällä eikä kukaan tajunnut mitä tapahtui. Sitten kun se huomas mitä tapahtu se sano "Hei mä oon vielä elossa" tms. ja se tapettiin heti. Mahtoko potuttaa?


-a
Taalapörriäinen
Kapteeni
Viestit: 127
Liittynyt: Keskiviikko, 22.03.2006 19:15
Paikkakunta: Polvijärvi

Viesti Kirjoittaja Taalapörriäinen » Tiistai, 04.07.2006 11:38

Ehkäpä s_kettu tarkoittaa sitä että pääsi vastustajan parin ensimmäisen rivin ohi, tappoi pari katolilaista ja kuoli! tuskinpa kukaan koko joukon läpi pääsee, se on jo mahdoton tehtävä...
Jos vanhempasi eivät pystyneet saamaan lapsia, on hyvin todennäköistä, ettet sinäkään saa.
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Tiistai, 04.07.2006 11:48

Taalapörriäinen kirjoitti:Ehkäpä s_kettu tarkoittaa sitä että pääsi vastustajan parin ensimmäisen rivin ohi, tappoi pari katolilaista ja kuoli! tuskinpa kukaan koko joukon läpi pääsee, se on jo mahdoton tehtävä...
Kyllä sen tiedän, mutta ei se läpiajo mahdotonta ole. Jos tulee mättöä ei tiedä kuka on oma ja vastustajat luulee että vihollinen on oma joka koittaa päästä turvaan. Kaverilla oli kilpi pään yläpuolella ja meni kiltisti vihollisten ohi, eli selkään asti.

Siltatyönnössähän on sekoitetut joukkueet, minkä takia omia ei voi aina tunnistaa, mutta myönnän, että jotain samantapaista tapahtuu kerran miljoonassa, eli Sotahuuto 2076:ssa.


-a
Avatar
s_kettu
Paroni
Viestit: 180
Liittynyt: Keskiviikko, 01.03.2006 23:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja s_kettu » Tiistai, 04.07.2006 12:07

Ihan koko joukon selkään pääsin tapoin pari matkalla ja olin tosiaan niin ihmeissäni että sain vaan pari tapettua niitä jotka tuli respaamasta :D Mutta kyllä sitä ennen ja jälkeen tuli pari kertaa kuoltua :wink:
Notre victoiries écrasantes sont incessant.
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Tiistai, 04.07.2006 17:06

s_kettu kirjoitti:Ihan koko joukon selkään pääsin tapoin pari matkalla ja olin tosiaan niin ihmeissäni että sain vaan pari tapettua niitä jotka tuli respaamasta :D Mutta kyllä sitä ennen ja jälkeen tuli pari kertaa kuoltua :wink:
Äh, väki varmaankin on luullut sinua kuolleeksi eikä lyönyt sinua kohteliaisuuttaan! Tämä on tahaton variantti pahamaineisesta pygmihyökkäyksestä! :shock:

(Pygmihyökkäyksessä seisotaan kuolleiden joukossa tai muuten kuljeskellaan muuten vain rennon poissaolevan näköisesti ja yllättäen hyökätäänkin vastustajan kimppuun tämän jo laskettua puolustuksensa koska lähellä on vain kuukahtaneita vastustajia. Mainetta ja kunniaa pygmihyökkäyksellä ei saa mutta se on helppo tapa teloa pahatkin vastustajat.)

Mutta takaisin asiaan, eipä voi soolomölöberserkkausta tankkiriviä vastaan juuri suositella. Ja tankkirivissä on mukava olla kun sellaista yritetään, saa harrastaa puoli-ilmaista telomista.

Suosittelen kaikille teutonitovereilleni mieluummin ylivoimalla lyömistä kuin yksin ylivoimaa päin rynnimistä. Ja polakeille sitten päinvastoin, miäletöntä sooloilua vain joka iikka. :wink:
Viimeksi muokannut JonTzu, Keskiviikko, 05.07.2006 01:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Keskiviikko, 05.07.2006 13:08

On perseestä hyökätä sillein kuolleiden seasta. Kaikki kuolleet _selvästi_ merkki päälle ja muita lyödään.
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”