Lempipaikkasi taistelussa

Yleistä keskustelua liittyen Sotahuutoon.
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Lempipaikkasi taistelussa

Viesti Kirjoittaja Archibald » Tiistai, 27.06.2006 11:07

Olen huomannut, että viihdyn yllättävän hyvin ihan keskellä eturintamaa kun käytän kilpeä. Se on kuin myrskyn silmässä; tuntuu siltä, että pahimmat iskut ovat pikkaisen sivulla. Kuitenkaan ei tarvitse etsiä mättöä ja pitää olla varovainen koko ajan. Keskellä rintamaa näkee oikeasti kuinka hyvä on ja miten taktiikat toimii.

Joku taasen viihtyy sivuilla sniikkaamassa selkään tai toisessa rivissä keihään kanssa kun saa olla vähän turvaväliä. Miten on, missä viihdyt? Missä tunnet väkivallan parhaimmillaan?


-a
Avatar
BlueSkie
Herttua
Viestit: 862
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 19:25
Paikkakunta: Kuopio

Re: Lempipaikkasi taistelussa

Viesti Kirjoittaja BlueSkie » Tiistai, 27.06.2006 13:44

Archibald kirjoitti:Missä tunnet väkivallan parhaimmillaan?
Minun paikkani on eturintaman reunassa. Siellä sitä väkivaltaa saa osakseen oikein reippahasti, kun olet linjan viimeinen raskaasti varusteltu ritari ja kevyet herhiläiset päättävät lähteä kiertämään sinua yht'aikaa muutaman samanlaisen puskiessa päälle edestäpäin. Ei tarvitse kahdesti miettiä mitä tekee, täytyy vaan pyrkiä selviämään hengissä ja viedä mahdollisimman monta vihulaista hautaan ennen omaa kuolemaa.
"Pointy thing in squishy bits makes splodgy mess."
Avatar
Azor
Ylläpito
Viestit: 1442
Liittynyt: Keskiviikko, 25.01.2006 03:44
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Azor » Tiistai, 27.06.2006 13:53

Viihdyn sivustassa, josta voin yrittää rynnäköidä vihollisen selustaan. Eturintaman linjassa on toki myös ihan mukavaa, mutta siinä ainoa valttini, eli nopeus, ei tule oikein esiin. En myöskään tahdo enää käyttää kilpeä, joten etulinja ei ole minulle paras paikka.
Avatar
tiarAnon
Sotalordi
Viestit: 1379
Liittynyt: Torstai, 23.02.2006 14:47
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tiarAnon » Tiistai, 27.06.2006 13:59

Olen mieluiten siinä Archibaldin vieressä, vähän keskustassa sivussa jakamassa varomattomille opetusta. Toinen lempparipaikka on sivustassa hakemassa avoimia kylkiä.
It'll be awesome.
Smithy
Sotilasmestari
Viestit: 92
Liittynyt: Maanantai, 15.05.2006 21:43
Paikkakunta: Suonenjoki

Viesti Kirjoittaja Smithy » Tiistai, 27.06.2006 14:47

Minä henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä että paraspaikka siellä on istua kaikkien takana hörppimässä kahvimukillista ja odottaa tilastotietoja...

Ison kilven takia keskellä rintamaa suojaamassa takana olevia keihäitä raskaalla panssaroinnilla ja sillä kilvellä.
Ei taidolla eikä tyylillä, vaan ylivarustelulla.

Allekirjoittanut hän joka kuolee helteeseen.
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Tiistai, 27.06.2006 16:10

No ajattelin mennä siihen rintaman keskelle ja ottaa mahdollisimman paljon taistelukontaktia mahdollisimman pitkään, kiitos vain. Jos vastustaja voisi tulla vaikka parikertaisella ylivoimalla niin ei loppuisi tekeminen kesken. Ja pakko kai sitä on lopulta mennä sinne missä vihua piisaa, tuskin ne kaikki kävelevät vapaaehtoisesti kohdalle kolkattavaksi. Tappelemaanhan sitä on tultu ja missäs sitä niittää jos ei siellä missä väkeä on? :lol:
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
Keisari_P
Ylläpito
Viestit: 2524
Liittynyt: Lauantai, 28.01.2006 14:04
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keisari_P » Tiistai, 27.06.2006 16:31

Kilven kanssa olen mieluiten kolaamassa reunoja. Keihään kanssa luonnollisesti keskellä kilpien suojaamana. Jos olen päätynyt kilven kanssa keskelle, on varmaankin ollut tarkoitus rynnäköidä keskeltä läpi.

Ennalta sovitut taktiikat ja niiden toteutuminen takaa ainakin minulle parhaan boffausnautinnon. Taktikointi toimii parhaiten saatto ja kohteen valtaus skenaarioissa.

Itse pidän ylivoimaa vastaan taistelemisesta. Taistelu on parasta kuumimmillaan.
NOPEUS JA RÖYHKEYS!
orbitti
Paroni
Viestit: 226
Liittynyt: Keskiviikko, 01.02.2006 21:25

Viesti Kirjoittaja orbitti » Tiistai, 27.06.2006 16:38

Mielestäni nautittavin paikka taistelussa on siinä vaiheessa, kun on päällehyökkäävän aallon ensimmäisten joukossa rysähtämässä vastustajan riviä päin.

Luonnollisesti tämä siis panssaroituna sekä ison kilven kanssa.

Muutenkin eturivi on "se juttu"(tm).
Avatar
Automaattinen
Komentaja
Viestit: 1605
Liittynyt: Tiistai, 14.02.2006 23:00
Paikkakunta: Mouhijärvi

Viesti Kirjoittaja Automaattinen » Tiistai, 27.06.2006 17:28

Olen siellä missä tapahtuu jos saan itse sen päättää. Jos en, olen siellä mihin minut laitetaan tekemään tapahtumia. :lol:
On mahdollista että ajattelen, näin ollen voin myös olla olemassa.
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Tiistai, 27.06.2006 20:41

Yleensä rivin päissä, jossa pääsee itse vaikuttamaan tapahtumiin jopa ratkaisevasti. Mutta kyllä se rivissäkin on ihan mukava varsiaseen kanssa, tai kilvellä suojata varsiasetta.
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Avatar
s_kettu
Paroni
Viestit: 180
Liittynyt: Keskiviikko, 01.03.2006 23:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja s_kettu » Tiistai, 27.06.2006 21:43

Mulle on aika sama missä kohtaa olen kuhan pääsen vihollisia lahtaamaan :twisted:
Notre victoiries écrasantes sont incessant.
Avatar
Grislan
Paroni
Viestit: 178
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 17:29
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Grislan » Tiistai, 27.06.2006 23:25

Tulen olemaan luultavasti vähän skenusta riippuen joko Wanainmaan kilpimuurin oikea pääty, keihäs-ukkeli kilpien takana tai berserkkeriskirmisheri kahden aseen kanssa. Näistä eniten tykkään viimeisestä...muurissa valttini (nopeus) ei oikein toimi kunnolla, kun ei ole mihin väistää.
Härifrån tvättas!
Avatar
Morhgoz
Paroni
Viestit: 186
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 10:40
Paikkakunta: Hiidensalmi

Viesti Kirjoittaja Morhgoz » Torstai, 29.06.2006 15:32

Vihollisen perspuol on kyll ihan paras, jos vaekka on piässy hiipimällä sinne suhahtammaan taekka ku vihollinen juoksoo piä kolmantena jalkana karkuun!
Tärkeintä ei ole voitto vaan mahdollisimman iso kasa verisiä kalloja...
...vaikka omia, jos ei muita...

O ksei angellein lakedaimonios hoti tede
keimatha tois remasi peithomenoi
Avatar
vesmurmel
Paroni
Viestit: 153
Liittynyt: Maanantai, 03.04.2006 15:28
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja vesmurmel » Torstai, 29.06.2006 18:59

Njaa-a kaikist paras taistelupaik jos viihyn sotatantereel... on varmast se eturintama. Mut enemmä tykkään pistää aivan hillittömän rushin vihuja koht, eli perus no-life-charge. Nois rusheis on sit sodan melskeen nopeut, jost tykkeen. Mut enemmä se eturintama käy parhain päin, karkuu juoksemine ei sovi miulle, enemmä taistele urheast loppuu saakka. :)
Hmm...
ap90
Kreivi
Viestit: 277
Liittynyt: Sunnuntai, 26.02.2006 10:31
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ap90 » Torstai, 29.06.2006 23:20

Koko taistelukenttä on Ruton leikkikenttää jossa tapetan vihollisia kuin, no kuin vihollista....

Ja jos ei löydy vihollisia niin sitten mätkitään omiamme :lol: :lol:
"Tuhat tulimmaista! Vainolainen muureilla! Rutto heittiöt vieköön!" Aku Ankka lehti nro 27 4.7.07 sivu 20, 1. ruutu
Avatar
Minardil
Herttua
Viestit: 664
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Minardil » Perjantai, 30.06.2006 14:28

Selän takana, joko oman tai vihollisen. Mielellään pitkällä ja epäreilulla astalolla varustettuna. Palkkasoturi tappelee elääkseen, ei kuollakseen.
Harhamainparvi since 2019.
Your Tapio "Tapio" Tapio is free. See him running in the distance.
Avatar
Morhgoz
Paroni
Viestit: 186
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 10:40
Paikkakunta: Hiidensalmi

Viesti Kirjoittaja Morhgoz » Perjantai, 30.06.2006 16:32

Minardil kirjoitti:Selän takana, joko oman tai vihollisen. Mielellään pitkällä ja epäreilulla astalolla varustettuna. Palkkasoturi tappelee elääkseen, ei kuollakseen.
Kahtokkees tätä äpärää! Poijjalla on oekee asenne! *selkääntaputusta*
Tärkeintä ei ole voitto vaan mahdollisimman iso kasa verisiä kalloja...
...vaikka omia, jos ei muita...

O ksei angellein lakedaimonios hoti tede
keimatha tois remasi peithomenoi
Avatar
Danzara_666
Kersantti
Viestit: 45
Liittynyt: Tiistai, 11.04.2006 08:55
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja Danzara_666 » Perjantai, 30.06.2006 19:12

minulle paras paikka on eturintaman sivulla vähän erossa muista, joku tulee aina yksin tai pienemmän porukan kanssa minua tappamaan (ihanteellisessa tilanteessa kaksintaistelu luvassa), joka on vain etu minulle. ja mitä useampi on minun kimpussani, sitä vähemmän on muiden kimpussa ja voitto todennäköisempi. Minä taistelen tiimikavereiden elossapitämisen takia.
There is no gravity, the world just sucks.
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Lauantai, 01.07.2006 12:06

Danzara_666 kirjoitti:minulle paras paikka on eturintaman sivulla vähän erossa muista, joku tulee aina yksin tai pienemmän porukan kanssa minua tappamaan (ihanteellisessa tilanteessa kaksintaistelu luvassa), joka on vain etu minulle. ja mitä useampi on minun kimpussani, sitä vähemmän on muiden kimpussa ja voitto todennäköisempi. Minä taistelen tiimikavereiden elossapitämisen takia.
Niin, vaikka yleensä olen rivissä (kts. aikaisempi viesti) kyllä sitä aina mielellään ottaa vastaan 1-muutaman hengen kanssa isojen porukoiden rinnalla. (siis taistellessa vähän sivummalla.)
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Avatar
SaunaChum
Kersantti
Viestit: 47
Liittynyt: Keskiviikko, 01.02.2006 10:56
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja SaunaChum » Sunnuntai, 02.07.2006 15:28

Jaah, kuvittelisin että se olisi siellä ensimmäistä hyökköystä seuraavassa sivustaiskussa. Elikkäs siis taisteluntuhinassa vielä tuoreita vihollisia vastaan, samalla tuhoten vihollisen moraalia sitoen joukkoa, että omat pääsee edustalta eteenpäin... Sinne vaan vihollisten keskelle kuolemaan kunnialla, toisin kuin nuo palkkasoturiroistot! :x
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Sunnuntai, 02.07.2006 21:57

ei kuolemaan kunnialla, vaan tappamaan gloorialla :wink: Ei sinne kuolemaan kannata mennä. Jos tulee noutaja, okei. Mutta ei sinne kannata kamikaze meinigillä lähteä. :roll:
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Maanantai, 03.07.2006 09:57

Kamikaze murskaa peltipurkkien moraalin jos ne luulee olevansa voittamattomia: kamikazella saa reikiä kilpimuuriin, jos osaa.


-a
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Maanantai, 03.07.2006 10:47

Archibald kirjoitti:Kamikaze murskaa peltipurkkien moraalin jos ne luulee olevansa voittamattomia: kamikazella saa reikiä kilpimuuriin, jos osaa.
Riippuu. Perinteiseen boffo-kamikazeenhan kuuluu se, ettei peltipurkin tai sen kaverin iskuja noteerata. Tällöin vaikutusta on kyllä pikemminkin ketutusindeksiin kuin taistelutahtoon. :wink:

Jos mainitusta kovapintaisesta traditiosta luopuu, ei päättömästi riviä päin rölliminen tuota muuta aukkoa kuin korkeintaan hetkellisen tankkien päästäessä raadon poistumaan taistelusta.

Tai näin ainakin viime vuonna kävi. Yksittäisten ryntäilijöiden kamikazet riviä vastaan tuottivat tulosta aivan olemattomasti jos he eivät huijanneet. Kokonaisia ryhmiäkin kamikazesi itsensä hengiltä kilpimuureja vasten ilman tulosta.

Järjestäytyneet rynnäköt puolestaan olivat aivan eri luokkaa teholtaan. Mutta ne ovatkin eri henkisiä tapahtumia.
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
JP
Paroni
Viestit: 157
Liittynyt: Keskiviikko, 08.03.2006 19:31
Paikkakunta: vihtavuori

Viesti Kirjoittaja JP » Maanantai, 03.07.2006 14:46

Eihän itsemurhaiskulla välttämättä tarkoiteta iskua jossa rynnätään silmät kiinni kilpimuuriin. Itsemurhaisku voi myös tarkoittaa, että käyttää hyväksi tilanteen jossa kuolee itse varmasti muttta saa myös jonkun vastustajan pelistä. Esimerkiksi käden tai jalan menettäneelle tämä isku voi olla jopa viisas ratkaisu. Ainakin koko puolen näkökulmasta ajatellen.
Räyh!
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Maanantai, 03.07.2006 15:27

JP kirjoitti:Eihän itsemurhaiskulla välttämättä tarkoiteta iskua jossa rynnätään silmät kiinni kilpimuuriin. Itsemurhaisku voi myös tarkoittaa, että käyttää hyväksi tilanteen jossa kuolee itse varmasti muttta saa myös jonkun vastustajan pelistä. Esimerkiksi käden tai jalan menettäneelle tämä isku voi olla jopa viisas ratkaisu. Ainakin koko puolen näkökulmasta ajatellen.
Niin no, kysehän olikin haarniskoituun muuriin hyökkäämisestä. Siinä ajassa kun soturi lyö huonommalla kädellään iskun tai könkkään yhdellä jalalla vastustajan riviä päin lyömään kerran vastustajat ovat lyöneet häntä jo viidesti. Yhdellä tappavan tarkasti osuvalla iskulla saa vaihdettua vastustajan torsopanssarin omaan nirriinsä. Ei kuulosta kovin tulosvastuulliselta ratkaisulta. :(
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”