Tanssin taitajia?

Yleistä keskustelua liittyen Sotahuutoon.
Avatar
Jesua Sukaton
Herttua
Viestit: 898
Liittynyt: Perjantai, 24.03.2006 12:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jesua Sukaton » Maanantai, 17.07.2006 21:29

Tanssit olivat kyllä todella mieluisa yllätys kun en foorumeita jaksanut selata. Kivaa oli ja kiinnostusta syntyi.
Jos Steel Panthers kiinnostaa eikä häviäminen pelotan niin laita viestiä.
t: ex Corona Muraliksen keihäsmies
Avatar
Hölö
Soturi
Viestit: 26
Liittynyt: Maanantai, 17.07.2006 10:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hölö » Tiistai, 18.07.2006 18:52

Tanssiminen oli kivaa - tosin ongelmaksi muodostui ladyjen vähyys ja etenkin se, että heti kun allekirjoittanut ehdotti suutelutanssia, osa ladyista suorastaan juoksi karkuun. Olenko mä niin pelottava? :shock: :P
Dulce et decorum, pro patria mori.
Avatar
Neya
Soturi
Viestit: 29
Liittynyt: Tiistai, 04.07.2006 14:09
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neya » Tiistai, 18.07.2006 19:02

Hehee, tämäpä allekirjoittanut juoksi heti pois, kun moista ehdotettiin. Vika ei ollut kenessäkään, siinä vaan oli juurikin hetki lähteä nukkumaan. Kukaan teistä ei oo ONNEKSI nähnyt mua aamulla väsyneenä ja kärttysenä huutamassa ihmisille ilkeyksiä. Tämän välttääkseni, otin asiakseni lähteä. Pyydän anteeksi, jos loukkasin!
mömmö kuittaa.
Avatar
Hölö
Soturi
Viestit: 26
Liittynyt: Maanantai, 17.07.2006 10:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hölö » Torstai, 20.07.2006 01:24

Setä vain kiusaa. En mä ainakaan tietääkseni siitä palkokasveja inhaloinut. Ja kyllä mä tiedän, että suutelutanssi kuulostaa tietämättömän korvaan aika...kröh...mielenkiintoiselta... :twisted:
Dulce et decorum, pro patria mori.
Avatar
tifa-
Paroni
Viestit: 153
Liittynyt: Maanantai, 30.01.2006 19:54
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja tifa- » Torstai, 20.07.2006 11:07

Tämä lady ei moista siveetöntä tanssia olisi tanssinut, oma soturini kun odotti kiltisti kotona minun palaavan sodasta! Pitäähän sitä omien urhojen puolta pitää, eikä liehakoida vieraita rivimiehiä. :wink:

Muuten kyllä tanssit olivat ihan mahtava lisä, tykkään! Ropeconissa sitten lisää oikein olan takaa. :)
Shh. Minä kasvan.
Bianco
Ritari
Viestit: 77
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 18:47
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Bianco » Torstai, 20.07.2006 11:52

Mitä meidänkin leirissä olisi sanottu, jos me oltaisiin ruvettu Maahinkaisia pussaamaan? :)

Ei vaan, oli täysin sattumaa, että tämä kyseenalaista nimeä kantava tanssi osui juuri pikku-Wanainmaalaisten nukkumaanmenoaikaan. Kiitokset kaikille sekä tanssiopista että -seurasta, eiköhän tämä tulla ottamaan 'Conissa uusiksi.
Let others rise
To take our place
Until the earth is free!
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Torstai, 20.07.2006 12:56

Vasta nyt tuli mieleen, että mutsihan soittaa oboeta (<- typosin?), ja kun se perjantain iltana meidät sinne kuskasi niin... äh antaa olla, mutta sehän on tr00 orkesterisoitin. Toivottavasti teillä oli hauskaa, vaikka en itse ollut kertaakaan katsomassa :|


-a
Avatar
Grislan
Paroni
Viestit: 178
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 17:29
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Grislan » Torstai, 20.07.2006 13:04

Archibald kirjoitti: Toivottavasti teillä oli hauskaa, vaikka en itse ollut kertaakaan katsomassa :|
Voi kuule, ei sinne katsojia olisikaan hyväksytty...mukaan sut olis revitty vaikka väkisin! Maailmassa on kolme asiaa, jotka miehen tulee osata ja ne ovat: 1. Ruoanlaitto 2. Ompeleminen 3. TANSSI

Järjestys ei ole tuo, kylläkään...

Jos noilla taidoilla ei elämässä selviä eikä saa kunnioitusta vastakkaiselta sukupuolelta, lupaan kiivetä perse eellä puuhun! (senkin olen tosin jo tehnyt...)
Härifrån tvättas!
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”