Ryhmien johtajat

Yleistä keskustelua liittyen Sotahuutoon.
Avatar
SNiLD
Ylläpito
Viestit: 399
Liittynyt: Tiistai, 24.01.2006 23:30

Ryhmien johtajat

Viesti Kirjoittaja SNiLD » Keskiviikko, 01.02.2006 02:28

Ilmoittakaa minulle (SNiLD) tai Azor:lle, jotta saatte oman ryhmän.

Omaan ryhmään voitte sitten lisätä käyttäjiä ja käyttäjät voivat pyytää jäsenyyttä. Tätä hallinnoidaan "Käyttäjäryhmät" kohdasta (Bissetuopin kuva).

Jokaiselle ryhmälle voidaan myös asettaa oma pieni banneri (logo). Tämän asettaminen onnistuu lähettämällä kuva minulle joko sähköpostissa tai irkissä (mieluummin irkissä).

Jokainen ryhmä saa myös oman alueen forumilta, jonne voi sitten ryhmän jäsenet kirjoitella. Ryhmän johtaja saa moderointioikeudet sille alueelle. On kuitenkin syytä pitää mielessä, että minä ja Azor näemme, mitä teidän ryhmäforumille kirjoitetaan. Sinne ei siis kannata mitään suuria salaisuuksia kirjoitella, jos on luottamuksen puutetta. Me ei kuitenkaan oletusarvosesti puututa/katota, mitä teette omalla alueellanne ja moderointivastuu alueesta jää lähinnä ryhmän johtajalle. Ryhmien oma alue ei näy muille kuin ryhmän jäsenille (sekä minulle ja Azori:lle).
Avatar
Keisari_P
Ylläpito
Viestit: 2524
Liittynyt: Lauantai, 28.01.2006 14:04
Paikkakunta: Helsinki

Liittykää ryhmiin.

Viesti Kirjoittaja Keisari_P » Tiistai, 28.02.2006 18:08

Nyt on foorumeilla paljon sellaisia, jotka eivät vielä kuulu mihinkään ryhmään. Ryhmän voi perustaa vaikkei varsinainen ryhmänjohtaja olisikaan. Moderaattorin oikeudet voi myöhemmin siirtää jos tarve vaatii.

Jos teillä ei ole ryhmänne logoa sopivassa digitaalisessa muodossa, voimme tehdä sen teille esim. valokuvan perusteella tai jos kuvailette millainen siitä pitäisi tulla. Esim. Maahinkaisen ja Secial Orc Servicen logot ovat Nopskun vääntämiä viimevuoden ryhmäkuvien lippujen perusteella.

Patistakaa myös toverine liittymään ryhmään, vaikkeivat he foorumeilla aikoisikaan keskustella. Näin muutkin käyttäjät voivat seurata tilanteen kehitystä.
Avatar
Kuolemanpeleko
Soturi
Viestit: 27
Liittynyt: Tiistai, 28.02.2006 17:41
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Kuolemanpeleko » Keskiviikko, 01.03.2006 17:04

Meidän ryhmän logo meillä onkin jo tiedossa ja kuvakin löytyy mutta se on Hi-Res ja otettu viiristä.Voisiko joku värkätä pikkulogon kyseisestä kuvasta meille ja laittaa tänne linkki kuvaan?Porukkamme nimeä emme vielä tiedä. http://img354.imageshack.us/my.php?imag ... eni7ss.jpg
Avatar
tiarAnon
Sotalordi
Viestit: 1379
Liittynyt: Torstai, 23.02.2006 14:47
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tiarAnon » Keskiviikko, 01.03.2006 18:21

Minä sitten rakastan näitä heraldisen kauniita viirejä.

Anteeksi. Oli pakko.
It'll be awesome.
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”