Ryhmä Rämä - Palaute
- Susikukko
- Hauhocanus
- Julius
- Sotahuuto '10 -järjestäjä
- Haltia
- Kuningas
Ja mulla on kuva siitä.Susikukko kirjoitti:Sitten et vaan osunut perille asti. Itse sain heti aamun sparrauksissa kilven reunan kasseille ja tipuin maahan sikiöasentoon.
Rämän naisetkin on miehiä!
Kiitos kaikille Rämäläisille. Teitte mun viikonlopusta aivan mahtavan!
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
- Azor
- Ylläpito
- Viesti:
[propaganda]Rämän naisetkin on miehiä!
Rämä on niin äijä, että naisillekin kasvaa parta ja munat.
[/propaganda]
http://nivaro.fi/fantasybattle | FaBa puuhamies
-
- Sotalordi
Veditte kyllä loistavasti,ei teidän selkäänkään aina oikein päässyt. Viimesessä linnassa taisi käydä keihäs säännöistä aika kuuma huuto kisa kun olin kuolleena sivusta sitä seuraamassa. Toisaalta se oli aika huvittavaa vieressä olevan silmin. Se kaveri kenellä oli musta sugarlofi hän ei tainnut aina ihan osumia tuntea mutta turha siihen on jäädä mitään huutamaan. Nooh pistetään se tappelu kiiman syyksi.
- SNiLD
- Ylläpito
Mulla on musta sugarloaf. Pahoitteluni jos en osumia huomannut. Ensikerran kun näät kaverin mustassa sugarloaffissa rämän riveistä niin lyö täysiä.JP666 kirjoitti:Se kaveri kenellä oli musta sugarlofi hän ei tainnut aina ihan osumia tuntea mutta turha siihen on jäädä mitään huutamaan. Nooh pistetään se tappelu kiiman syyksi.
- Qoshovius
- Herttua
Rämä toimi kentällä hyvin ja kohtuullisen organisoidusti. Metsässä en tainnut teitä nähdä.
Harmi, kun ei sillä Onagerilla tullut enemmän osumia kuin ne kaksi, sen verran munaa siinä laitteessa että huh.
Ei voinut teidän leirissäkään kuin ihastella niitä panssareita.
Erityiskiitos vielä Susikukolle, joka sai ohjailtua Saksalaista ritarikuntaa hyvin.
Harmi, kun ei sillä Onagerilla tullut enemmän osumia kuin ne kaksi, sen verran munaa siinä laitteessa että huh.
Ei voinut teidän leirissäkään kuin ihastella niitä panssareita.
Erityiskiitos vielä Susikukolle, joka sai ohjailtua Saksalaista ritarikuntaa hyvin.
- Pertsa^
- Herttua
Joo mutta nämä kaksi oli Bernard ja JonzuQoshovius kirjoitti:Rämä toimi kentällä hyvin ja kohtuullisen organisoidusti. Metsässä en tainnut teitä nähdä.
ei me miehistöön kuulia tuhlata
ongelma oli kanssa ettei ammuksia ollu keritty valmistaa yli 8 ja näistä puolet tais hukkua reissun aikana
ensvuonna sitten lisää kuulia tai kenties jotain ihan muuta uutta ja hienoa
- Pimeyden Ritari
- Kreivi
- Viesti:
Ymmärrän kyllä ettei kaikkea huomaa, mutta vinetänkin nyt varmasti huomatuista osumista. Esim. Ammuin rämäläistä kahdesti kypärään suoraan edestä lähietäisyydeltä. Hänen oli pakko huomata ne. Näytin vieläpä osuneeni kahdesti, mutta ei mitään reaktiota. Näitä oli enemmänkin kuinvain yksi. Erityisesti jos ampui roikkuja linjan taakse, tyyppi katseli ympärilleen huomasiko kukaan ja jatkoi taistelua. Eipä siinä, tuo tuntui olevan muillakin ryhmillä ongelmana.Azor kirjoitti: Osumien ottamattomuudesta mainittiin kerran meille jo paikan päällä. Hyvä, että sanotaan ja annetaan palautetta. Tuntuu olevaan raskaan panssarin tuottama ikuisuusongelma meille: en usko, että kukaan tietoisesti huijaa. Pidettiin palaveri ja painotettiin asiaa sekä herrasmiespeliä. Toivottavasti asiassa huomasi muutosta jo tapahtumassa.
-
- Soturi
Herätti aina vähän sellasia ajatuksia et vois ottaa pari askelta taaksepäin kun Rämä käveli vastaan. Ja omalla puolella taas hävis kaikki se pieniki epäröinti ku johdettiin hyvin ja varmasti.
Ainoo mikä oli vähän harmittavaa jossain niistä ekoissa linja mätöissä ku pääsin rämäläistä lyömään kilven yli selkään kolmeen otteeseen kohtuullisen kovaa mutta kaveri ei ilmeisesti kuollu niistä sitten. No mutta jos lähes alaston barbaari iskee nii kehtaako niitä osumiksi laskea
Ainoo mikä oli vähän harmittavaa jossain niistä ekoissa linja mätöissä ku pääsin rämäläistä lyömään kilven yli selkään kolmeen otteeseen kohtuullisen kovaa mutta kaveri ei ilmeisesti kuollu niistä sitten. No mutta jos lähes alaston barbaari iskee nii kehtaako niitä osumiksi laskea
Idiotismin riemu voitto järjestä
- Susikukko
- Hauhocanus
Et todellakaan vinetä huomatuista osumista! Ja vinetät muutenkin aivan turhaan ja huonolla asenteella, kasva vähän. Itse sain ainakin kaksi nuolta päähän ja KUOLIN! toinen ukko ketä katseli ympärilleen, ihmetteli varmaan mikä se oli? Sugarloafista näkee vain vähän ja eteen päin. Kokeillaan ensi sohussa laittaa sinulle nakkipipo ja sugarloaf päähän ja ammutaan roikkoja samalla kun taistelet linjassa, ET VARMAAN HUOMAA jos tulee ylhäältä päähän.Pimeyden Ritari kirjoitti:Ymmärrän kyllä ettei kaikkea huomaa, mutta vinetänkin nyt varmasti huomatuista osumista. Esim. Ammuin rämäläistä kahdesti kypärään suoraan edestä lähietäisyydeltä. Hänen oli pakko huomata ne. Näytin vieläpä osuneeni kahdesti, mutta ei mitään reaktiota. Näitä oli enemmänkin kuinvain yksi. Erityisesti jos ampui roikkuja linjan taakse, tyyppi katseli ympärilleen huomasiko kukaan ja jatkoi taistelua. Eipä siinä, tuo tuntui olevan muillakin ryhmillä ongelmana.
Otetaan IDV:t käyttöön niin takuulla huomaa Sain Gebun jousesta kypärääni treeneissä kun olin saatettava keskellä mellakkaa, en tuntenut mitään.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
- Luna Guardian
- Ritari
-
- Ritari
Olitte kyllä pelottava vihollinen, jonka vastaan tullessa iski yleensä äkillinen mieliteko lähteä etsiskelemään vähän kevyempää vastusta. Mieleen jäitte erityisesti linnaskenaariossa ollessanne hyökkääjien puolella: hyökkäyksenne oli visuaalisesti suoranaista elokuvamateriaalia, eikä suinkaan pelkän sotakoneen ansiosta.
Let others rise
To take our place
Until the earth is free!
To take our place
Until the earth is free!
- Azor
- Ylläpito
- Viesti:
No niin, rauhoitutaan vähän.Susikukko kirjoitti:Et todellakaan vinetä huomatuista osumista! Ja vinetät muutenkin aivan turhaan ja huonolla asenteella, kasva vähän.
Tosiaan, en edelleenkään usko että Rämästä kukaan tietoisesti huijaa, emmekä halua missään nimessä moista mainetta. Rynnäkössä, yleisessä kakofoniassa yms. ei huomaa pikkuhipsuja, tulivat ne sitten nuolista tai aseista. Ikävää, että ongelmaan ei ole oikeastaan muuta ratkaisua kuin lyödä riittävän lujaa, mikä ei auta jousiampujia tai heittokeihäilijöitä, varsinkaan roikoissa.
Ilmiö oli havaittavissa myös Vishna Ghrimillä, josta monet heitä vastaan käyneet soturit paikan päällä myös avautuivat. Myös itse useamman kuin kerran sain varmasti osuman läpi Vishnaan, mutta siinä sekasorrossa ei vihollinen huomannut raskaissa vermeissään. En pahoittanut mieltäni. Rynnäkkö on kaikkein pahin, yleensä rynnäköijä tuntuu huomaavan melko huonosti osumia, oli mistä ryhmästä ja millä panssarilla tahansa.
Oma asenteeni on, että panssaroituja täytyy yksinkertaisesti lyödä niin selvästi, kovaa ja riittävän monta kertaa, että antavat periksi.
http://nivaro.fi/fantasybattle | FaBa puuhamies
- Pimeyden Ritari
- Kreivi
- Viesti:
Susikukko: Osuman nenäsuojaan suoraan edestä huomaa, oli kypärä tai ei. Kummasti saa antaa positiivista palautetta, mutta ilmeisesti negatiivinen on kiellettyä? Hyvä jos sinä otit osumat, mutta minun ampumani ei. Tietysti teissäkin on yksilöitä, jotkut laskee jotkut ei. En epäile, etteikö suurin osa olisi jäänyt vahigossa huomaamatta, mutta valitettavasti joillakin se taisteluinto tuntui ylittävän rehellisyyden. Ja kuten sanoin, muistakin ryhmistä löytyy sellaisia.
Tarkoitukseni ei ole haukkua teitä. Itse ainakin otan negatiivisen palautteen rakentavana kritiikkinä. Toivottavasti Susikukkokin pystyy siihen.
Tarkoitukseni ei ole haukkua teitä. Itse ainakin otan negatiivisen palautteen rakentavana kritiikkinä. Toivottavasti Susikukkokin pystyy siihen.
- Susikukko
- Hauhocanus
Pimeyden Ritari kirjoitti:Tarkoitukseni ei ole haukkua teitä. Itse ainakin otan negatiivisen palautteen rakentavana kritiikkinä. Toivottavasti Susikukkokin pystyy siihen.
Susikukko kirjoitti:Huomasin sitten kun sanottiin. Pahoittelut kaikille reiluille selkään puukottajille, että en kovassa menossa aina huomaa/tunne selkä pistoja
Pystyy, jos sinä pystyt lopettamaan kun on jo kerran pahoiteltu. Ainakin minulle on pienenä opettu, että jos on kerran pyydetty anteeksi ollaan asiasta sen jälkeen hiljaa.Snild kirjoitti:Pahoitteluni jos en osumia huomannut.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
- Otus
- Herttua
Hienoa porukkaa kuten aina, loistavasti piditte linjan kasassa. Oli myös erittäin hauska taistella teitä vastaan.
Tulee aivan väkisin mieleen riskissä se kohtaus kun aivan skenaarion loppupuolella tuli vastaan taas ( ( se joku niistä tyypeistä jolla oli sugarloaf ja pitkä keihäs, siinä haastoin tavallaan häntä, ja samalla toinen leskentekijä kiertää sivusta taakse ja backstabbaa
Muuten eksyin varsin harvoin teitä vastaan (Ehkäpä onneksi? )
Ps. Kiitos lainaamistanne kilvistä jossain skenaariossa (en muista missä) kun pari teistä kavereista ryhtyi onagerin miheistöksi ja teiltä jäi kaksi kilpeä. Hemuulin kanssa nappasimme ne ja riensimme aivan eturiviin portille Viroa vastaan. Ja yllätyksksi vielä huomasin että kilven takana oli pari heittokeihästä, joita meiltäkin löytyi lähemmäs kolmeakymmentä!
Pahoitteluni siitä että meni hieman omaksi tarinaksi
Tulee aivan väkisin mieleen riskissä se kohtaus kun aivan skenaarion loppupuolella tuli vastaan taas ( ( se joku niistä tyypeistä jolla oli sugarloaf ja pitkä keihäs, siinä haastoin tavallaan häntä, ja samalla toinen leskentekijä kiertää sivusta taakse ja backstabbaa
Muuten eksyin varsin harvoin teitä vastaan (Ehkäpä onneksi? )
Ps. Kiitos lainaamistanne kilvistä jossain skenaariossa (en muista missä) kun pari teistä kavereista ryhtyi onagerin miheistöksi ja teiltä jäi kaksi kilpeä. Hemuulin kanssa nappasimme ne ja riensimme aivan eturiviin portille Viroa vastaan. Ja yllätyksksi vielä huomasin että kilven takana oli pari heittokeihästä, joita meiltäkin löytyi lähemmäs kolmeakymmentä!
Pahoitteluni siitä että meni hieman omaksi tarinaksi
Viimeksi muokannut Otus, Sunnuntai, 20.07.2008 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kapteeni
- Aarimoto
- Työn Sankari
-
- Asemies
- Ugrik
- Asemies
It was great to see you again!
I was taken completely by surprise when your catapult hit me in the head and i was like WTF - where that came from for couple of seconds - it would have been epic hit if it happened during scenario. As feedback - who makes such great catapult and only 5 rocks to shoot from it? Ill be waiting for a rain of stones next year!
I was taken completely by surprise when your catapult hit me in the head and i was like WTF - where that came from for couple of seconds - it would have been epic hit if it happened during scenario. As feedback - who makes such great catapult and only 5 rocks to shoot from it? Ill be waiting for a rain of stones next year!
Beatings will continue until morale improves!
- McManus
- Kapteeni
Itsehän Rämän kanssa tulin kontaktiin ainoastaan respawnillisessa linnamätössä, ja siinä kun keihäällä kilpirivin väliin tikkaili välillä tuntui että olisi tullut kontakti useampaankiin otteeseen ilman että kavereita kuoli. '
Toisaalta, linnan seinän vieressä työntäessä on pusku pahin ja uskon hyvin ettei kaikkia huomaa, ja myös tuntui siltä että se koski kaikkia kilpimuurin sillä puolella olevia, joten ei kai tässä sinänsä mitään :p
Hyvällä hengellä Rämä vetää, ja on aina mukava mättää teitä vastaan tai teidän kanssa (lue: skirmata selkään tai pussittaa sitomianne ). Asenteesta ja hengestä ehdottomasti plussaa.
Toisaalta, linnan seinän vieressä työntäessä on pusku pahin ja uskon hyvin ettei kaikkia huomaa, ja myös tuntui siltä että se koski kaikkia kilpimuurin sillä puolella olevia, joten ei kai tässä sinänsä mitään :p
Hyvällä hengellä Rämä vetää, ja on aina mukava mättää teitä vastaan tai teidän kanssa (lue: skirmata selkään tai pussittaa sitomianne ). Asenteesta ja hengestä ehdottomasti plussaa.
- Pertsa^
- Herttua
Nyt muistat väärin, mettässä tulit ja laitoit hengiltäMcManus kirjoitti:Itsehän Rämän kanssa tulin kontaktiin ainoastaan respawnillisessa linnamätössä, ja siinä kun keihäällä kilpirivin väliin tikkaili välillä tuntui että olisi tullut kontakti useampaankiin otteeseen ilman että kavereita kuoli. '
käännyin "Sininen jätkä, öö" ja se sekunnin murto-osa mikä meni siihe että tajuaa että toi on vihollinen, battlestations! ni olin jo kuollu
korpes
tosin muistaakseni sulla oli kaverikin mukana joten lopputulos olisi todennäkösesti ollu sama muutenki
- McManus
- Kapteeni
Aa niin. Metsä. Sieltä kyllä tuli se tilanne mulle, kun olin pelottava ja raskaanoloinen possusoturi ihomaalissani ja kiltissäni että kun kaksi rämää kävi päälle sain yhteensä neljä kohtalaisen kovaa iskua joista kaksi päähän, ihan kuin olisi ollut kypärä ja muut varusteet että pitää lyödä monta kertaa... Kai mä sit olin niin pelottava
Voi olla että jotain Rämää pätkittiin myös jossain metsäskenuista mutta pääasiallisesti mä kyl kuolin niissä.. :/
Voi olla että jotain Rämää pätkittiin myös jossain metsäskenuista mutta pääasiallisesti mä kyl kuolin niissä.. :/
- Haltia
- Kuningas
Mä olisin mielelläni hieman hivuttanut sinua.McManus kirjoitti:Aa niin. Metsä. Sieltä kyllä tuli se tilanne mulle, kun olin pelottava ja raskaanoloinen possusoturi ihomaalissani ja kiltissäni että kun kaksi rämää kävi päälle sain yhteensä neljä kohtalaisen kovaa iskua joista kaksi päähän, ihan kuin olisi ollut kypärä ja muut varusteet että pitää lyödä monta kertaa... Kai mä sit olin niin pelottava
Selene! Nainen, liity meihin!