Nexuksen äpärät
- Falcata
- Kuningas
Nexuksen äpärät
Muilla kun näytti jo olevan palauteketju niin piti kait demoneillekin tehdä. Täällä voitte harmitella ja voivotella miksi ette ymmärtäneet heittäytyä Nexuksen jalkojen (ja palavan kirveen) juureen.
"Learn to obey before you command."
"Ei se ase vaan se käyttäjä."
- Falcata
- Kuningas
Jos joku ihmetteli miten myrmidonien (persedonien) kilahtanut Achilles (Peltsi) ei kuollutkaan ensimmäisestä pääosumasta niin kyseisellä taistelijalla oli tuplahiparit niin kauan kuin tämä oli taluttajan ohjailtavana. Jos taluttaja kuoli tai päästi Achilleen irti niin tämä tappoi kaikkia lähistöllä olevia riippumatta siitä olivatko nämä omia vai vihollisia. Aiheutti ymmärrettävästi hämmennystä itse kunkin joukoissa.
"Learn to obey before you command."
"Ei se ase vaan se käyttäjä."
-
- Sotahuuto '09 -järjestäjä
- Par
- Kreivi
-
- Soturi
Joo se ois kyl pitäny tietää peltsistä ois ollu paikkoi tappaa kontrolleri.
Noh sellasta palautetta voisin antaa et olitte koko faban taidokkain porukka mun mielest tai siis heti epäkuolleiden jälkeen =)))
Jos oisin ollu ite päättämäs nii oisin antanu teille ekan sijan fabassa, harmi et oltiin melkein kaikki skenut eri puolil mut oli teitä hauska härnätä metikös kuitenki.
Teidän kans tappelu oli vaikeeta ku ei päässy helposti selkään ku osasitte varottaa heti ku vaa näitte ettekä jääny vaa äimäämään ja kattomaan ku kaveria tullaan selkään.
Alussa en ees tienny et kummalle puolelle sitä menis demoneille vai epäkuolleille, mutta koska olin 1 fabassa epäkuolleilla nii päätin olla viimesessäkin.
Kiitos teille hyvästä vastuksesta =)
Noh sellasta palautetta voisin antaa et olitte koko faban taidokkain porukka mun mielest tai siis heti epäkuolleiden jälkeen =)))
Jos oisin ollu ite päättämäs nii oisin antanu teille ekan sijan fabassa, harmi et oltiin melkein kaikki skenut eri puolil mut oli teitä hauska härnätä metikös kuitenki.
Teidän kans tappelu oli vaikeeta ku ei päässy helposti selkään ku osasitte varottaa heti ku vaa näitte ettekä jääny vaa äimäämään ja kattomaan ku kaveria tullaan selkään.
Alussa en ees tienny et kummalle puolelle sitä menis demoneille vai epäkuolleille, mutta koska olin 1 fabassa epäkuolleilla nii päätin olla viimesessäkin.
Kiitos teille hyvästä vastuksesta =)
- ipa
- Sotalordi
Joo, luulin vaan että peltsi koulutti kilpimiehiä vieressään kun jousi tappoi taluttajanFalcata kirjoitti:Jos joku ihmetteli miten myrmidonien (persedonien) kilahtanut Achilles (Peltsi) ei kuollutkaan ensimmäisestä pääosumasta niin kyseisellä taistelijalla oli tuplahiparit niin kauan kuin tämä oli taluttajan ohjailtavana. Jos taluttaja kuoli tai päästi Achilleen irti niin tämä tappoi kaikkia lähistöllä olevia riippumatta siitä olivatko nämä omia vai vihollisia. Aiheutti ymmärrettävästi hämmennystä itse kunkin joukoissa.
- Iiris Louhelainen
-
- Sotalordi
- Haltia
- Kuningas
Ne teletapit oli kyl
Ainakin meno näytti tosi hyvältä. ^^
Välillä ihan hirvitti teidän puolesta kun Juri antoi soida.
Ainakin meno näytti tosi hyvältä. ^^
Välillä ihan hirvitti teidän puolesta kun Juri antoi soida.
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
http://selenejousineidot.multiply.com/
- MrBigMr
- Sotalordi
Pitäisikö muiden armeijoiden tuntea jotain vähemmyyttä, kun demonit vaihtoivat örkkien puolelle erotiikanpuutteessa? Olihan meillä paljon alastomia uroksia ja tämä munapää.
Beatings will stop once morale improves.
- Raud Mustasavu
- Sotilasmestari
- Falcata
- Kuningas
- MrBigMr
- Sotalordi
- AtheneNocturna
- Nostoväki
- Viesti: