Minuakin harmitti vallan pirusti kun olin itse kuollut kaikissa skenuissa yhtä lukuunottamatta (monissa saamatta mitään aikaan) ja sitten tullaan kertomaan, ettemme ota osumia vastaan...se pistää potuttamaan. Itsellänikin olisi ollut PALJON valittamista muista yksiköistä, jos olisin vaivautunut siitä pelinjohdolle asti kertomaan. Itse vain luotin hyväuskoisesti siihen, että ihmiset eivät tehneet sitä tahallaan, eivätkä valitukset olisi olleet mielestäni oikeutettuja...muut ryhmät vain ottivat ilmeisen tiukkapipoisen asenteen tuohon hauskanpidoksi tarkoitettuun sotaleikkiin. Se vain on sääli, että meille ei kukaan muu kuin Maahinkaisen Gnomus tullut puhumaan asiasta ja hänkin vasta sunnuntaina...jos olisitte vaivautuneet leiriimme asti keskustelemaan jo lauantaina, emme olisi ehkä tässä kiistatilanteessa.
Ja tässä lainaus Biancolta:
Meillä oli porukan toiseksi pienin eloonjäämisprosentti. Ei sellaista saa, jos ei laske iskuja.
Tuo puhuu mielestäni puolestaan.
Ketku: Luulisin, että tiedän toisenkin, joka ei välttämättä laske osumiaan...muista 21 taistelijasta en suostu uskomaan, että he olisivat huijanneet.