Ihan "normaalit" pöytäropet

Yllämainittuun liittyvä vapaa keskustelu.

Valvoja: Ylläpito

Mitä peliä pelaat(mainitse mieluisin)?

Dungeons&Dragons
58
38%
Cyberpunk
11
7%
Legend of Five Rings
3
2%
Call of Cthulhu(mikä tahansa)
8
5%
ISIS
1
1%
Fallout PNP
5
3%
Keskimaa-roolipeli
7
5%
Joku muu, mikä?
58
38%
 
Ääniä yhteensä: 151
Avatar
Styxe
Paroni
Viestit: 183
Liittynyt: Sunnuntai, 09.09.2007 22:17
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Styxe » Sunnuntai, 23.05.2010 18:06

sitä sun tätä on pelattu, mutta parhaita on ollut Praedor ja kaverini omaan maailmaan sijoittuva peli, jossa kaikki puuttuvat taidot heitetään uimataitona. Zombeja! Ovella! on kanssa hyvä, vaikka meneekin vähän lautapelien puolelle.
Avatar
Evert
Kreivi
Viestit: 439
Liittynyt: Torstai, 22.11.2007 17:19
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Evert » Tiistai, 08.06.2010 17:42

Falcata kirjoitti:Itsekin olen vetänyt Star Warsia. Sith sodan aikainen maailma on oikein mielenkiintoinen, kun voi heitellä sinne tänne sithejä, mandalorialaisia supercommandoja jne :P
omg, tahtoo kokeilla :P
En ole filosofi, mutta voin vilkaista.
Avatar
Kommando
Herttua
Viestit: 831
Liittynyt: Perjantai, 06.02.2009 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kommando » Tiistai, 15.06.2010 21:03

Itelläni on ropelluskokemusta jo 10 vuotta takana ja sen aikana on tullut kokeiltua kaikenlaista alkaen RuneQuestista Väinämöinen d20:en asti. Ihmisetkin ympärillä on vaihdellut, mutta muutamat jutut pysyy samoina, kuten porukan värikkyys ja hyvä mieli. Tällä hetkellä on kesken aika montakin peliä

- Warhammer 40K: Dark Heresy
- Warhammer Fantasy - Marienburgin kaarti
- RuneQuest - fiilistellään vanhoja
- ENOC, jossa itse olen vetäjänä

Mutta hauskaa on ollut, ja ei ole aikomusta lopettaa keskenkaiken.

P.S. Star Wars on tuttu myös, eka oma kunnon kamppanja sijoittui muutama vuosi Imperiumin perustamisen jälkeen. Hulluja ja hauskoja juttuja oli paljon, yksi oli Buddha-munkkien asuttama gootiluostari ja apotti, joka tyrmäsi yhden pelaajan ekalla iskulla. Oli aika pahaa railroudaamiista.
Rämäpää Rämäläinen 09-14, Etelän Imperiumin Insinööri -15, Akatemian Patterin Luutnantti -16, Valdyrin Skaldi -17-19, Etelän Imperiumin Patterin komentaja -22.

PK-seudun hullu tiedemies
Beatific kirjoitti:Tulipa rekrytoitua oikea kultakimpale Pirttimäen treenileirillä :-)
Mara
Asemies
Viestit: 12
Liittynyt: Keskiviikko, 07.07.2010 19:53
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Mara » Keskiviikko, 07.07.2010 21:15

Itselläni löytyy ropeltamisesta kokemusta muutamalta vuodelta sekalaisesti, sekalaisten järjestelmien seurassa. Niin itse pelaamista kuin johtamista on tullut kokeiltua, ja aivan perhanan hauskaa on ollut!
Tässä pääsääntöisesti säännöstöt millä on tullut pelailtua...

- Dungeons&Dragons
- Advanced Dungeons&Dragons 2nd edition (pidemmälle mentäessä säännöstöt menneet ihan höpöiksi..?)
- Roolimestari (Rolemaster)
- Airborne Commando Division (ABCD)

Tällä hetkellä suunnittelen kampanjaa Roolimestarilla, ja tulen sitä vetämään syksystä alkaen paikallisessa roolipelikerhossa! :D ja vieläpä rahallista korvausta vastaan...
- Antti S.

SotaHuutamassa since 2008
Avatar
Slayer
Nostoväki
Viestit: 5
Liittynyt: Maanantai, 24.09.2007 13:18
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Slayer » Maanantai, 20.08.2012 11:43

Juu pöytäpelaaminen on parhautta. Ite ollaan vedetty aikoinaan cyberpunkkia ja välil vedetään vieläkin d&d:tä mutta oma priorisointi on:
-Praedor
-Shadowrun
Lisäksi on kirjoitettu oma pöytäpeli kuten muutamalla muulla meidän porukasta. Koska olen ff-fani nimesin sen Final Fantasy Absolute:ksi.

Pelinjohtajana lähinnä pyörin ja peejii luennoilla käyn joka ropeconi, mutta aina sitä välillä mieluummin vain nauttii pelaamisesta kuin kuluttaa visioitaan paperille jatkuvalla syötöllä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Rooli-, tietokone- ja liveroolipelit”