Skenaariot
Valvoja: Sotahuuto 2012 järjestäjät
-
- Sotalordi
- Viestit: 1116
- Liittynyt: Tiistai, 27.03.2007 17:48
Skenaariot
Tuli mieleen tossa kun mietiskelin noita skenaarioita ja minkä laisia variaatioita vois olla esin RISKISSÄ niin tuli mieleen että jos otettaisiinkiin aikaa niin että kenelle tulee eniten aikaa kelloihin niin häviäisi. Aika olisi siis huono asia. Näin joka ryhmä joutuisi kilpailemaan siitä kenelle tulisi vähiten aikaa kelloon. Aina kun jokin ryhmä saa pidettyä jotain pistettä niin sen armejan kello pysähtyy sillä pisteellä. Se kenellä olisi vähiten aikaa kun skenaario loppuu voittaisi? Tämä Laittaisi ryhmiin mun mielestä enemmän liikettä kun pitää saada aika pysähtymään. Pisteitä ei laitettaisi kauvaksi toisistaan niin tämä ei passivoisi ryhmiä. Tai että joka pisteellä pitää olla vaikka 30 henkeä että se on hallussa.
-
- Sotalordi
- Viestit: 1393
- Liittynyt: Maanantai, 02.04.2007 08:33
Re: Skenaariot
Kai tänä vuonna opitaan, että metsä on perseestä ja maksimoidaan mätöt kentällä?
Wanhan ajan kyytiketju
Archibald
Musiikki on elektroninen. Tästä ei keskustella.
-
- Sotahuuto '12 -järjestäjä
- Viestit: 1684
- Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
- Paikkakunta: Leppävirta
Metsä on parhautta, kunhan metsä vain ei ole risuhelvettiä. Varmasti vedetään metsää tänä vuonna enemmän, kuin viimeksi. Härkälinnan metsät on ihanteellisia, kun ne on siivottuja ja muutenkin aika kepeää kuljettavaa.
Siirtymät on tänä(kin) vuonna lyhyitä ja pyritään vetämään semmosia skenaarioita, missä ei oo hirveesti turhaa kikkailua. Tavoitteena on, että aika menis skenaarioissa hästäämisen sijaan enimmäkseen tappeluun. Hyviä ehdotuksia ja vanhoja toiveklassikoita vois tässä esittää, niin osataan arvella mitä kansa tahtoo.
Siirtymät on tänä(kin) vuonna lyhyitä ja pyritään vetämään semmosia skenaarioita, missä ei oo hirveesti turhaa kikkailua. Tavoitteena on, että aika menis skenaarioissa hästäämisen sijaan enimmäkseen tappeluun. Hyviä ehdotuksia ja vanhoja toiveklassikoita vois tässä esittää, niin osataan arvella mitä kansa tahtoo.
Sotahuuto 2012 pääjärjestäjä
Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
-
- Kreivi
- Viestit: 444
- Liittynyt: Keskiviikko, 12.07.2006 16:28
- Aarimoto
- Työn Sankari
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Sunnuntai, 24.09.2006 08:20
- Paikkakunta: Helsinki
- Terba
- Herttua
- Viestit: 866
- Liittynyt: Perjantai, 20.06.2008 07:25
- Paikkakunta: Oulu
- Hyppyrotta
- Kapteeni
- Viestit: 100
- Liittynyt: Sunnuntai, 19.06.2011 17:13
- Paikkakunta: Rovaniemi/Oulu
- JonTzu
- Sotahuuto '11 -järjestäjä
- Viestit: 2966
- Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
- Paikkakunta: Helsinki
- Suontakanen
- Herttua
- Viestit: 548
- Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 01:44
- Paikkakunta: Helsinki
Vuoden 2007 arkku taitaa olla viimeisin arkkuskenaario. Vuonna 2010 oli vedenkanto, jossa myös kannettiin asiaa A paikasta B paikkaan C.Hyppyrotta kirjoitti:Ah arkku! Onko tätä muuten ollutkaan vuoden 05 eeppisyyden jälkeen?virallinensivutuote kirjoitti:Arkku?
Etelän Imperiumin Patriarkka ja taistelujohtaja.
Sotahuuto 2018 pääjärjestäjä
Sotaa pk-seudulta vuodesta 2007
"Aina ilolla taisteluun!"
Sotahuuto 2018 pääjärjestäjä
Sotaa pk-seudulta vuodesta 2007
"Aina ilolla taisteluun!"
- ZamboNet
- Rautasydän
- Viestit: 3505
- Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Aarimoto
- Työn Sankari
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Sunnuntai, 24.09.2006 08:20
- Paikkakunta: Helsinki
+1, what he said.ZamboNet kirjoitti:Komp tälle. Rajoittamattomat respat ovat liian aivotonta juoksemista, jossa ei pääse hyötymään hyvästä tekemisestä niin paljoa kuin rajatuilla respoilla, jossa kuolemilla on aidosti merkitystä.JonTzu kirjoitti:Respawn rajattuna (esim. 3*armeijan koko) toimii mahtavasti.
Teh Aarimoto
Gonahtanut vanha karhu
Gonahtanut vanha karhu
-
- Sotahuuto '12 -järjestäjä
- Viestit: 1684
- Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
- Paikkakunta: Leppävirta
- Kantti
- Sotahuuto '11 -järjestäjä
- Viestit: 1647
- Liittynyt: Tiistai, 21.02.2006 10:41
- Paikkakunta: Jyväskylä
Viime vuoden kuninkaansaatto toimi yllättävän hyvin. Toi kivan twistin kenttävääntöön ja lisäsi älytyksen osuutta. Oli lisäksi nopeaa vetää uusintana, mutta sisältöelementtien takia ei tuntunut liian saman toistolta.
"The Almighty says this must be a fashionable fight. It's drawn the finest people."
- ZamboNet
- Rautasydän
- Viestit: 3505
- Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
- Paikkakunta: Jyväskylä
Tässä vielä muistutuksena keskusteluun viime huudon "paras skenaario"-äänestyksen tulos. Tulokset listattu suosituimmasta epäsuosituimpaan.
SH11 skenaarioäänestys:
Rinnetaistelu 30% 30% [ 30 ]
RISK 22% 22% [ 22 ]
Kuninkaiden saatto 15% 15% [ 15 ]
Iso kenttä - "hampurilais" alkuastelmasta 9% 9% [ 9 ]
Iso kenttä - normaali asetelma 9% 9% [ 9 ]
Iso kenttä - armeijat hajallaan 6% 6% [ 6 ]
"Kohtaaminen metsässä" 4% 4% [ 4 ]
Pieni kenttä - normaali asetelma 3% 3% [ 3 ]
Paavin saatto metsään 2% 2% [ 2 ]
SH11 skenaarioäänestys:
Rinnetaistelu 30% 30% [ 30 ]
RISK 22% 22% [ 22 ]
Kuninkaiden saatto 15% 15% [ 15 ]
Iso kenttä - "hampurilais" alkuastelmasta 9% 9% [ 9 ]
Iso kenttä - normaali asetelma 9% 9% [ 9 ]
Iso kenttä - armeijat hajallaan 6% 6% [ 6 ]
"Kohtaaminen metsässä" 4% 4% [ 4 ]
Pieni kenttä - normaali asetelma 3% 3% [ 3 ]
Paavin saatto metsään 2% 2% [ 2 ]
- AnttiT
- Kreivi
- Viestit: 384
- Liittynyt: Maanantai, 17.07.2006 14:14
- Paikkakunta: Espoo
Tänä vuonna kun ilmeisesti (?) kenttä ja metsä ovat lähellä toisiaan, voisi ehkä kokeilla häivyttää kenttä- ja metsätaistelun rajoja. Miltä kuulostaisi esim. Risk, jossa puolet hallintapisteistä ovat metsässä ja puolet kentällä? Ja jos käytössä on linnake, voisi laittaa sinne vielä neljäsosan.
Tai perusmättö, jossa toinen puoli aloittaa metsästä, toinen kentältä, voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto kukkulanvaltauksille.
Hm. Pitäisiköhän tähän toistaa myös parin vuoden takainen ehdotukseni skenaariosta, jossa kenraalit saivat kutsua apuvoimarespawneja?
editlisäys: +1 rajoittamattomia respoja vastaan, pulssien puolesta.
Tai perusmättö, jossa toinen puoli aloittaa metsästä, toinen kentältä, voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto kukkulanvaltauksille.
Hm. Pitäisiköhän tähän toistaa myös parin vuoden takainen ehdotukseni skenaariosta, jossa kenraalit saivat kutsua apuvoimarespawneja?
editlisäys: +1 rajoittamattomia respoja vastaan, pulssien puolesta.
Viimeksi muokannut AnttiT, Maanantai, 28.05.2012 16:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No plan survives the first enemy contact intact. We have no plan. Ergo, we survive the enemy contact intact.
Ceterum censeo, Rämä esse delendam.
Ceterum censeo, Rämä esse delendam.
- saloneju
- Keisari
- Viestit: 5706
- Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
- Paikkakunta: Tampere
+1Aarimoto kirjoitti:+1, what he said.ZamboNet kirjoitti:Komp tälle. Rajoittamattomat respat ovat liian aivotonta juoksemista, jossa ei pääse hyötymään hyvästä tekemisestä niin paljoa kuin rajatuilla respoilla, jossa kuolemilla on aidosti merkitystä.JonTzu kirjoitti:Respawn rajattuna (esim. 3*armeijan koko) toimii mahtavasti.
Toivottavasti jatkossa ei nähdä rajaamattoman respan skenaarioita juurikin yllämainituista syistä. Rajatuilla respoilla kyllä kiitos!
Antin idea metsä- ja kenttätaistelun rajan häivyttämisestä kuulostaa muuten oikeasti hyvältä! Sitä ei olekaan koskaan aiemmin tehty.
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
- Aarimoto
- Työn Sankari
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Sunnuntai, 24.09.2006 08:20
- Paikkakunta: Helsinki
Olen 100 % metsä/kenttäyhdistelmän puolella.
En muista suoraan Utherin pellon (kenttä) ja metsän välistä maastoa, mutta varmaan järjestäjät sen nohevasti skouttaavat. Tämä myös auttaisi väentungokseen, joka on tosiasia, kun 500+ soturia tempoo tuolla alueella. Nyt jo 200-hengen pulssirespariskissä NOXBOssa tulivat vastapuolen porukat nopeasti vastaan.
Lisäksi voisi miettiä respapisteiden sijoittamista lähelle toisiaan, joskin ehkä vähän kauemmas kuin viime viikonloppuna.
Se metsälinnake on todella pieni siirtolohkare- ja puuestekehä.
En muista suoraan Utherin pellon (kenttä) ja metsän välistä maastoa, mutta varmaan järjestäjät sen nohevasti skouttaavat. Tämä myös auttaisi väentungokseen, joka on tosiasia, kun 500+ soturia tempoo tuolla alueella. Nyt jo 200-hengen pulssirespariskissä NOXBOssa tulivat vastapuolen porukat nopeasti vastaan.
Lisäksi voisi miettiä respapisteiden sijoittamista lähelle toisiaan, joskin ehkä vähän kauemmas kuin viime viikonloppuna.
Se metsälinnake on todella pieni siirtolohkare- ja puuestekehä.
Teh Aarimoto
Gonahtanut vanha karhu
Gonahtanut vanha karhu
- horsesarse-
- Sotalordi
- Viestit: 1371
- Liittynyt: Keskiviikko, 17.05.2006 17:56
- Paikkakunta: Kuopio
Damn, meidän idea varastettiin
Kentän rajat on tarkotus häivyttää ainakin osassa skenaarioista, niin että metsäänkin saa mennä. Muutenkin on tarkoitus selvitä mahdollisimman vähillä rajoilla, jotta voimme välttää typeriä "hei, te kuolitte, siinä on näkymätön raja!", sekä "hei, ette voi kiertää ikinä meidän keihäiden taakse, koska näkymätön raja!", ja "hei, et voi tappaa minua ja ottaa minun viittä lippua itsellesi, koska näkymätön raja!" -juttuja.
Kentän rajat on tarkotus häivyttää ainakin osassa skenaarioista, niin että metsäänkin saa mennä. Muutenkin on tarkoitus selvitä mahdollisimman vähillä rajoilla, jotta voimme välttää typeriä "hei, te kuolitte, siinä on näkymätön raja!", sekä "hei, ette voi kiertää ikinä meidän keihäiden taakse, koska näkymätön raja!", ja "hei, et voi tappaa minua ja ottaa minun viittä lippua itsellesi, koska näkymätön raja!" -juttuja.
- Aarimoto
- Työn Sankari
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Sunnuntai, 24.09.2006 08:20
- Paikkakunta: Helsinki
- Misumasu
- Marsalkka
- Viestit: 2292
- Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
- Paikkakunta: Jyväskylän mlk