[VALMISTETAAN] Puunuolia mittatilaustyönä

Ostaminen ja myyminen tapahtuu täällä.

Valvoja: Ylläpito

Avatar
Epe
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Lauantai, 04.11.2006 11:49
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

[VALMISTETAAN] Puunuolia mittatilaustyönä

Viesti Kirjoittaja Epe » Torstai, 13.11.2014 00:42

Tervehdys te kaikki jousiampujat ja ampumisesta kiinnostuneet!

Ympäri vuoden olisi mahdollisuus tilata meikäläiseltä mittatilaustyönä nuolia NOXBO:on tai SOHU:un, sekä muihinkin tapahtumiin.
Nuolen hinta on 8-10€/kpl, tilatusta määrästä riippuen

Nuolet ovat puuvartisia, paksuudeltaan 10mm.

Mittatilaus työ, miten se eroaa normaalista?

1. Sulituksen värin saa toivoa ja väritys toteutetaan siten miten luonnonsulkia saa tilattua. Valitettavasti kaikki värit eivät ole siis saatavilla. (lista väreistä lisätään myöhemmin)
- Sulitus kaksi (2) "alasulkaa" ovat saman väriset ja "kukkosulka" erivärinen esimerkiksi omat nuoleni vihreät alasulat ja valkoinen kukkosulka.

2. Nuolen vetopituus mitoitetaan jousikohtaisesti, jokainen taistelija saa siis joko itse mitata vetopituutensa tai vaihtoehtoisesti toimittaa jousensa minulle mittautettavaksi (esimerkiksi OTL:n tai Boffoliigaan), jotta saan tehtyä SOHU (3.3.3 & 3.3.5) laillisen nuolen suhteutettuna jousen vetopituuteen.

3. Annan jokaiseen tekemääni nuoleen takuun, takuu sisällä pitää seuraavat asiat (lista päivittyy mikäli lisäkohtia tulee)
- Mikäli nuoli ei läpäise tapahtuman, johon ne tilataan nuolitarkastusta. Suoritan tarvittavat korjaukset henkilökohtaisesti tapahtumapaikalla (pois lukien mikäli en tapahtumaan itse pääse osallistumaan) ja mikäli nuoli on korjauskelvoton (esimerkiksi varsi katkeaa tarkistuksessa) korvaan nuolen hinnan kokonaisuudessaan tilaajalle tai mikäli erikseen sovitaan valmistan uuden nuolen ilman erillistä korvausta.
- Riippuen NOXBO:n nuolitarkastuksesta, viimevuotinen oli mielestäni riittämätön, joka näkyikin nuolten aiheuttamissa vahingoissa, sekä muutamien taistelijoiden käyttämissä ylipitkissä nuolissa. Nimimerkillä olen kuullut juttuja ja tarkistanut SOHU:issa nuolia, joita olen nähnyt ammuttavan muissa tapahtumissa suuremmalla vetopituudella kuin paunoissa on sallittu. Tästä johtuen, (painoitan sanaa) pyrin sopimaan aikaisemmissa SOHU tapahtumissa toimineiden jousitarkastajien kanssa, että tarkistavat nuolet ennen luovutusta.
- Takuu ei kata virheellisesti ilmoitettuja tietoja

4. Ensisijaisella työstörintamalla ovat nuolet, jotka tilataan NOXBO:n.

5. Kysymyksiä?

EDIT;
6. Yhteydenotto;
- Yksityisviesti Foorumilla
- Sähköpostitse eemeli.kiviniemi (at) gmail . com
- Suoraan tähän lankaan

EDIT; Ohessa pari mallikuvaa nuolista

Kuva

Kuva


Ps. Käykää lukemassa allekirjoituksessani oleva "Suojalasi-infoa" tietopaketti omakohtaisesta suojalasien käytöstäni ja pankaa näiden halpojen silmävakuutusten hankinta mietintä myssyyn.
Viimeksi muokannut Epe, Maanantai, 02.05.2016 16:12. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
The Chainigobbo / Kuva, Jari Kuskelin /
Jesua Sukaton kirjoitti:Omaa peli-iloani maksimoi se että epe on toisella puolella kenttää joten erittain jeespoks.
Sapfon
Kreivi
Viestit: 470
Liittynyt: Lauantai, 24.05.2008 19:27
Paikkakunta: Espoo

Re: [VALMISTETAAN] Puunuolia mittatilaustyönä

Viesti Kirjoittaja Sapfon » Torstai, 27.11.2014 13:23

Epe kirjoitti: - Riippuen NOXBO:n nuolitarkastuksesta, viimevuotinen oli mielestäni riittämätön, joka näkyikin nuolten aiheuttamissa vahingoissa, sekä muutamien taistelijoiden käyttämissä ylipitkissä nuolissa. Nimimerkillä olen kuullut juttuja ja tarkistanut SOHU:issa nuolia, joita olen nähnyt ammuttavan muissa tapahtumissa suuremmalla vetopituudella kuin paunoissa on sallittu. Tästä johtuen, (painoitan sanaa) pyrin sopimaan aikaisemmissa SOHU tapahtumissa toimineiden jousitarkastajien kanssa, että tarkistavat nuolet ennen luovutusta.
Samasta jutusta kuullut itsekin. Perinteisesti treenileireillä ei ole aseita edes järjestäjien taholta tarkastettu. Ensi vuonna jousten paunamäärät tarkastetaan niiden kanssa olevilla nuolilla aina maksimivedolla. Ei enää kiinnosta "Mutta kun mulla on nuolessa merkki mitä pidemmälle en vedä" -tyyliset lauseet. Nyt jos nuolesi on niin pitkä, että sen saa vedettyä 35 paunaan, ei niitä kentälle tuoda. Ellei käytössäsi ole joku naru/siima/vaijeri jolla jousi pysyy rajoissa. Nuolissa olevia merkintöjä "vedän vain tähän teippiin asti" ei siis noxbossa hyväksytä.

Yt,
Pääjärjestäjä
Etelän Imperiumin organisaattori, jos on asiaa voi laittaa viestiä

Alas! How many noble and valiant knights we've lost.

Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tori”