Peikkopallo
- Susikukko
- Hauhocanus
- Viestit: 3064
- Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
- Paikkakunta: Helsinki
Peikkopallo
EDIT: säännöt tuolla alhaalla.
Peikkopallo ulkoistetaan parhaimmalle ja vastuullisimmalle henkilölle.
Vapaamuotoiset hakemukset minulle privaviestinä.
- Säännöt ja muut järjestelyt pitää esitellä viimeistään FABA viikon torstaina privana minulle.
- Me näytämme / järjestämme paikan ja tiedotuksen.
- Voit ottaa apureita
- Ainoa "vaatimus" on, että joukkueiden pitää olla isompia kuin normaalisti ja "uusia" rooleja pitää keksiä.
Peikkopallo ulkoistetaan parhaimmalle ja vastuullisimmalle henkilölle.
Vapaamuotoiset hakemukset minulle privaviestinä.
- Säännöt ja muut järjestelyt pitää esitellä viimeistään FABA viikon torstaina privana minulle.
- Me näytämme / järjestämme paikan ja tiedotuksen.
- Voit ottaa apureita
- Ainoa "vaatimus" on, että joukkueiden pitää olla isompia kuin normaalisti ja "uusia" rooleja pitää keksiä.
Viimeksi muokannut Susikukko, Keskiviikko, 19.08.2009 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
-
- Sotalordi
- Viestit: 1393
- Liittynyt: Maanantai, 02.04.2007 08:33
Re: Peikkopallo
Berserker
kaksi asetta (ei mitään 1m sohumiekkoja kumpaakin käteen)
kaksi hipaa
erikoisääntönä että hänen on pakko respata 10 sekunin välein, eikä häntä voi pitää kuoleena 10 sekunttia pitempää pitämällä asetta hänessä kiinni.
Tank. Tornikilpi+nuija/kirves (miekka olisi liian juusto)
Hipaa neljäpistettä (panssareita ei voi ottaa, niin pitkä respaus aikaa korjaa ison hipa määrän)
Respaantuu joka 15-20 sekuntti?
Goblin
Pikku bukler+ tikari, kaksi pientä asetta
1hp
Respaantuu 7 sekunin välein.
Saa nostaa pallon ja heittää oman puolen juoksialle pallon. Ei saa liikkua ollenkaan pallo kädessä?
tuossa pari pari hyvää/paskaa ehdotusta erikoishahmoiksi.
En halua ottaa röllipallo turneita vastuulle, mutta voin tulla tuomariksi jokaiseen matsiin missä en ole itse.
kaksi asetta (ei mitään 1m sohumiekkoja kumpaakin käteen)
kaksi hipaa
erikoisääntönä että hänen on pakko respata 10 sekunin välein, eikä häntä voi pitää kuoleena 10 sekunttia pitempää pitämällä asetta hänessä kiinni.
Tank. Tornikilpi+nuija/kirves (miekka olisi liian juusto)
Hipaa neljäpistettä (panssareita ei voi ottaa, niin pitkä respaus aikaa korjaa ison hipa määrän)
Respaantuu joka 15-20 sekuntti?
Goblin
Pikku bukler+ tikari, kaksi pientä asetta
1hp
Respaantuu 7 sekunin välein.
Saa nostaa pallon ja heittää oman puolen juoksialle pallon. Ei saa liikkua ollenkaan pallo kädessä?
tuossa pari pari hyvää/paskaa ehdotusta erikoishahmoiksi.
En halua ottaa röllipallo turneita vastuulle, mutta voin tulla tuomariksi jokaiseen matsiin missä en ole itse.
Wanhan ajan kyytiketju
Archibald
Musiikki on elektroninen. Tästä ei keskustella.
- Susikukko
- Hauhocanus
- Viestit: 3064
- Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
- Paikkakunta: Helsinki
Hyviä ehdotuksia, noilla mennään jos ei muuta tuu. Voidaan tarvittaessa ottaa isompiakin matseja?Keneltä: Haiden
Kenelle: Susikukko
Lähetetty: Keskiviikko, 29.07.2009 16:50
Aihe: peikko pallo
4 kilpimiestä
3 miekkamiestä
1 zwaihander
1 berserker (kaksi asetta ja kaksi hp:tä
1 juoksia
Tuossa saataisiin 10 vs 10 matseja hyvin.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
- Susikukko
- Hauhocanus
- Viestit: 3064
- Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
- Paikkakunta: Helsinki
- Susikukko
- Hauhocanus
- Viestit: 3064
- Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
- Paikkakunta: Helsinki
Viralliset säännöt:
Päivällisen jälkeen 10 hengen joukkueet joka armeijasta. Tunti turpaan meiningillä. Kuitenkin kolmannesta peräkkäisestä voitosta lentävät molemmat jonon perälle, häviäjä viimeiseksi. Voittaja saa ylimääräisen pisteen. Eli hattu tempusta saa neljä pistettä. Pallo heitetään pelin alussa keskeltä ilmaan ja kumpikin voi voittaa erän. Kenellä on tunnin päästä eniten voittoa saa pelin voiton.
3 kilpimiestä - Kilpi, mutta ei asetta. Kolme Hp:tä
3 miekkamiestä - yksi yhden käden ase
1 Pikkupaska - vain tikari, mutta saa heittää pallo tai ottaa sen kiinni. Jos heitto menee koriin/maaliin lasketaan se voitoksi. Pelaaja ei kuitenkaan saa liikkua pallon kanssa. Hän saa kuitenkin kääntyä pallo kädessä, liikuttaen toista jalkaa / raajaa.
1 blitzer - Kahden käden ase
1 berserker - kaksi asetta ja kaksi hp:tä
1 juoksia - on joukkueen toinen jäsen, joka saa koskea palloon. Juoksijan on tarkoitus päästä vastapuolen päädyssä sijaitsevalle maalialueelle (joka voi olla esimerkiksi maaliviiva) pallo hallussaan. Onnistuneesta suorituksesta joukkue saa pisteen. Juoksijalla ei ole asetta hallussaan, eikä pallolla ole sallittua torjua.
Molemmilla joukkeilla on käytössä mahdollisimman identtinen varustus. Kaikilla joukkueen jäsenillä on yksi kestopiste, lukuunottamatta kilpimiestä ja berserkeriä. Jokaisesta lyönnistä lasketaan yhden kestopisteen menetys, aseesta tai osumakohdasta riippumatta.
Kestopisteiden ollessa nollassa, pelaaja laskeutuu polvilteen ja laskee hitaasti ÄÄNEEN kymmeneen, jonka jälkeen hän on takaisin pelissä. Vastajoukkueen pelaajan on sallittua pitää miekkaa pelistä pois olevan pelaajan hartialla, jolloin tämä ei voi jatkaa peliään niin pitkään kun miekka lepää siinä. Kymmeneen laskeminen ei kuitenkaan ala sinä aikana alusta; kun lasku on suoritettu eikä kukaan ole pitelemässä kuollutta pelaajaa, tämä voi nousta välittömästi jatkamaan peliä. Jos pelaaja laskee tuomarin mielesstä liian nopeasti, lentää hän samantien siitä erästä ulos.
Toiseen pelaajaan saa koskea vartalolla. Toista pelaajaa saa pidellä ja estää. Toisen pelaajan saa kaataa jos sen pystyy hoitamaan hallitusti.
Paikanpäälle tuodaan 10 rämä tabardia, 7 kilpeä ja 2-4 kahden käden asetta. Omiakin saa käyttää minun luvalla.
Päivällisen jälkeen 10 hengen joukkueet joka armeijasta. Tunti turpaan meiningillä. Kuitenkin kolmannesta peräkkäisestä voitosta lentävät molemmat jonon perälle, häviäjä viimeiseksi. Voittaja saa ylimääräisen pisteen. Eli hattu tempusta saa neljä pistettä. Pallo heitetään pelin alussa keskeltä ilmaan ja kumpikin voi voittaa erän. Kenellä on tunnin päästä eniten voittoa saa pelin voiton.
3 kilpimiestä - Kilpi, mutta ei asetta. Kolme Hp:tä
3 miekkamiestä - yksi yhden käden ase
1 Pikkupaska - vain tikari, mutta saa heittää pallo tai ottaa sen kiinni. Jos heitto menee koriin/maaliin lasketaan se voitoksi. Pelaaja ei kuitenkaan saa liikkua pallon kanssa. Hän saa kuitenkin kääntyä pallo kädessä, liikuttaen toista jalkaa / raajaa.
1 blitzer - Kahden käden ase
1 berserker - kaksi asetta ja kaksi hp:tä
1 juoksia - on joukkueen toinen jäsen, joka saa koskea palloon. Juoksijan on tarkoitus päästä vastapuolen päädyssä sijaitsevalle maalialueelle (joka voi olla esimerkiksi maaliviiva) pallo hallussaan. Onnistuneesta suorituksesta joukkue saa pisteen. Juoksijalla ei ole asetta hallussaan, eikä pallolla ole sallittua torjua.
Molemmilla joukkeilla on käytössä mahdollisimman identtinen varustus. Kaikilla joukkueen jäsenillä on yksi kestopiste, lukuunottamatta kilpimiestä ja berserkeriä. Jokaisesta lyönnistä lasketaan yhden kestopisteen menetys, aseesta tai osumakohdasta riippumatta.
Kestopisteiden ollessa nollassa, pelaaja laskeutuu polvilteen ja laskee hitaasti ÄÄNEEN kymmeneen, jonka jälkeen hän on takaisin pelissä. Vastajoukkueen pelaajan on sallittua pitää miekkaa pelistä pois olevan pelaajan hartialla, jolloin tämä ei voi jatkaa peliään niin pitkään kun miekka lepää siinä. Kymmeneen laskeminen ei kuitenkaan ala sinä aikana alusta; kun lasku on suoritettu eikä kukaan ole pitelemässä kuollutta pelaajaa, tämä voi nousta välittömästi jatkamaan peliä. Jos pelaaja laskee tuomarin mielesstä liian nopeasti, lentää hän samantien siitä erästä ulos.
Toiseen pelaajaan saa koskea vartalolla. Toista pelaajaa saa pidellä ja estää. Toisen pelaajan saa kaataa jos sen pystyy hoitamaan hallitusti.
Paikanpäälle tuodaan 10 rämä tabardia, 7 kilpeä ja 2-4 kahden käden asetta. Omiakin saa käyttää minun luvalla.
Viimeksi muokannut Susikukko, Keskiviikko, 19.08.2009 16:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
- PattiJalka
- Marsalkka
- Viestit: 2390
- Liittynyt: Lauantai, 05.04.2008 19:22
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Nyt en oikein ymmärtänyt tuon pikkupaskan funktiota. Tuolla kun sanotaan että juoksija on ainoa joka saa koskea palloon, mutta toisaalla taas muka pikkupaskakin saisi heittää tai kopata sen.
Veikkaukseni on ettei pikkupaska saa liikkua pallon kanssa, onko näin?
Lisäksi Pikkupaskan kohdassa puhutaan heitosta koriin, se tarkoittaa ilmeisesti maalialuetta, vai onko kori erillinen scoretus paikka?
Veikkaukseni on ettei pikkupaska saa liikkua pallon kanssa, onko näin?
Lisäksi Pikkupaskan kohdassa puhutaan heitosta koriin, se tarkoittaa ilmeisesti maalialuetta, vai onko kori erillinen scoretus paikka?
Kuvaajana Juha-Matti Marjamaa
- Susikukko
- Hauhocanus
- Viestit: 3064
- Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
- Paikkakunta: Helsinki
- ipa
- Sotalordi
- Viestit: 1034
- Liittynyt: Perjantai, 03.11.2006 11:27
- Paikkakunta: Tampere
- Lacery
- Herttua
- Viestit: 594
- Liittynyt: Torstai, 26.06.2008 13:32
- Paikkakunta: Kuopio
- Susikukko
- Hauhocanus
- Viestit: 3064
- Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
- Paikkakunta: Helsinki
Kädestä saa ottaa kiinni, mutta mitään lukkoja, heittoja tai muuta käden vääntämistä ei kuitenkaan sallita. Kipua ei saa tuottaa, kuin pehmomiekoilla lyömällä ja kilvellä taklaamalla.
Kilvestä saa ottaa kiinni.
Aseista saa ottaa kiinni tapahtuman sääntöjen mukaisesti. Eli käytännöstä varresta, mutta ei saa repiä tai rikkoa.
Kilvestä saa ottaa kiinni.
Aseista saa ottaa kiinni tapahtuman sääntöjen mukaisesti. Eli käytännöstä varresta, mutta ei saa repiä tai rikkoa.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
- Waaagh
- Ritari
- Viestit: 72
- Liittynyt: Sunnuntai, 09.09.2007 20:03
- Paikkakunta: Espoo
Missä määrin kontakti on sallittua jos satun esiintymään kilpimiehenä?
Ts. kuinka kovaa saan taklata?
Olen linjamies ja pelaan lätkää harastuksena niin tää on sillee iha kätevä kysymys et osaa varautua hölläämään tahtia ja kovuutta. Tietenkin riippuu varmasti vastustajasta mutta kuitenkin joku sellainen yleinen linjaus olis iha hyvä muidenki kilpimiesten kannalta
Ts. kuinka kovaa saan taklata?
Olen linjamies ja pelaan lätkää harastuksena niin tää on sillee iha kätevä kysymys et osaa varautua hölläämään tahtia ja kovuutta. Tietenkin riippuu varmasti vastustajasta mutta kuitenkin joku sellainen yleinen linjaus olis iha hyvä muidenki kilpimiesten kannalta
Me tank you deps
- Susikukko
- Hauhocanus
- Viestit: 3064
- Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
- Paikkakunta: Helsinki
- tiarAnon
- Sotalordi
- Viestit: 1379
- Liittynyt: Torstai, 23.02.2006 14:47
- Paikkakunta: Espoo
-
- Sotahuuto '09 -järjestäjä
- Viestit: 503
- Liittynyt: Sunnuntai, 29.10.2006 12:17
- PattiJalka
- Marsalkka
- Viestit: 2390
- Liittynyt: Lauantai, 05.04.2008 19:22
- Paikkakunta: Ylöjärvi
HALTIAT VEI!
Siis Haltioiden armeija peikkis joukkue vei turnauksen häviten yhden ottelun, joita pelasimme +-6. Lisämainintana kerrottakoon, että suurin osa joukkueesta oli Myrmidoneja, mutta the original haltiatkin ansaitsevat suuren kiitoksen, erityisesti toinen juoksija neitonen yllätti postiivisesti.
Skylarkille myös kiitos, vaikkei oikein ollut myrmidoni eikä haltiakaan.
Siis Haltioiden armeija peikkis joukkue vei turnauksen häviten yhden ottelun, joita pelasimme +-6. Lisämainintana kerrottakoon, että suurin osa joukkueesta oli Myrmidoneja, mutta the original haltiatkin ansaitsevat suuren kiitoksen, erityisesti toinen juoksija neitonen yllätti postiivisesti.
Skylarkille myös kiitos, vaikkei oikein ollut myrmidoni eikä haltiakaan.
Kuvaajana Juha-Matti Marjamaa
- Lacery
- Herttua
- Viestit: 594
- Liittynyt: Torstai, 26.06.2008 13:32
- Paikkakunta: Kuopio
MITÄMITÄMITÄMITÄ!?
Rikoitteko te puhdasveristen rotuoppia ja saitte silti glooriat? Perhana teitä!
Mutta melkein piestiin teidät veteraanit meidän melkein "mitä-tää-on?" joukkueella
Rikoitteko te puhdasveristen rotuoppia ja saitte silti glooriat? Perhana teitä!
Mutta melkein piestiin teidät veteraanit meidän melkein "mitä-tää-on?" joukkueella
Avatar Jari Kuskelinin ottama.Lalli kirjoitti: Kaikki vastakkaiset mielipiteet on joko kateellisten panettelua, väsynyttä meininkiä tai Halmisen
- PattiJalka
- Marsalkka
- Viestit: 2390
- Liittynyt: Lauantai, 05.04.2008 19:22
- Paikkakunta: Ylöjärvi
-
- Sotahuuto '09 -järjestäjä
- Viestit: 503
- Liittynyt: Sunnuntai, 29.10.2006 12:17
- Lacery
- Herttua
- Viestit: 594
- Liittynyt: Torstai, 26.06.2008 13:32
- Paikkakunta: Kuopio
"Skylarkille myös kiitos, vaikkei oikein ollut myrmidoni eikä haltiakaan."PattiJalka kirjoitti:Oltiihan me puhdasverisiä, Haltiat, Mymidonit ja Antti Leivo olivat kaikki haltioiden armeijassa.
Wat?
Avatar Jari Kuskelinin ottama.Lalli kirjoitti: Kaikki vastakkaiset mielipiteet on joko kateellisten panettelua, väsynyttä meininkiä tai Halmisen
-
- Sotahuuto '09 -järjestäjä
- Viestit: 503
- Liittynyt: Sunnuntai, 29.10.2006 12:17
- Falcata
- Kuningas
- Viestit: 2839
- Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
- Paikkakunta: Jyväskylä
- tiarAnon
- Sotalordi
- Viestit: 1379
- Liittynyt: Torstai, 23.02.2006 14:47
- Paikkakunta: Espoo
- Jesua Sukaton
- Herttua
- Viestit: 898
- Liittynyt: Perjantai, 24.03.2006 12:37
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Epäkuolleet hävisivät kaikki matsinsa sen jälkeen kun olivat vaivalla saaneet joukkueen kasaan.Falcata kirjoitti:Joo siis haltia-armeija koostui haltioista, myrmidoneista ja kaaossotureista (Beatific ja Skylark).
Haltiat voitti röllipallon, toiseksi tuli kait epäkuolleet? Viralliset tulokset olis jees.
Jos Steel Panthers kiinnostaa eikä häviäminen pelotan niin laita viestiä.
t: ex Corona Muraliksen keihäsmies
t: ex Corona Muraliksen keihäsmies
- Falcata
- Kuningas
- Viestit: 2839
- Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
- Paikkakunta: Jyväskylä
- PattiJalka
- Marsalkka
- Viestit: 2390
- Liittynyt: Lauantai, 05.04.2008 19:22
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Anteeksi epäselvästä tulkinnastani.Lacery kirjoitti:"Skylarkille myös kiitos, vaikkei oikein ollut myrmidoni eikä haltiakaan."PattiJalka kirjoitti:Oltiihan me puhdasverisiä, Haltiat, Mymidonit ja Antti Leivo olivat kaikki haltioiden armeijassa.
Wat?
Antti siis oli ilmoittaunut itsensä Haltioiden armeijaan, mutta ei ollut proppautunut mymidoniksi, eikä senpuoleen normi haltiaksikaan. Tätä siis tarkoitin.
Kuvaajana Juha-Matti Marjamaa